• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Проектно-вишукувальні роботи з обстеження технічного стану з видачею експертних висновків технічного стану об’єктів ДП «Одеський порт» (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» /інші, ДК-021:2015 "45220000-5 Інженерні та будівельні роботи")»

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 17.08.2020 16:56 - 21.08.2020 09:00
Вимога
Відхилено

Оскаоження рішення щодо визнання переможцем ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва

Номер: 8a71bcc03ac048ed91af0bf89a3929e6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-17-007903-a.b2
Назва: Оскаоження рішення щодо визнання переможцем ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва
Вимога:
Відповідно до Протокольного рішення (протокол) № 59 уповноваженої особи ДП «Одеський порт» від 01.09.2020р. учасника ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва було визнано переможцем, проте дане рішення є протиправним не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положенням Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки: Відповідно до Додатку 2 на підтвердження відповідності робіт вимогам до Учасників, Учасником надається попередня кошторисна документація, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів (у вигляді сканованих документів за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та особи, яка склала кошториси). У складі пропозиції ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва надано Зведений кошторис складений за довільною формою. Це суттєве порушення ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (надалі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013) форми №1-П додатку В. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 є обов’язковим для розрахунку кошторисної вартості. У даному випадку, згідно п. 5.10 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013: «Якщо вартість проектних, вишукувальних, науково-проектних робіт складається за декількома кошторисами, складеними за формами № 2−П та/або № 3-П (додаток Д), загальну кошторисну вартість визначають за зведеним кошторисом, складеним за формою № 1-П (додаток В)», учасник мав дотримуватися державних нормативів. Також відсутній підпис головного архітектора проекту або головного інженера проекту та особи яка склала кошторис, згідно додатку В ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, що також є порушенням. Учасник ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва склав Розрахунок № 2 у довільній формі, яка не відображає всю прозорість витрат коштів замовника та кваліфікації спеціалістів, якими буде здійснюватися роботи, згідно предмету закупівлі. Згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 п. 5.9 – «За умови неможливості визначити вартість проектних робіт за пунктами 5.1-5.8, для обчислення вартості цих робіт, а також вишукувальних та науково-проектних робіт можуть застосовуватися положення додатків Ж та К». Враховуючи вище наведене, кошторис не відповідає Додатку К ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 методом калькулювання витрат, шляхом складання кошторису за формою № 3-П (додаток Д). Відповідно кошториси, складені Учасником не відповідають вимогам Оголошення та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, який є національним стандартом України. Відповідно до п.2 Додатку 1 Оголошення наявна вимога надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, із зазначенням дати складання та предмету закупівлі, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у тому числі які будуть безпосередньо виконувати роботи У складі пропозиції ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залученні для виконання робіт №158 від 21.08.2020р. з наданням інформації про Головного бухгалтера, проте зазначений працівник не відноситься до осіб, що можуть виконувати роботи передбачені предметом закупівлі, оскільки не має відповідної освіти та кваліфікації. Відповідно Довідка №158 від 21.08.2020р. надана учасником з порушенням вимог Оголошення. Відповідно до п.7 Додатку 1 передбачено надання учасником інформації про наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У складі пропозиції ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва не надано жодної інформації про наявність дозволу або ліцензії або будь-якого іншого документу, що підтверджує відсутність законодавчих підстав у отриманні такого дозволу, що відповідно не дає змоги Замовнику впевнитися, щодо можливості виконання робіт за договором та є не відповідністю вимогам Оголошення. Враховуючи вищезазначене, вимоги Оголошення та положень Закону України «Про публічні закупівлі» просимо прийняти дану вимогу до уваги, скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва. У випадку не задоволення даної