• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Страхові послуги: Лот 1- Цивільно-правовове страхування, страхування автотранспорту, Лот 2 - Обов’язкове особисте страхування від нещасних випадків на транспорті, Лот 3 - Обов’язкове особисте страхування працівників відомчої та місцевої пожежної охорони і членів добровільних пожежних дружин (команд)

Завершена

50 100.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 12.50 UAH
Період оскарження: 17.08.2020 18:30 - 20.08.2020 18:34
Вимога
Вирішена

дискримінаційні кваліфікаційні вимоги

Номер: b073c04a01ce4438b16640d9b12be434
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-17-004558-c.a1
Назва: дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 вказаної статті Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Натомість, в тендерній документації замовника висунуті наступні кваліфікаційні вимоги щодо Учасників: - «Розмір активів, грн.» є більшим ніж 700 000 000 ( сімсот мільйонів) гривень (спосіб перевірки – офіційний сайт https://forinsurer.com/ за посиланням https://forinsurer.com/ratings/nonlife/19/12/3); - «Страхові премії, грн.» є більшими ніж 900 000 000 (дев’ятсот мільйонів) гривень (спосіб перевірки – офіційний сайт https://forinsurer.com/ за посиланням https://forinsurer.com/ratings/nonlife/19/12/1); - «Страхові виплати» є більшими ніж 300 000 000 (триста мільйонів) гривень (спосіб перевірки – офіційний сайт https://forinsurer.com/ за посиланням https://forinsurer.com/ratings/nonlife/19/12/6). - «Страхові резерви» є більшими ніж 450 000 000 (чотириста п’ятдесят мільйонів) гривень (спосіб перевірки – офіційний сайт https://forinsurer.com/ за посиланням https://forinsurer.com/ratings/nonlife/19/12/4). Ці вимоги є дискримінаційними, оскільки значно звужують коло учасників та призводять до нерівних умов, а саме: позбавляють права участі у закупівлі страховиків, які не співпрацюють з Журналом «Insurance Top». За таких вимог із понад 200 страхових компаній взяти участь у закупівлі зможе лише 9-11. Журнал “Insurance Top” є комерційним виданням, заснованим Товариством з обмеженою відповідальністю "Український науково-дослідний інститут "Права та економічних досліджень", яке не є уповноваженим державним органом у сфері регулювання страхової діяльності, а відтак, сформовані журналом рейтинги не є об'єктивними та офіційними і не містять даних про усі страхові компанії. Крім того, на веб-сайті цього журналу мітиться застереження: “Точка зрения Редакции не всегда может совпадать с мнением авторов,компаний или СМИ-партнеров. Полное или частичное использование рейтингов страховых компаний Украины запрещено. База данных рейтингов является интеллектуальной собственностью журнала Insurance TOP.” Такі застереження можуть свідчити про суб'єктивну (неточну) оцінку при формуванні рейтингів та можливість включення до рейтингу лише тих компаній, що надали свою згоду журналу на обробку їх даних. Більше того, з огляду на те, що страхові компанії є фінансовими установами і дотримуються обов’язкових вимог щодо створення гарантійних фондів, формування та розміщення резервів (які забезпечують платоспроможність та надійність компанії), що перевіряється незалежними аудиторами та контролюється Нацбанком, вважаємо, що немає потреби і є незаконними додаткові вимоги щодо певних рейтингів, які формуються комерційним виданням. Враховуючи викладене, керуючись пунктом 4 частини 1 та частиною 4 статті 5, пунктом 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо: виключити з переліку Кваліфікаційних вимог до предмета закупівлі вищезгадані вимоги щодо певних рейтингів згідно журналу «Insurance Top».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Повідомляємо наступне, документація для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель розроблена Замовником з дотриманням вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р., Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про страхування» № 85/96-ВР від 07.03.1996, Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» № 1961 –IV від 01.07.2004. Пунктом 13 частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Вимоги до учасників процедури закупівлі були розроблені на підставі вимог діючого законодавства України щодо надання страхових послуг та з урахуванням принципів недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, з метою реалізації належного і реального виконання договірних зобов’язань та обрання надійного страховика (переможця торгів).
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні