• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами»

Послуги з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 72260000-5 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад Строк надання Послуг: відповідно до Календарного плану надання послуг (додаток 2 до Договору) та інших умов цього Договору Критерії оцінки тендерних пропозицій: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на цю закупівлю є ціна (100%) з ПДВ Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 605 000 грн (шістсот п’ять тисяч гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації Місце надання послуг: бульвар Дружби народів, 28, Київ, 01103

Завершена

20 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 101 000.00 UAH
Період оскарження: 18.08.2020 00:01 - 17.09.2020 00:00
Скарга
Скасована

Submission date

Номер: 2a62c07ee7b448099755496ec5fb70e7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-000001-a.b6
Назва: Submission date
Скарга:
Ask for postponing proposal submission deadline by 1 month from currently required date. Details in attachment.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 17.09.2020 00:04
Автор: Trimlogic Sp. z o.o., Wojciech Piotrowski 48505050705 wojciech.piotrowski@trimlogic.pl
Вимога
Відхилено

захист інформації

Номер: 937c0f1748cb41a89f59cf3a9a901867
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-000001-a.c5
Назва: захист інформації
Вимога:
Пунктом 3 розділу Розділу V Додатку 3 тендерної документації вказано, що в Системі буде оброблятися конфіденційна інформація. У відповідності до Розділів VІ та VІІ Додатку 3 тендерної документації, частиною проекту постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» є постачання ліцензійного програмного забезпечення. У відповідності до вимог: - Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2006 № 373 «Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах»; - Указу Президента України від 13.02.2017 р. №32/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації»; - Указу Президента України від 30 серпня 2017 р. №254/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», введеного в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32»; - Наказу Міністерства юстиції України та Адміністрація Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 18.11.2019 № 3563/5/610 «Про встановлення вимог до технічних засобів, процесів їх створення, використання та функціонування у складі інформаційно-телекомунікаційних систем під час надання електронних довірчих послуг». відповідне програмне забезпечення повинно відповідати вимогам до захисту інформації на рівні не менше профілю Г-2, у відповідності до нормативних вимог, затверджених Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України. На даний момент на ринку інформаційних технологій України присутні більше 10 програмних продуктів, які мають сертифікати Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України на відповідність системи захисту їх систем рівню Г-2 та вище. Сертифікація програмних продуктів на відповідний рівень вимагає витрат часу та коштів. Просимо внести зміни до тендерної документації та передбачити сертифікацію запропонованого програмного забезпечення рівню захисту інформації на рівень не нижче Г-2, що забезпечить відповідність запропонованого ліцензійного програмного забезпечення всім вимогам законодавства та дозволить уникнути проблем при впровадженні системи в промислову експлуатацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Відповідно статті 8 Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах": державні інформаційні ресурси або інформація з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, повинні оброблятися в системі із застосуванням комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю. Підтвердження відповідності комплексної системи захисту інформації здійснюється за результатами державної експертизи, яка проводиться з урахуванням галузевих вимог та норм інформаційної безпеки у порядку, встановленому законодавством. Підтвердження відповідності та проведення державної експертизи засобів технічного і криптографічного захисту інформації здійснюються в порядку, встановленому законодавством. Для створення комплексної системи захисту державних інформаційних ресурсів або інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом, використовуються засоби криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації, та засоби технічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного захисту інформації або сертифікат відповідності. Пунктом 21 Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 р. № 373 "Про затвердження Правил забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах" визначено що у складі системи захисту повинні використовуватися засоби захисту інформації з підтвердженою відповідністю. У разі використання засобів захисту інформації, які не мають підтвердження відповідності на момент проектування системи захисту, відповідне оцінювання проводиться під час державної експертизи системи захисту. Дякуємо за ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо наявності фінансової спроможності , яка підтверджується фінансовою звітністю

