-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів)
Завершена
62 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 310.00 UAH
Період оскарження:
18.08.2020 11:43 - 21.08.2020 11:48
Вимога
Вирішена
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу пакування відходів Учасником.
Номер:
74bbaf24e6ac43e7930df99315d3e483
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-003057-a.b3
Назва:
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу пакування відходів Учасником.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради, код ЄДРПОУ 38732288 Адреса 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Південноукраїнська 17А.
2.Номер закупівлі: UA-2020-08-18-003057-a Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів).
3.Підстави подання вимоги: Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу пакування відходів Учасником.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-08-18-003057-a за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Додатком № 1 до Оголошення спрощеної закупівлі визначені «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі», а саме:
Учасник має забезпечити:
- спеціальне пакування та транспортування відходів, згідно вищенаведеного переліку. Завантаження відходів повинне виконуватися силами та за рахунок Учасника з морозильної камери та зі складу Замовника. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі.
Зазначена вимога Замовника про спеціальне пакування відходів учасником є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи».
Розділом III «Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами» Наказу МОЗ № 325 зазначене наступне:
1. Система поводження з відходами складається з таких етапів:
збирання та сортування відходів;
маркування відходів;
знезараження (дезінфекція) відходів;
транспортування і перенесення відходів у корпусні/міжкорпусні (накопичувальні) контейнери в межах закладу, де вони утворюються;
утилізація відходів (тих, що можуть підлягати утилізації);
захоронення відходів (лише для відходів категорії А).
4. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їх утворення в окремі ємності, що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
5. У місцях первинного утворення відходів повинні бути запасні ємності (пакети або контейнери) для збирання відходів.
6. Наповнені пакети або контейнери після первинного збирання герметизуються, позначаються біркою для маркування, переміщуються в накопичувальні контейнери, що закриваються кришкою.
7. Система маркування медичних відходів (додаток 1) у кожному місці збирання відходів складається відносно їх роздільного збирання та ідентифікації, умовних позначень і знаків для маркування.
8. Пакет з відходами категорій В і С, що пройшов дезінфекцію, має містити маркування щодо категорії відходів, дати проведення дезінфекції, виду дезінфекції, відповідальної особи, що здійснювала дезінфекцію для медичних відходів.
В Розділі V. Вимоги до відходів категорії В Наказу МОЗ № 325 зазначено:
1. До відходів категорії В належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу:
використаний медичний інструмент (гострі предмети: голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазофікси, пір'я, піпетки, ланцети тощо);
предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами;
органічні медичні відходи хворих (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо);
харчові відходи з інфекційних відділень закладу;
відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях, живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їх перенесення, залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних захворювань, інфіковані експериментальні тварини та біологічні відходи віваріїв);
відходи лікувально-діагностичних підрозділів закладів та диспансерів, забруднених мокротинням пацієнтів, мікробіологічних лабораторій, що здійснюють роботи із збудниками туберкульозу.
2. Відходи, визначені у пункті 1 цього розділу, підлягають обов’язковому знезараженню (дезінфекції) фізичними методами (термічними, мікрохвильовими, радіаційними тощо). Застосування хімічних методів дезінфекції допускається тільки для знезараження харчових відходів з відділень інфекційних хворих, а також при організації первинних протиепідемічних заходів в осередках інфекції.
4. Збирання відходів категорії В у місцях їх утворення здійснюється впродовж робочої зміни. При використанні контейнерів для гострого інструментарію допускається їх заповнення протягом 3 діб.
9. Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів.
20. Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання.
Розділом VI вищезазначеного Наказу встановлені вимоги до медичних відходів категорії С
1. До відходів категорії С, що можуть становити загрозу хімічного характеру, належать:
лікарські, діагностичні, дезінфекційні засоби;
елементи живлення, предмети, що містять ртуть, прилади і обладнання, що містять важкі метали;
відходи, що утворились в результаті експлуатації обладнання, транспорту, систем освітлення тощо.
2. Зазначені у пункті 1 цього розділу відходи збирають у марковані ємності з кришками, які щільно прилягають, та зберігають у спеціально виділених приміщеннях.
5. Медичні відходи категорії С передаються спеціалізованим підприємствам, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.