вимоги, ТОВ "ПК "АРКОН" буде вимушене скористатися своїм правом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Керуючись частиною 4 Статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідь на звернення учасника ТОВ «ПК «Аркон» з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі (щодо скасування рішення щодо визнання переможцем) ТОВ «Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва» під час проведення спрощеної закупівлі «Проектно-вишукувальні роботи з обстеження технічного стану з видачею експертних висновків технічного стану об’єктів ДП «Одеський порт» (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» /інші, ДК-021:2015 "45220000-5 Інженерні та будівельні роботи")» повідомляємо наступне. 1. Згідно Додатка 2 "Інші вимоги до учасника" до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що є невід’ємною частиною "Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам замовника" зазначено: «Ціна пропозиції розраховується Учасниками відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 08.08.2013 року №374, та інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів. На підтвердження відповідності робіт вимогам встановлених Замовником, Учасником надається попередня кошторисна документація, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів (у вигляді сканованих документів за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та особи, яка склала кошториси). Учасник формує ціну пропозиції на підставі вартості робіт, які він пропонує виконати за договором, усіх інших витрат, пов’язаних з виконанням робіт, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених відповідно проекту договору. Учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій, пов’язаних з предметом закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій. Не врахована Учасником вартість окремих витрат, що необхідні для виконання робіт, не сплачується Замовником окремо, а такі витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції Учасника і відшкодуванню не підлягають». Учасником ТОВ "Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва" у складі пропозиції надано зведений кошторис та відповідні розрахунки до нього. Розрахунки № 1 для всіх об’єктів складено у суворій відповідності з чинними станом на дату подання пропозиції "Методичними рекомендаціями визначення вартості робіт з обстеження, оцінки технічного стану і паспортизації будівель і споруд", (Київ - 1999, НДІБВ), які затверджені наказом Держбуду України від 12 липня 1999 року наказом № 166, із змінами, затвердженими 27 жовтня 1999 року наказом № 261. Розрахунки № 2 для всіх об’єктів складено у суворій відповідності з чинними станом на дату подання пропозиції СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 "Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд", затвердженій наказом від 10.06.2008 р. № 21 - ОД (Київ-2008, НДІБК), "Методичними рекомендаціями визначення вартості робіт з обстеження, оцінки технічного стану і паспортизації будівель і споруд" (Київ - 1999, НДІБВ), з урахуванням Зміни 2 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", яка чинна з 01.09.2016 року, та також з урахуванням вартісних показників таблиці Ж.3 Зміни 3 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво". На підставі визначеного, згадані учасником ТОВ «ПК АРКОН» вимоги п. 5.10 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво" щодо зведеного кошторису розрахунків, які складені відповідно до інших нормативних документів, для кошторисної документації на виконання проектно-вишукувальних робіт з обстеження технічного стану з видачею експертних висновків технічного стану об’єктів не застосовуються. При цьому саме учасником ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» у складі пропозиції надано зведений кошторис, складений лише на підставі ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 08.08.2013 року №374, без урахування вимог інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів. Враховуючи, що Учасником ТОВ "Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва" кошторис складено відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» та інших нормативно-правових актів з обстеження та паспортизації об’єктів ("Методичних рекомендацій визначення вартості робіт з обстеження, оцінки технічного стану і паспортизації будівель і споруд", (Київ - 1999, НДІБВ), СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 "Нормативи витрат труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель і споруд" та з урахуванням вартісних показників таблиці Ж.3 Зміни 3 ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 "Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво"), викладене у зверненні з відповідною вимогою є повністю безпідставним. 