-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95 (скретч-картки або талони)
Завершена
47 292.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 472.92 UAH
мін. крок: 1% або 472.92 UAH
Період оскарження:
17.08.2020 19:17 - 21.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо внесення змін у проект договору
Номер:
e4f51041ddf44a0c8c353083b00689d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-17-008570-a.b1
Назва:
Вимога, щодо внесення змін у проект договору
Вимога:
Доброго дня. Наше підприємство зацікавлене взяти участь у оголошеній Вами закупівлі на Бензин А95 (2100 л). Вивчивши документацію торгів, дійшли висновку, що у Вашому проекті договору не описано достатньо пункт про предмет договору (картки на пальне /талони) Прошу Вас розглянути можливість внесення змін у проект договору, чи підписання Додаткової угоди до Договору у наступній редакції: Додаткова угода до Договору __________ № ___________ від __________________ року (надалі Договір) _____________________ «___» ______________ р. _____________________________________, надалі іменоване Постачальник/Учасник, в особі представника ____________________, що діє на підставі Довіреності № ________ від ______________, та _____________________________________________________________, надалі іменоване Покупець/Замовник, в особі ____________________________________________, що діє на підставі ____________________________________, з другої сторони, дійшли до взаємної згоди і уклали цю Додаткову угоду до Договору (надалі – Додаткова угода), відповідно до чинного законодавства України про наступне: 1. Сторони погодили додатково врегулювати співпрацю Сторін за Договором, згідно наступних умов, визначених даною Додатковою угодою: 1.1. Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар. 1.2. Після погодження Сторонами асортименту, кількості та ціни Товару (товарної партії), шляхом підписання відповідної видаткової накладної на Товар, Постачальник/Учасник передає Покупцю/Замовнику за Актом приймання-передачі карток на пальне картку(и) на пальне встановленої форми відповідного номіналу (далі по тексту – картка(и) на пальне або картка(и)). Картка на пальне виготовляється на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить емблему торгової марки _____, вказівку на вид (марку) Товару та номінал. На картку нанесено штрих-код, голографічне зображення та інші ступені захисту. Передача Покупцю/Замовнику карток на пальне здійснюється по місцезнаходженню офісу Постачальника/Учасника уповноваженій особі Покупця/Замовника, з підписанням уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі карток на пальне. Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар та Акту приймання-передачі карток на пальне. Товар видається Покупцю/Замовнику лише на підставі та в обмін на картку на пальне, видану Постачальником/Учасником Покупцеві/Замовнику на умовах, передбачених даним Договором. Картка на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється видача (повернення) Товару за місцем знаходження Товару (АЗС). Картка на пальне не є розрахунковим чи платіжним засобом. Для отримання Товару (заправки пальним транспортного засобу на АЗС) водій пред’являє оператору АЗС картку на пальне. Оператор АЗС здійснює відповідну ідентифікацію картки на пальне, і, на підставі цього, здійснює фактичну передачу (видачу) Товару відповідної марки та кількості. При видачі Товару, картка на пальне залишається у оператора, що є підтвердженням факту отримання Покупцем Товару відповідного асортименту та кількості. З метою належного виконання своїх зобов’язань щодо фактичної передачі (видачі) Товару Покупцю/Замовнику, Постачальник/Учасник має право залучати необхідну кількість третіх осіб - підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з Постачальником/Учасником, забезпечують фактичну передачу (видачу) Товару Покупцю/Замовнику при пред’явленні останнім картки на пальне (надалі – Користувач (і) АЗС). Товари, отримані Покупцем/Замовником від Користувача АЗС, що підтверджується чеком касового апарату (РРО), вважаються фактично виданими Постачальником/Учасником Покупцю/Замовнику згідно умов цього Договору. Видача (передача) Товару Покупцю/Замовнику здійснюється на автозаправних станціях (АЗС) Користувача (ів) АЗС, перелік яких узгоджується сторонами у Додатку №1 до цього договору. Перелік АЗС може змінюватися Постачальником/Учасником в односторонньому порядку. Повідомлення про такі зміни можуть надсилатися Покупцю/Замовнику засобами електронного або факсимільного зв’язку, а також шляхом розміщення інформації на веб-сайті Постачальника/Учасника: ______________________ Видача (передача) Товарів Покупцю/Замовнику проводиться по-частково, та лише за умови їх фактичної наявності на АЗС Користувача АЗС на момент проведення операції з видачі (передачі) Товарів. Видача (передача) Товарів Покупцю/Замовнику підтверджується фактом отоварення картки на пальне (тобто повернення Постачальнику/Учаснику картки на пальне в обмін на виданий (переданий) ним Товар), що підтверджується чеком касового апарату (РРО). Товар Покупця видається Постачальником/Учасником (Користувачем АЗС) тільки пред'явнику картки на пальне. Покупець/Замовник запевняє, що кожен, хто пред’являє картку на пальне, є його уповноваженим представником на отримання Товару. Видача Товару на пошкоджену, протерміновану, заблоковану, підроблену картку на пальне або таку, що не містить реквізитів, вказаних у Договорі, Постачальником/Учасником (Користувачем АЗС) не здійснюється. 