Номер: fe1233fb367146198b752d05e8e8553e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-000001-a.a4
Назва: Щодо наявності фінансової спроможності , яка підтверджується фінансовою звітністю
Вимога:
Пунктом № 4 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлена вимога щодо наявності фінансової спроможності учасника , яка підтверджується фінансовою звітністю: “На підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі Учасник надає такі документи: - копія Балансу, - копія звіту про фінансові результати, - копія звіту про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період (2019 рік) з підтверджуючими документами про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС (квитанція № 2), коли звіт здається в електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді”. Звертаємо увагу Замовника, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси учасників торгів, що підтверджується нижчевикладеним. Вимога щодо розміру доходу учасника жодним чином не пов’язана з технічними характеристиками послуг, що є предметом закупівлі. Так само наявність або відсутність у учасника в 2019 році обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі жодним чином не може впливає на якість послуг, що надаються у 2020 році. На даний час жодним нормативно-правовим документом України не передбачено будь-яких обмежень на надання послуг з розробки, постачання та впровадження програмного забезпечення, в залежності від розміру чистого доходу надавача послуг. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів ринку постачання послуг з розробки, постачання та впровадження програмного забезпечення, які у 2020 році мало чистий дохід в розмірі менші ніж 20 200 000,00 грн., та істотно звужує коло суб'єктів, що можуть прийняти участь у Процедурі закупівлі. Вищезазначена позиція цілком збігається з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладену у рішенні 1783-р/пк-пз від 19.02.2019, що було винесене під час розгляду скарги на порушення законодавствства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-04-001747-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Відповідно до положень частин першої - третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність фінансової спроможності, які підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність фінансової спроможності, які підтверджується фінансовою звітністю, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначає Замовник самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Зважаючи на очікувану вартість закупівлі, умови відповідного проекту договору, зокрема, розділи ІІІ-VII, етапи Календарного плану надання послуг з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами», умови додатку 3 до тендерної документації, зазначений кваліфікаційний критерій підтверджує фінансову можливість забезпечення Учасником надання Послуг відповідно до очікуваної вартості предмету закупівлі. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель та враховуючи специфіку закупівлі, яка передбачає, наряду з наявністю в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідних працівників, документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, можливість забезпечення учасника достатньою кількістю грошових активів для повного покриття всіх можливих витрат, у т. ч. виконання своїх грошових зобов’язань, Замовником прийнято рішення встановити кваліфікаційний критерій - наявність фінансової спроможності, які підтверджується фінансовою звітністю (річний дохід (виручка) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі) - та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію: копія Балансу, копія звіту про фінансові результати, копія звіту про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період (2019 рік) з підтверджуючими документами про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС. Також звертаємо увагу, що законодавчу можливість визначення замовником кваліфікаційного критерію - наявність фінансової спроможності, які підтверджується фінансовою звітністю – надано Законом України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель», який введено в дію 19.04.2020. Дякуємо за ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо вимог до працівників.

Номер: b78bfabebbb6497cac96478b0d61eae0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-000001-a.a3
Назва: Щодо вимог до працівників.
Вимога:
Пунктом № 2 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлена вимога до постачальника, щодо надання “Довідки у довільній формі про наявність працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має містити інформацію щодо ПІБ, займаної посади, кваліфікації/спеціалізації тощо та досвіду роботи працівників, які плануються до залучення для надання послуг за предметом закупівлі, за підписом уповноваженої особи Учасника, та копії документів, що підтверджують кваліфікацію/спеціалізацію тощо кожного з працівників, які мають необхідні знання та досвід за напрямами, у тому числі “Проектний менеджер”. Звертаємо Вашу увагу, що суттєвими вимогами до кваліфікації Проектного менеджера є: “досвід у побудові КСЗІ на системи, що підтверджується отриманим атестатом відповідності КСЗІ на систему”. Звертаємо Вашу увагу, що проектним менеджером є фахівець, який спеціалізується в управлінні проектами. Його завдання – побудувати процес роботи над проектом з наявними ресурсами в рамках виділеного бюджету, визначених термінів і з обумовленою якістю. (Дане визначення є загальновживаним, оскільки офіційного роз'яснення та вживання професії “проектний менеджер” Національний класифікатор професій ДК 003:2010, шо є чинним на цей момент, не містить). Відповідно до даних ресурсу Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації http://www.dsszzi.gov.ua/dsszzi/control/uk/publish/article?showHidden=1&art_id=39479&cat_id=38689&ctime=1127824089206 : “Виконавцем робіт із створення комплексної системи захисту інформації (далі - КСЗІ) в інформаційно-телекомунікаційній системі (далі - ІТС) може бути суб’єкт господарської діяльності або орган виконавчої влади, який має ліцензію або дозвіл на право провадження хоча б одного виду робіт у сфері технічного захисту інформації (далі - ТЗІ), необхідність проведення якого визначено технічним завданням на створення КСЗІ. Для проведення інших видів робіт з ТЗІ, на провадження яких виконавець не має ліцензії (дозволу), залучаються співвиконавці, що мають відповідні ліцензії. Якщо для створення КСЗІ необхідно провести роботи з криптографічного захисту інформації, виконавець повинен мати ліцензію на провадження виду робіт у сфері криптографічного захисту інформації або залучати співвиконавців, що мають відповідні ліцензії. Створення КСЗІ в ІТС здійснюється відповідно до нормативного документа системи технічного захисту інформації НД ТЗІ 3.7-003-05 "Порядок проведення робіт із створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі" на підставі технічного завдання (далі - ТЗ), розробленого згідно з вимогами нормативного документу системи технічного захисту інформації НД ТЗІ 3.7-001-99 "Методичні вказівки щодо розробки технічного завдання на створення комплексної системи захисту інформації в автоматизованій системі". До складу КСЗІ входять заходи та засоби, які реалізують способи, методи, механізми захисту інформації від: - витоку технічними каналами, до яких відносяться канали побічних електромагнітних випромінювань і наведень, акустоелектричні та інші канали; - несанкціонованих дій та несанкціонованого доступу до інформації, що можуть здійснюватися шляхом підключення до апаратури та ліній зв’язку, маскування під зареєстрованого користувача, подолання заходів захисту з метою використання інформації або нав’язування хибної інформації, застосування закладних пристроїв чи програм, використання комп’ютерних вірусів тощо; - спеціального впливу на інформацію, який може здійснюватися шляхом формування полів і сигналів з метою порушення цілісності інформації або руйнування системи захисту. Для кожної конкретної ІТС склад, структура та вимоги до КСЗІ визначаються властивостями оброблюваної інформації, класом автоматизованої системи та умовами її експлуатації. Під час дослідної експлуатації: - відпрацьовуються технології оброблення інформації, обігу машинних носіїв інформації, керування засобами захисту, розмежування доступу користувачів до ресурсів ІТС та автоматизованого контролю за діями користувачів; - співробітники служби захисту інформації та користувачі ІТС набувають практичних навичок з використання технічних та програмно-апаратних засобів захисту інформації, засвоюють вимоги організаційних та розпорядчих документів з питань розмежування доступу до технічних засобів та інформаційних ресурсів; - здійснюється (за необхідністю) доопрацювання програмного забезпечення, додаткове налагоджування та конфігурування комплексу