• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електронне обладнання (Перетворювачі температури)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/ UA-P-2020-08-04-000974-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.

Торги не відбулися

8 858 440.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 88 584.40 UAH
Період оскарження: 17.08.2020 17:28 - 01.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Додаток 1.1 до тендерної документації (МАРКУВАННЯ, СЕРТИФІКАТИ, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ АБО СЕРТИФІКАТИ ТА ІНШІ ЗАСОБИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ)

Номер: 6141413782944c7aadfb52e18f2d4c78
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-17-008178-a.b1
Назва: Додаток 1.1 до тендерної документації (МАРКУВАННЯ, СЕРТИФІКАТИ, ПРОТОКОЛИ ВИПРОБУВАНЬ АБО СЕРТИФІКАТИ ТА ІНШІ ЗАСОБИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ)
Вимога:
Доброго дня. У додаток 1.1 тендерной документації вказано наявність документально підтвердженої відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24.02.2016р. №163). По перше, технічний регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки має № 94. По друге, перетворювачі температури, які використовуються виключно у складі лічильників газу або пристроїв перетворення об’єму не підлягають оцінки відповідності Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки № 163, так як дія Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки № 163 від 24 лютого 2016р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/163-2016-п поширюється на засоби вимірювальної техніки, зазначені у додатках 3-12, а саме на лічильники води (додаток 3), лічильники газу та пристрої перетворення об’єму (додаток 4), лічильники активної електричної енергії (додаток 5), теплолічильники (додаток 6), вимірювальні системи для безперервного і динамічного вимірювання кількості рідин, крім води (додаток 7), автоматичні зважувальні прилади (додаток 8), таксометри (додаток 9), матеріальні міри (додаток 10), прилади для вимірювання розмірів (додаток 11) та аналізатори вихлопних газів (додаток 12). Також підтверджуємо цей факт відповідним листом від ДП «Укрметртестстандарт» Просимо видалити вимогу щодо наявністі документально підтвердженої відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24.02.2016р. №163) або замінити на наявністі документально підтвердженої відповідності Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки № 94
Вирішення: Наведена вимога не є правомочна, так як наданий лист ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» стосується виключно перетворювачів температури, які вбудовані в лічильники газу або пристрої перетворення об’єму. Згідно тендерної документації, здійснюється закупівля засобів вимірювальної техніки як окремих перетворювачів, які не є вбудованими. Перетворювачі температури, які використовуються для визначення температури в різних технологічних процесах, не потребують проведення процедури оцінки відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки та/або Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Але перетворювачі температури, що плануються до закупівлі, будуть використовуватись у складі пристроїв перетворення об’єму, як вузла. При цьому, згідно п. 6. Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки № 163 від 24 лютого 2016р – «6. Вузли і засіб вимірювальної техніки можуть бути оцінені незалежно і окремо з метою встановлення відповідності вимогам цього Технічного регламенту.» Таким чином, для перетворювачів температури, що не є вбудованими, та входять до складу пристрою перетворення об’єму, застосовуються відповідні вимоги, встановлені у додатку 1 до Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, особливі вимоги та процедури оцінки відповідності, встановлені додатком 4 до Технічного регламенту. Тому вимога щодо надання сертифікату відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки № 163 від 24 лютого 2016р залишається без змін.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення та дії Замовник щодо відхилення пропозиції ТОВ ЗЗБК ЕТАЛОН та допуску пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС"

Номер: 7278745c97f4424183198a85a91579d8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-17-008178-a.c3
Назва: Скарга на рішення та дії Замовник щодо відхилення пропозиції ТОВ ЗЗБК ЕТАЛОН та допуску пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС"
Скарга:
1. Щодо відхилення пропозиції ТОВ ЗЗБК ЕТАЛОН: У Додатку 2 до ТД вимагається вичерпний перелік інформації, який надається Учасником у складі пропозиції. Скаржником належним чином надано гарантійний лист згідно Додатку 1.2, а також документи згідно Додатку 1.1. (з листами-поясненнями щодо відсутності сертифікату на відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24.02.2016р. №163) у відповідності до ч. 6 ст. 23 Закону). Щодо наявних технічних зауважень - надано пояснення та документальне підтвердження достовірності наданої інформації. 2. Щодо допуску пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС": тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню за аб.5 ч.1 ст. 31 Закону, а саме: забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Додатком 6.1 до тендерної документації (ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ), передбачено обов’язкове включення до тексту банківської гарантії умови про те, що дострокове припинення цієї банківської гарантії (її ануляція) відбувається за попереднью письмовою згодою бенефіціара. Але за змістом банківської гарантії №9272-20 від 02.10.2020 року ця умова не передбачена. Повний текст скарги з додатками надається у супровідній документації.
Дата розгляду скарги: 10.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.10.2020 23:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.11.2020 00:57
Дата виконання рішення Замовником: 20.11.2020 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегієї Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20888-р/пк-пз від 10.11.2020 р скасоване рішення, затверджене протоколом № 20_967_т-р-1 від 23 жовтня 2020 р., про допущення ТОВ "КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС" (код ЄДРПОУ 33121916 ) до аукціону за процедурою закупівлі: Електронне обладнання (Перетворювачі температури)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-17-008178-a.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЗЗБК "ЕТАЛОН", Ірина Семененко +380679996602 i.s@zgbk-etalon.kh.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо протоколу розкриття тендерних пропозицій від 23.10.2020 року