1.3. Покупець зобов’язаний фактично отримати Товар в межах терміну (строку) дії карток на пальне. Термін дії карток на пальне вказується у відповідному Акті приймання-передачі карток на пальне і погоджується Сторонами шляхом підписання відповідного Акту приймання-передачі карток на пальне. У випадку якщо термін дії карток на пальне не вказаний в Акті приймання-передачі карток на пальне, то термін дії карток на пальне становить 1 календарний рік від дати фактичної передачі карток на пальне за Актом приймання-передачі карток на пальне. Постачальник/Учасник зобов’язується фактично видати Покупцю/Замовнику Товар лише протягом терміну (строку) дії карток на пальне. Картки на пальне, не пред'явлені оператору АЗС для отримання Товару протягом терміну дії картки на пальне анулюються (втрачають свою силу і є недійсними). Покупець/Замовник зобов'язується забрати Товар зі зберігання до моменту анулювання карток на пальне. 1.4. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; 3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. У випадку збільшення курсу купівлі долара США по відношенню до гривні станом на дату погодження Сторонами закупівлі відповідної товарної партії, порівняно з курсом купівлі долара США станом на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна Товару підлягає коригуванню відповідно до порядку та умов викладених в цьому пункті. Коригування гривневої вартості Товару здійснюється сторонами в письмовому вигляді, шляхом підписання відповідного Додатку на поставку Товару (партії Товару), за наступною формулою: S(нова)=(К1/К0)*S1, де S(нова) – змінена ціна Товару, що підлягає сплаті Постачальнику/Учаснику Покупцем/Замовником за Товар; S1 – ціна в гривнях за Товар, визначена сторонами на момент підписання даного Договору; К1 – курс купівлі долара США по відношенню до гривні на дату погодження сторонами відповідної товарної партії; К0 – курс купівлі долара США по відношенню до гривні на дату оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому Сторони приймають курс долара США до гривні встановлений, Національним банком України. 2. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту ії підписання уповноваженими представниками Сторін та скріплення їх підписів печатками Сторін та діє до закінчення строку дії Договору. 3. Сторони домовилися, що у випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та умовами даної Додаткової угоди, Сторони будуть керуватися умовами даної Додаткової угоди. 4. Інші умови Договору, які не змінені та/або не доповнені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 5. Дана Додаткова угода складена в двох примірниках, які мають силу оригіналів, підписана Сторонами того числа, місяця, року і у тому місці, які вказані на початку цієї Додаткової угоди. Кожна Сторона отримує один примірник даної Додаткової угоди. 6. Підписи Сторін ПОСТАЧАЛЬНИК/УЧАСНИК: _______ __________________ /______________/ ПОКУПЕЦЬ/ЗАМОВНИК: ______
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 28.pdf 19.08.2020 15:50
Дата подачі:
18.08.2020 14:06
Вирішення:
Відповідно до пункту 4 Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10 (зі змінами) фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи нормативно-правові акти, протокол №1 від 19 серпня 2020 року засідання робочої групи Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області та проаналізувавши подану вимогу щодо внесення змін до проекту договору, встановлено, що пропозиції щодо внесення змін в умови проекту договору суперечить вимогам, які виставлені Головним управлінням Державної казначейської служби України у Тернопільській області.
В проекті договору про закупівлю Бензину А-95 (скретч-картки або талони) враховано якість товару, який має бути поставлений відповідно до стандартів і технічних умов, встановлених для товарів цього виду, передбачено порядок розрахунків і умови отримання товару та місце отримання товару за місцезнаходженням Покупця, також передбачено інші істотні умови договору для отримання Товару належної якості.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі визначено Головним управлінням Державної казначейської служби України у Тернопільській області з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вищенаведене, будь-яких перешкод чи обмежень для взяття участі потенційними учасниками закупівлі Бензину А-95 (скретч-картки або талони), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-17-008570-a, не вбачається.
Статус вимоги:
Відхилено