2. Щодо наявності у складі Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залученні для виконання робіт №158 від 21.08.2020р. інформації про головного бухгалтера: Відповідно до вимог п.1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник на підтвердження своєї пропозиції кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вимагалось: «Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, із зазначенням дати складання та предмету закупівлі, з інформацією про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у тому числі які будуть безпосередньо виконувати роботи». Замовником вимагалось надати інформацію про наявність працівників, які «у тому числі» будуть безпосередньо виконувати роботи, але не «виключно». До виконання робіт за укладеним договором відносяться також складання фінансових документів та здійснення платежів, пов’язаних з виконанням робіт за договором, у тому числі на користь Замовника у вигляді забезпечення виконання договору, податкових зборів тощо. Таким чином, за умовами укладеного договору, для забезпечення виконання робіт за умовами договору, працівник «головний бухгалтер», також, окрім інших працівників, може бути задіяний. Крім того, надання Учасником на свій розсуд у складі пропозиції будь-якої додаткової інформації або документів, які не передбачаються вимогами Замовника, не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та іншим вимогам законодавства. Наявність у складі Учасника будь-яких працівників, про яких безпосередньо відсутня інформація в вимогах Замовника на проведення спрощеної закупівлі, не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. 3. Підпунктом 7 пункту 2 Додатку 1, який складено у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено: «Надання учасником інформації про наявність відповідного дозволу або ліцензії: копію дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.». Звертаємо увагу, що законодавством України отримання будь-яких дозволів або ліцензій на провадження такого виду діяльності, як «виконання проектно-вишукувальних робіт з обстеження технічного стану з видачою експертних висновків технічного стану об’єктів», чинним законодавством України не передбачено, про що ДП «Одеський порт» цілком відомо. Таким чином, учасником ТОВ «Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва» у складі своєї пропозиції не порушено вимоги оголошення на проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмету закупівлі у цій частині, оскільки отримання дозволу або ліценції на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством. На підставі визначеного, вимога від 03.09.2020 учасника ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» № UA-2020-08-17-007903-a.b2 щодо скасування рішення щодо визнання переможцем ТОВ «Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва» спрощеної закупівлі «Проектно-вишукувальні роботи з обстеження технічного стану з видачею експертних висновків технічного стану об’єктів ДП «Одеський порт» (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» /інші, ДК-021:2015 "45220000-5 Інженерні та будівельні роботи")», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-17-007903-a, є цілком безпідставним. Таким чином, пропозиція ТОВ «Науково-дослідний інститут підземного і спеціального будівництва» у повному обсязі відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 4. Щодо інформації у вимозі ТОВ «ПК «АРКОН» про те, що «у випадку не задоволення вимоги, ТОВ "ПК "АРКОН" буде вимушене скористатися своїм правом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою» пропонуємо додати до тексту відповіді таке: ДП "Одеський порт" інформує, що у разі звернення ТОВ "ПК "АРКОН" до суду з відповідною позовною заявою, що у свою чергу призведе до зриву роботи державного підприємства «Одеський морський торговельний порт» у зв’язку з призупиненням у поточному році робіт за договором на виконання проектно-вишукувальних робіт з обстеження технічного стану з видачею експертних висновків технічного стану об’єктів ДП «Одеський порт» (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» /інші, ДК-021:2015 "45220000-5 Інженерні та будівельні роботи")» (які виконуються на вимогу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»), усі витрати ДП "Одеський порт", які будуть понесені ДП "Одеський порт" у такому разі, ДП "Одеський порт" буде вимушене покласти на позивача.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо відхилення ТОВ «ПК «АРКОН»

Номер: f719afd6e49e445ba500a2cf0f82f9d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-17-007903-a.a1
Назва: Щодо відхилення ТОВ «ПК «АРКОН»
Вимога:
ДП «Одеським морським торговельним портом» було оголошено закупівлю UA-2020-08-17-007903-a за предметом «Проектно-вишукувальні роботи з обстеження технічного стану з видачею експертних висновків технічного стану об’єктів ДП «Одеський порт» (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» /інші, ДК-021:2015 "45220000-5 Інженерні та будівельні роботи")» Відповідно до Інформації про відхилення пропозиції спрощеної закупівлі (надалі - Інформація) пропозицію ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» було відхилено. Проте дане рішення є протиправним не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( надалі – Оголошення) та положенням Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки: Відповідно до Інформації Замовник зазначає, що ТОВ «ПК «АРКОН» було порушено п. 1 Додатку 1 до оголошення, а саме в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначено технічні характеристики обладнання. Проте у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №22/25.08.20 від 25.08.2020р. із зазначенням колонки «Основні технічні характеристики» та відображено характеристики обладнання, у частині можливості експлуатації даного обладнання та матеріально- технічної бази. Додатково у складі пропозиції надано підтверджуючі документи на обладнання,( договори оренди, купівлі продажу, видаткові накладні і т. д.), що дають можливість визначити додаткові характеристики обладнання у разі необхідності. Також слід зазначити, що Замовник не встановлював критерію або переліку інформації яка має бути відображена при зазначені технічних характеристик, відповідно не може розцінювати інформацію надану у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» як таку, що не відповідає вимогам Замовника. Відповідно до Інформації Замовник зазначає, що у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» відсутня інформація про відповідність обладнання Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та не надано свідоцтва про повірку засобів вимірювальної техніки. Проте відповідно до вимог Оголошення п. 1 Додаток 1 передбачено: Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, які будуть застосовуватися під час виконання робіт та зазначені Учасником у довідці, повинні відповідати положенням Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких засобів, про що зазначається у довідці. Додатково надається на кожний засіб такої вимірювальної техніки свідоцтво про його повірку, дійсне на день подання пропозицій. При цьому у складі пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №22/25.08.20 від 25.08.2020р. в якій немає обладнання що підлягає періодичній повірці та відсутнє в Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015р. №374. Відповідно враховуючи дану інформацію, та відсутність законодавчих підстав надання свідоцтв повірки, дані документи не були подані у складі пропозиції, шо в свою чергу не порушує вимог Оголошення та не може слугувати підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН». Відповідно до Інформації Замовник зазначає, що в наданих Учасником кошторисах, складених згідно форми №3-П до Зведеного кошторису, зазначено найменування посад виконавців (виробничий персонал), які згідно наданих кошторисів, будуть безпосередньо виконувати роботи, але при цьому зазначені працівники (посади) відсутні у наданій «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід» (а саме : «Головний спеціаліст», «Провідний інженер» та «Інженер 1 категорії» ). Враховуючи інформацію Учасника, викладену в «Довідці про незалучення субпідрядної організації», таким чином Учасник не надав в повному обсязі інформацію про наявність працівників, які будуть безпосередньо виконувати роботи. Проте у складі пропозиції ТОВ «ПК АРКОН» в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід» зазначені сертифіковані працівники, що мають відповідну кваліфікацію та досвід та будуть безпосередньо здійснювати контроль та виконання робіт передбачених предметом закупівлі, відповідно у складі пропозиції надано інформацію в повному обсязі, щодо працівників які будуть залучені до виконання робіт. Інформація про посади працівників зазначені в Кошторисі за формою №3-П є формальною невідповідністю та не може слугувати підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ПК АРКОН», оскільки не впливає на кваліфікаційні критерії та не свідчить про не відповідність пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» вимогам Оголошення. Розбіжність в посадах працівників не зумовлює неможливість виконання робіт передбачених предметом закупівлі, що свідчить про відповідність пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» . Враховуючи вищезазначене, вимоги Оголошення та положень Закону України «Про публічні закупівлі», просимо прийняти дану вимогу до уваги, скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» та визнати пропозицію ТОВ «ПК АРКОН» такою, що відповідає вимогам Оголошення. У випадку не задоволення даної вимоги, ТОВ "ПК "АРКОН" буде вимушене скористатися своїм правом відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Керуючись частиною 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у відповідь на звернення учасника ТОВ «ПК «Аркон» з вимогою щодо надання додаткової аргументації стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник на підтвердження своєї пропозиції кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинен був надати: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі забезпеченість Учасника приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку, інструментом, та іншим обладнанням та устаткуванням, необхідним для виконання робіт, що є предметом закупівлі відповідно до технології виконання зазначених робіт та інших нормативних документів), які перебувають в учасника (обов’язково зазначити найменування обладнання, інструменту та устаткування, наявну кількість, основні технічні характеристики, форму володіння: власний, орендований тощо), з зазначенням дати складання та предмету закупівлі. У якості підтвердження до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера (за наявності) щодо власних обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. У разі відсутності у штаті Учасника бухгалтера надати лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника про таку відсутність. У разі залучення до виконання робіт обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю Учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують право користування майном (договори управління/оренди тощо). Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, які будуть застосовуватися під час виконання робіт та зазначені Учасником у довідці, повинні відповідати положенням Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких засобів, про що зазначається у довідці. Додатково надається на кожний засіб такої вимірювальної техніки свідоцтво про його повірку, дійсне на день подання пропозицій. 1. Учасником ТОВ «ПК «АРКОН» в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №22/250820 від 25.08.2020р. в колонці з найменуванням «Основні технічні характеристи» відображено інформація про «технічний стан», а саме «справний» або «належний стан» обладнання, інструменту та устаткування, та іншого майна, що не є безпосередньо «основними технічними характеристиками» обладнання, інструменту та устаткування. Згідно ДСТУ 2389-94 «Технічне діагностування та контроль технічного стану. Терміни та визначення», «Технічний стан об’єкта: стан, який характеризується в певний момент часу, за певних умов зовнішнього середовища значеннями параметрів, установлених технічною документацією на об’єкт», тобто технічний стан об’єкта не є однією з (або єдиною) «технічних характеристик» об’єкта. Також слід звернути увагу, що «основні технічні характеристики» того чи іншого обладнання зазначаються в його паспорті та/або в інструкції з експлуатації та/або відповідному нормативному документі щодо його якості. Зазначення саме основних технічних характеристик обладнання, інструменту та устаткування може надати можливість, у тому числі Замовнику, визначити відповідність або невідповідність наявного в Учасника обладнання, інструменту та устаткування вимогам до виконання робіт, що є предметом закупівлі відповідно до технології виконання зазначених робіт та інших нормативних документів, та у тому числи які зазначені у технічному завданні Замовника на виконання цих робіт. Учасником у зверненні зазначено: «Додатково у складі пропозиції надано підтверджуючі документи на обладнання,( договори оренди, купівлі продажу, видаткові накладні і т. д.), що дають можливість визначити додаткові характеристики обладнання у разі необхідності.», що не відповідає дійсності: У наданих Учасником зазначених документах (договорах оренди, купівлі продажу, видаткових накладних) також не зазначено ніяких технічних характеристик, у тому числі основних, вказаного у «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №22/250820 від 25.08.2020р.» обладнання, інструменту та устаткування. Більш того, по деяким позиціям взагалі не зазначено конкретний тип та модель майна, що не надає можливості Замовнику самостійно визначити основні технічні характеристики (наприклад «лазерний далекомір», «призма», «відбивач однопризмовий з маркою в зборі», «термограф для енергоаудиту»). Додатково звертаємо увагу що Замовником вимагалось зазначити основні технічні характеристики обладнання, інструменту та устаткування безпосередньо у Листі в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, обладнання та матеріально-технічної бази, що не було виконано учасником ТОВ «ПК «АРКОН» в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №22/250820 від 25.08.2020р., та про що і було зазначено у Інформації про відхилення пропозиції спрощеної закупівлі від 31.08.2020. 