засобів захисту інформації від несанкціонованого доступу; - здійснюється (за необхідністю) коригування робочої та експлуатаційної документації. За результатами дослідної експлуатації приймається рішення про готовність КСЗІ в ІТС до представлення на державну експертизу”. За результатами проведених робіт Організатор експертизи складає експертний висновок щодо відповідності КСЗІ в ІТС або засобу ТЗІ вимогам нормативних документів з ТЗІ і разом з протоколом виконання робіт з подає до Адміністрації Держспецзв’язку. Також, звертаю Вашу увагу, що Наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 8 листопада 2005 р. № 125 (із змінами згідно наказу Адміністрації Держспецзв'язку від 28.12.2012 № 806) затверджений Порядок проведення робіт із створення комплексної системи захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційній системі (надалі - Порядок), що нормативним документом, що регулює процес створення, впровадження та державної експертизи КСЗІ. Комплексний аналіз, вищезазначеного Порядку, встановлює, що жодної необхідності залучення Проектного менеджеру до процесу створення, впровадження та державної експертизи КСЗІ немає. Підсумовуючи вищевикладене, вбачається, що побудова КСЗІ є невластивою функцією для проектного менеджера, більше того, експертна оцінка Держспецзв’язку про відповідність КСЗІ відповідному рівню захисту є цілком достатнім документом для підтвердження наявності у постачальника послуг з розробки, постачання та впровадження програмного забезпечення, можливості забезпечити належний рівень захисту інформації. Звертаємо увагу замовника, що вимога, до кваліфікації Проектного менеджеру, щодо “досвіду у побудові КСЗІ на системи, що підтверджується отриманим атестатом відповідності КСЗІ на систему” потенційно ставить у нерівне положення учасників закупівлі, оскільки, ставить під собою вимогу, яка жодним чином не впливає на наявність, належність та якість надаваємої послуги, при цьому автоматично звужує коло потенційних учасників, Все вищевикладене є порушенням відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв'язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації даної закупівлі та виключити, встановлену вище вимогу, як дискримінаційну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Відповідно до положень частин першої та другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, оскільки Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, він може і зазначати в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначає Замовник самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Зважаючи на вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 4 лютого 1998 р. № 121 «Про затвердження переліку обов'язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації засобів інформатизації», умови відповідного проекту договору, зокрема, пункти 6.3.6, 6.3.7, етапи Календарного плану надання послуг з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами», у тому числі етап щодо побудови КСЗІ та введення в промислову експлуатацію ІТС СУС в частині надання Замовнику комплектів проєктної та експлуатаційної документації, супроводження на етапі експертизи (виправлення помилок та усунення збоїв), передача ІТС СУС замовнику, введення ІТС СУС в промислову експлуатацію, кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, - підтверджує можливість забезпечення Учасником надання Послуг відповідно до умов запропонованого проекту договору та додатку 3 до відповідної тендерної документації Замовника. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель та враховуючи те, що предметом закупівлі є послуги з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи, Замовником при встановленні зазначеного кваліфікаційного критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – встановлено вимогу щодо наявності, зокрема, 1 працівника (виконавців) - проєктного менеджеру (допускається посада з іншою назвою, але аналогіної кваліфікації (функціоналу)) - у кількості не менше 1, який має досвід: управління як мінімум одним проєктом із 2013 року; роботи в команді з розробки програмного забезпечення, що складається як мінімум з 5 (п’яти) осіб; не менше 6 (шести) місяців - управління проєктами впровадження систем (інформаційних систем, інформаційно-телекомунікаційних систем), досвід у побудові КСЗІ на системи, що підтверджується отриманим атестатом відповідності КСЗІ на систему; володіння українською мовою, та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію. Дякуємо за ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо встановлення вимог про керування процесами.