Відповідно, встановлення вимоги, що Учасник має забезпечити спеціальне пакування відходів є необґрунтованим. Збирання і пакування небезпечних відходів здійснює Замовник впродовж робочої зміни.
В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо:
1.Внести зміни в Додаток 1 Оголошення спрощеної закупівлі щодо надання гарантійного листа і викласти зазначений пункт в наступній редакції:
Учасник має забезпечити:
- транспортування відходів, згідно вищенаведеного переліку повинне виконуватися силами та за рахунок Учасника. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога_умови закупівлі_пакування відходів_Обласний Перинатальний центр_Запоріжжя.pdf 19.08.2020 14:17
- протокол 20.08.2020 13:40
Дата подачі:
19.08.2020 14:17
Вирішення:
Шановний учасник!
Ваше судження, стосовно того, що вимоги до предмета закупівлі код за ДК 021-2015 (CPV): 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів) обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників є безпідставним та необґрунтованим. Всі закупівлі, які проводяться КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР (далі за текстом – Центр), ґрунтуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що закріплено законом України «Про публічні закупівлі».
Підготовку технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі здійснюють фахівці Центру, що несуть відповідальність за забезпечення та дотримання санітарно-епідеміологічного режиму Центру.
Однак, уважно розглянувши Вашу вимогу та викладені в ній доводи стосовно пакування небезпечних відходів, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення, щодо внесення змін до додатку №1 оголошення Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, а саме пункт:
Учасник має забезпечити:
- спеціальне пакування та транспортування відходів, згідно вищенаведеного переліку. Завантаження відходів повинне виконуватися силами та за рахунок Учасника з морозильної камери та зі складу Замовника. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі.
Викласти у наступній редакції:
Учасник має забезпечити:
- транспортування відходів, згідно вищенаведеного переліку. Завантаження відходів повинне виконуватися силами та за рахунок Учасника з морозильної камери та зі складу Замовника. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі.
Внести зміни до проекту договору про надання послуг зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів, а саме: виключити пп.2.1.7 п. 2.1 ч. 2.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
Номер:
cf5d21db70b6443bbf7734df7d7de039
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-003057-a.b2
Назва:
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради, код ЄДРПОУ 38732288 Адреса 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Південноукраїнська 17А.
2.Номер закупівлі: UA-2020-08-18-003057-a Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів).
3.Підстави подання вимоги: Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-08-18-003057-a за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Додатком № 1 до Оголошення спрощеної закупівлі визначені «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі»
Учасник має забезпечити:
- можливість, у відповідності до письмової та/або телефонної заявки Замовника, надавати послуги до 5-ти разів на тиждень. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі.
Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників до учасників з Запорізької області та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
Державними санітарно-протиепідемічними правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами встановлені вимоги до приміщень прийому та тимчасового зберігання відходів, що надходять, приміщення обробки відходів, обладнане установками для знезараження відходів категорії В, приміщення мийки та дезінфекції.
В ч.9 Р V Наказу МОЗ № 325 зазначено: Медичні відходи категорії В, отримані з клінічних підрозділів, збирають у контейнери, які переміщують до приміщення для збирання відходів або до приміщення для тимчасового зберігання відходів.
В Додатку № 1 Оголошення зазначено, що Завантаження відходів повинне виконуватися силами та за рахунок Учасника з морозильної камери та зі складу Замовника. Відповідно, у Замовника є приміщення прийому та тимчасового зберігання відходів. За загальним обсягом небезпечних відходів, які підлягають вивезення та утилізації до кінця року становить 5,649 т. Відповідно це приблизно 65 кг за 86 робочих днів. (В розрахунок беремо 5 робочих днів з вересня місяця до кінця 2020 року) Відповідно, немає необхідності вивозити кожен день по 65 кг відходів, оскільки Замовник має можливість забезпечити тимчасове зберігання відходів.
В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо:
1.Внести зміни в Додаток 1 Оголошення спрощеної закупівлі щодо надання гарантійного листа і викласти зазначений пункт в наступній редакції:
Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- протокол 20.08.2020 09:54
Дата подачі:
19.08.2020 13:32
Вирішення:
Шановний учасник!