Номер: c52bf666f5e94841b3e74c60006141de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-17-008178-a.a2
Назва: Вимога щодо протоколу розкриття тендерних пропозицій від 23.10.2020 року
Вимога:
Шановний Замовнику! 23 жовтня Вами було не допущено нашу тендерну пропозицію. Згідно Додатку 2.1 вимагається вичерпний перелік інформації, який надається Учасником у складі пропозиції. Нами належним чином надано гарантійний лист згідно Додатку 1.2, а також документи згідно Додатку 1.1. (з листами-поясненнями щодо відсутності сертифікату на відповідності Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24.02.2016р. №163) у відповідності до ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі"). Таким чином наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника та підлягає допуску до аукціону. У цій частині просимо змінити своє рішення та /або надати додаткову аргументацію. Водночас, Вами було допущено до аукціону ТОВ «КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС». Але їхня тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню за аб.5 ч.1 ст. 31 Закону, а саме: забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Додатком 6.1 до тендерної документації (ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ), передбачено обов’язкове включення до тексту банківської гарантії умови про те, що дострокове припинення цієї банківської гарантії (її ануляція) відбувається за попереднью письмовою згодою бенефіціара. Але за змістом банківської гарантії №9272-20 від 02.10.2020 року ця умова не передбачена. Таким чином банківська гарантія учасника ТОВ «КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС» не відповідає вимогам Замовника щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції. Також Колегією АМКУ було встановлено відсутність цієї інформації як порушення вимог тендерної документації (оголошення торгів № UA-2020-06-23-000730-c, рішення №17950-р/пк-пз від 23.09.2020). У цій частині просимо прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС» (враховуючи наявну інформацію).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Тендерну пропозицію ТОВ «ЗЗБК ЕТАЛОН» було відхилено на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також Додатку 1 та Додатку 1.1 до тендерної документації. Додаток 1.1 цілком відповідає положенням п.4 ч.2 ст.22. Закону, згідно якого, зокрема у тендерній документації зазначаються такі відомості як «інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)». Так Замовником було визначено необхідність надання чинного Сертифікату або повідомлення про схвалення системи управління якістю, що підтверджують проведення процедури оцінки відповідності запропонованих товарів Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24.02.2016р. №163). ТОВ «ЗЗБК ЕТАЛОН» у складі своєї тендерної пропозиції не надало вищезгаданих документів. Натомість було надано Сертифікат перевірки типу на відповідність Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки №UA.TR.113-0175-18 (Постанова КМУ від 13.01.2016 №94). Проте, перетворювачі температури мають бути оцінені на відповідність саме Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24.02.2016р. №163). Також, відповідно до п.6 ст 23 Закону: Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Замовником було перевірено паспорт на запропоноване обладнання, надане ТОВ «ЗЗБК ЕТАЛОН» у складі тендерної пропозиції (файл - Технічний паспорт ПИТС-01.pdf.). За результатами розгляду виявлено невідповідності технічних характеристик запропонованого ТОВ «ЗЗБК ЕТАЛОН», перелік яких зазначено в Протоколі розгляду тендерних пропозицій UA-2020-08-17-008178-a. 2.У відповідь на Ваше зауваження стосовно не відповідності тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС» вимогам тендерної документації повідомляємо наступне. Згідно п.2.4. розділу 2 Додатку 6.1 Тендерної документації «Реквізити банківської гарантії повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, умовам цієї тендерної документації та уніфікованим правилам для гарантій та іншим міжнародним документам, що регулюють питання здійснення операцій за гарантіями/контргарантіями/ стендбай акредитивами, що не суперечать законодавству України». В тексті гарантії №9272-20 від 02.10.2020 (далі – Гарантія) чітко зазначено, яким чином відбувається її ануляція, а саме: «Повернення Принципалу цієї Банківської гарантії (її ануляція) відбувається шляхом надсилання Бенефіціаром на електронну та/або поштову адресу Гаранта (з дотриманням вимог законодавства щодо ЕЦП) та/або поштову адресу Принципала повідомлення про ануляцію цієї Банківської гарантії. Безвідкличний характер Гарантії та чітко прописаний алгоритм її ануляції свідчать про те, що така ануляції відбувається лише за попередньою згодою Бенефіціара. Відповідно до умов Гарантії «Усі суперечки, що виникають у зв’язку з цією гарантією, розв’язуються відповідно до діючого законодавства України. Згідно з підпунктом 3 п.1 статті 568 Цивільного Кодексу України зобов’язання гаранта перед кредитором припиняється у разі відмови кредитора від своїх прав за гарантією шляхом повернення її гарантові або шляхом подання гаранту письмової заяви про звільнення його від обов'язків за гарантією. Відповідно до статті 42 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 Гарантія достроково припиняється, виключно в разі якщо від Бенефіціара або банку Бенефіціара надійшло повідомлення про згоду Бенефіціара на дострокове припинення гарантії. Таким чином текст Гарантії та її підпорядкування законодавству України свідчать про обов’язкову необхідність отримання попередньої згоди Бенефіціара для дострокового припинення гарантії. Отже, у зв’язку з тим, що текст банківської гарантії №9272-20 від 02.10.2020, наданої в якості тендерного забезпечення учасником ТОВ «КОМПАНІЯ НОВИЙ ОФІС», містить посилання на врегулювання усіх суперечок виключно в межах діючого законодавства України, тому наявність або відсутність в тексті гарантії інформації щодо дострокового припинення гарантії (її ануляція) за попередньою письмовою згодою Бенефіціара не впливає на виконання Банком - Гарантом вимог законодавчих актів, в тому числі положень Цивільного Кодексу України та Постанов Правління НБУ.
Статус вимоги: Відхилено