Номер: 06a6bdbefb504f0084ab39d715f7e400
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-000001-a.a2
Назва: Щодо встановлення вимог про керування процесами.
Вимога:
Пунктом № 1 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлена вимога до постачальника: “На підтвердження наявності технологій Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати документи та інформацію відповідно до вимог додатка 1.1. до тендерної документації щодо підтвердження наявної технології керування бізнес-процесами обов’язковим вимогам тендерної документації до Системи. Такі документи та інформація включають: Надання письмового опису можливостей функціоналу наявної технології Учасника. 2. Надання відеопояснення можливостей функціоналу наявної технології Учасника. Учасник має надати посилання на відео, яке демонструє функціонал наявної технології керування бізнес-процесами згідно з вимогами, наведеними в додатку 1.1 до цієї тендерної документації, на прикладах, реалізованих власними силами, зокрема (за аналогічним (аналогічними) договором/договорами, вказаним (вказаних) у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) в інших організаціях. Відео має бути розміщено на загальнодоступному ресурсі, який дозволяє відкрити відео і переглянути його за наданим Учасником посиланням. Посилання на відео має бути клікабельним та/або таким, яке можна скопіювати як текст.” Звертаємо увагу замовника, що вимога, щодо надання посилання на відео, яке демонструє функціонал наявної технології керування бізнес-процесами згідно з вимогами, наведеними в додатку 1.1 до цієї тендерної документації, на прикладах, реалізованих власними силами, зокрема (за аналогічним (аналогічними) договором/договорами, вказаним (вказаних) у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) в інших організаціях є дискримінаційною, оскільки по-перше - ця вимога стосується розкриття впровадження процесів у ході реалізації договірних відносин постачальника з третіми особами, та є за своєю природою вимогою, що має призвести до розкриття невизначеному колу осіб інформації про діяльність особи, що не є учасником процедури даної закупівлі, по-друге, потенційно ставить у нерівне положення учасників закупівлі, оскільки, ставить під собою вимогу, яка жодним чином не впливає на наявність, належність та якість надаваємої послуги, при цьому автоматично звужує коло потенційних учасників, які, маючи на меті дотримання принципу конфіденційності, під час реалізації своїх договірних відносин у такій чутливій сфері діяльності замовників послуг, пов’язаних з розробкою та впровадженням програмного забезпечення, не здійснували відоезапису процесів реалізації під час впровадження технологій під час виконання договорів за аналогічними за предметом закупівлі договорів. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники на підтвердження кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі можуть встановити такий критерій, як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Поняття «технології» Законом про публічні не визначено, натомість, відповідно до Закону України «Про державне регулювання діяльності у сфері трансферу технологій», технологія — результат науково-технічної діяльності, сукупність систематизованих наукових знань, технічних, організаційних та інших рішень про перелік, строк, порядок та послідовність виконання операцій, процесу виробництва та/або реалізації і зберігання продукції, надання послуг. В свою чергу Замовником також не розкрито, що він має на увазі під поняттям “технології” в контексті встановлення даного критерію у цій закупівлі. Все вищевикладене є порушенням відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі”, у зв'язку з чим вимагаємо внести зміни до тендерної документації даної закупівлі та виключити, встановлені вище вимоги, як дискримінаційні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день! Відповідно до положень частин першої - третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Зважаючи на умови відповідного проекту договору, зокрема, етапи Календарного плану надання послуг з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами», умови додатку 3 до тендерної документації, зазначений кваліфікаційний критерій - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, - підтверджує можливість забезпечення Учасником надання Послуг відповідно до умов запропонованого проекту договору та додатку 3 до відповідної тендерної документації Замовника. Звертаємо увагу, що згідно з додатком 1, На підтвердження наявності технологій Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати документи та інформацію відповідно до вимог додатка 1.1. до тендерної документації щодо підтвердження наявної технології керування бізнес-процесами. Такі документи та інформація поряд з наданням письмового опису можливостей функціоналу наявної технології Учасника (відповідно до додатка 1.1 до тендерної документації) включають надання посилання на відео, яке демонструє функціонал наявної технології керування бізнес-процесами згідно з вимогами, наведеними в додатку 1.1 до цієї тендерної документації, на прикладах, реалізованих власними силами. При цьому, виходячи зі змісту додатку 1 та з урахуванням положень Закону, приклади наявної технології керування бізнес процесами можуть базуватися як на виконанні відповідних договорів, так і на результатах здійснення власної діяльності (реалізація власних потреб). Крім того, додаток 1.1 до Тендерної документації визначає можливість Учасника обрати в якості прикладу демонстрацію керування бізнес процесами на примірнику бізнес процеса "Повна перевірка декларацій" відповідно до Порядку проведення контролю та повної перевірки декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 15.04.2020 № 144/20, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.04.2020 за № 362/34645 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0362-20#Text). Водночас Учасник може обрати реалізацію будь якого іншого прикладу керування бізнес процесами. Таким чином вимоги тендерної документації не встановлюють вимог щодо використання існуючих бізнес-процесів з інших систем, розроблених Учасником відповідно до договорів, а тому не потребує розкриття впровадження процесів у ході реалізації договірних відносин постачальника з третіми особами. Натомість, як було зазначено, вимоги Додатку 1.1 надають широкий спектр варіантів щодо демонстрації управління бізнес-процесами, наприклад, пропонує використати бізнес-процес, створений безпосередньо для задач демонстрації. Разом з тим, згідно з абзацом 2 частини 2 статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Дякуємо за ваше звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