Усі судження, які викладені у вашій вимозі помилкові та не відповідають дійсності, адже закупівлі, які проводяться КНП «Обласний перинатальний центр» ЗОР (далі за текстом – Центр), ґрунтуються виключно на принципах здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, в т.ч. на об’єктивному та неупередженому визначенні переможця процедури закупівлі, що закріплено законом України «Про публічні закупівлі».
Замовник в оголошенні про проведення закупівлі вказує необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, керуючись нормами діючого законодавства, інструкціями та досвідом роботи Центру. Підготовку технічних, якісних та інших характеристик предмету закупівлі здійснюють фахівці Центру, що несуть відповідальність за забезпечення та дотримання санітарно-епідеміологічного режиму Центру.
Вимоги до предмету закупівлі, щодо можливості надавати послуги до 5-ти разів на тиждень, які викладені в додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, розроблені, враховуючи положення розділу Х «Вимоги до організації приміщень для зберігання та поводження з відходами» ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами (Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325). При невеликих об’ємах Центр має можливість тимчасового зберігання відходів, що надходять, та їх знезараження. Тому, замовником і не вказується імперативної вимоги вивезення відходів 5 разів на тиждень, як це помилково було сприйнято учасником. Однак, з метою забезпечення дотримання санітарно-епідеміологічного режиму, Замовник не виключає імовірності вивезення небезпечних відходів до 5 разів на тиждень (що може складати 1, 2, 3 рази на тиждень, у відповідності до заявки Замовника).
Крім того, враховуючи важку епідемічну ситуацію в країні та епідемічну небезпеку медичних відходів потреба із вивезення таких відходів є більш ніж обґрунтованою.
Спираючись на вищевикладене, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник не буде вносити зміни до Технічних (якісних) вимог до предмету закупівлі код за ДК 021-2015 (CPV): 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.08.2020 09:59
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
Номер:
44c3e722b7b2441a811391c534ad2718
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-18-003057-a.b1
Назва:
Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
Вимога:
1.Найменування Замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради, код ЄДРПОУ 38732288 Адреса 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Південноукраїнська 17А.
2.Номер закупівлі: UA-2020-08-18-003057-a Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, перевезення, зберігання для подальшої утилізації, оброблення, знешкодження медичних, токсичних та небезпечних відходів).
3.Підстави подання вимоги: Порушення ст.5, ч.5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі». Не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень.
4.Обгрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство "Обласний перинатальний центр" Запорізької обласної ради, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-08-18-003057-a за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Додатком № 1 до Оголошення спрощеної закупівлі визначені «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі»
Учасник має забезпечити:
- можливість, у відповідності до письмової та/або телефонної заявки Замовника, надавати послуги до 5-ти разів на тиждень. Надати гарантійний лист учасника в довільній формі.
Зазначена вимога Замовника про вивіз накопичувальних відходів не рідше 5 разів на тиждень є необґрунтованою, оскільки нормативно-правовою базою щодо поводження з медичними відходами є Наказ МОЗ №325 від 08.06.2015р. «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами», яким визначено вимоги до зберігання та поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник повинен дотримуватись, та Закон України «Про відходи». Зазначаємо, що не існує нормативно-правового документу, який би обґрунтовував вимогу нагальної потреби видалення відходів 5 разів на тиждень, яка, вбачається, навмисно прописана Замовником для звуження кола учасників до учасників з Запорізької області та формальної причини для відхилення неугодних учасників.
Інформуємо Вас, що небезпечні клінічні відходи не продукуються в такій кількості навіть великими медичними закладами, щоб виникала нагальна потреба вивозу 5 разів на тиждень. Вивіз відходів здійснюється згідно погодженого з Замовником графіку (орієнтовно декілька разів на місяць) і ніяких нагальних потреб не виникає у медичних закладів на всій території України.
В даних діях Замовника вбачається порушення основних принципів закупівель, які визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене вимагаємо:
1.Внести зміни в Додаток 1 Оголошення спрощеної закупівлі щодо надання гарантійного листа і викласти зазначений пункт в наступній редакції:
Учасник бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити накопичувані відходи за заявкою від Замовника (Надати гарантійний лист у довільній формі).
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
19.08.2020 11:34
Опис причини скасування:
подання нової вимоги з уточненням
Дата скасування:
19.08.2020 11:48