СКБД

Номер: 0630cdb39db24c20817e9a177da6b518
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-000001-a.a1
Назва: СКБД
Вимога:
Підпункт 4, пункту 1 розділу V Додатку №2 до тендерної документації містить вимогу використовувати СКБД що має у своєму складі інструментальні засоби для швидкого створення і розгортання вебдодатків, які дозволяє розробляти швидкі і надійні професійні додатки. Такі можливості має дуже обмежене коло СКБД та їх призначення полягає в використанні лише засобів СКБД для створення програмних додатків. Тобто, Замовнику необхідно встановити лише програмне забезпечення СКБД для створення повноцінної інформаційної системи. Але предметом даної закупівлі є ще й додаткове програмне забезпечення. При цьому, в пункті 5.1 розділу IV тієї ж документації містяться вимоги до Системи мати можливості з розробки додаткових модулів Системи засобами самої Системи. Тобто вимога до СКБД яку повинна використовувати Система по перше дублює вимоги до самої Системи, а по друге суттєво звужує перелік СКБД, можливих до застосування у проекти, тим самим штучно обмежуючи можливу конкуренцію. Наприклад ця вимога блокує використання у проекті деяких безкоштовних СКБД і як наслідок участь у тендері компанії, які використовують такі СКБД у своїх продуктах. Таким чином, технічні вимоги є надмірними та передбачають наявність можливостей, які ніколи не будуть використані Замовником, а лише обмежують конкуренцію. Вимагаємо скасувати цю вимогу та дозволити використання усіх існуючих промислових СКБД, включаючи безкоштовні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Ваша вимога врахована. Очікуйте на зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

щодо порушення прав та дискримінації, як учасника торгів

Номер: da1d883c01794281b5f9bffd3136bfbc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-000001-a.c8
Назва: щодо порушення прав та дискримінації, як учасника торгів
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Айкюжн ІТ» приймало участь у торгах на закупівлю ДК 021:2015 код 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами»). Номер оголошення UA-2020-08-18-000001-a. Після розгляду, пропозиція ТОВ «Айкюжн ІТ» була відхилена через наявність підстав, передбачених абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Айкюжн ІТ» подає скаргу щодо порушення своїх прав та дискримінації, як учасника торгів. На думку ТОВ «Айкюжн ІТ» її тендерна пропозиція була відхилена безпідставно (посилання на абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон)).
Дата розгляду скарги: 28.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.10.2020 21:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.11.2020 20:27
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "АЙКЮЖН ІТ", Коробов Валерій Михайлович +380442226060 bondar@iqusion.com http://iqusion.com
Скарга
Скасована

щодо порушення прав та дискримінації, як учасника торгів

Номер: 6e059d31bb10497da2d9bca121bdf947
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-18-000001-a.b7
Назва: щодо порушення прав та дискримінації, як учасника торгів
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Айкюжн ІТ» приймало участь у торгах на закупівлю ДК 021:2015 код 72260000-5 – Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки, постачання та впровадження інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами»). Номер оголошення UA-2020-08-18-000001-a. Після розгляду, пропозиція ТОВ «Айкюжн ІТ» була відхилена через наявність підстав, передбачених абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «Айкюжн ІТ» подає скаргу щодо порушення своїх прав та дискримінації, як учасника торгів. На думку ТОВ «Айкюжн ІТ» її тендерна пропозиція була відхилена безпідставно (посилання на абз. 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон)). Крім того, ТОВ «Айкюжн ІТ» подає скаргу щодо неправомірності допуску до аукціону пропозицій ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" та ТОВ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 16.10.2020 14:34
Автор: ТОВ "АЙКЮЖН ІТ", Коробов Валерій Михайлович +380442226060 bondar@iqusion.com http://iqusion.com