2. Вимогами технічного завдання на виконання робіт, що є предметом закупівлі, викладеному у Додатку 3 до оголошення на проведення спрощеної закупівлі, передбачено: 6.1. Виконання робіт та оформлення результатів вести у суворій відповідності до вимог нормативних документів та «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 № 257, наказу Мінрегіону № 298 від 10.11.2017 р., ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» та інших. Вимогами «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 № 257, окрім іншого, передбачено: «Пункт 11. Обстеження проводиться шляхом: детального вимірювання необхідних геометричних параметрів об’єкта, будівельних конструкцій, інженерних мереж і систем, їх елементів і вузлів; інструментального визначення параметрів дефектів і пошкоджень, фотофіксації, складення схем їх розташування, а також їх прив’язки в натурі;»; «Пункт 12. Законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що застосовуються під час обстеження об’єктів, повинні відповідати положенням Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” та іншим нормативно-правовим актам, що містять вимоги до таких засобів.»; Вимогами ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», у якому визначено вимоги до виконання, у тому числі технології, робіт з обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану, передбачено: Пункт 6.4.3. До основного (детального) обстеження, в залежності від поставлених завдань, може бути включено: ж) інструментальні дослідження та випробування будівельних конструкцій (польові та лабораторні вимірювання міцності, геометричних параметрів, фізико-механічних характеристик, випробування конструкцій пробними навантаженнями тощо); к) вибіркове розкриття закритих елементів та вузлів для оцінки їх технічного стану та вимірювання необхідних технічних та експлуатаційних характеристик. Вимогами технічного завдання на виконання робіт, що є предметом закупівлі, викладеному у Додатку 3 до оголошення на проведення спрощеної закупівлі, передбачено: 6.4. Виконати інструментальне дослідження будівельних конструкцій (дослідження матеріалу будівельних конструкцій, їх обстеження, в тому числі визначення міцності бетону, цегли тощо). 6.6. Виконати інструментальне обстеження огороджувальних конструкцій покрівель та даху будівель, з визначенням конструктивних рішень всіх типів огороджувальних конструкцій будівлі. 6.8. Провести обміри об'єктів вказаних в п.п. 1.1 - 1.10 з виконанням графічної частини (обмірні креслення), яка повинна містити плани, фасади, плани покрівлі й дахів та основні розрізи кожного об’єкту. У наданій у складі пропозицій учасником ТОВ «ПК «АРКОН» «Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №22/250820 від 25.08.2020р.» відсутні інструмент, та інше обладнання та устаткування, необхідне для виконання робіт, що є предметом закупівлі відповідно до технології виконання зазначених робіт та інших нормативних документів згідно вищезазначених вимог технічного завдання, «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 № 257 та ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану». Відповідно до технології виконання зазначених робіт та інших нормативних документів згідно вищезазначених вимог технічного завдання, «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого постановою КМУ від 12.04.2017 № 257 та ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», вищевикладені види робіт повинні виконуватись такими приладами, які згідно п. 9 ст. 3 Закону України про метрологію та метрологічну діяльність, підпадають до сфери законодавчо регульованої метрології, отже жодного з яких не зазначено в довідці про наявність обладнання в учасника ТОВ «ПК «АРКОН», а самі такі прилади обов’язково повинні мати чинні свідоцтва про повірку, які відсутні у складі пропозиції Учасника. При цьому, у випадку планування учасником ТОВ «ПК «АРКОН» використання зазначеного ним в довідці такого обладнання як лазерний далекомір та мірне колесо М100 для проведення обмірів об'єктів з виконанням графічної частини (обмірні креслення), яка повинна містити плани, фасади, плани покрівлі й дахів та основні розрізи кожного об’єкту, звертаємо увагу на те, що прилади вимірювання розмірів та площі підпадають під дію Постанови КМУ № 374 від 04 червня 2015 року, п. 9 ст. 3 Закону України про метрологію та метрологічну діяльність, та підлягають періодичній повірці. На підставі вищезазначеного враховуючи Інформацію про відхилення пропозиції спрощеної закупівлі від 31.08.2020, зроблено висновок, що згідно наданих учасником ТОВ «ПК «АРКОН» даних, Учасник ТОВ «ПК «АРКОН» не забезпечений інструментом, і іншим обладнанням та устаткуванням, необхідним для виконання робіт, що є предметом закупівлі відповідно до технології виконання зазначених робіт та інших нормативних документів, та пропозиція учасника ТОВ «ПК «АРКОН» не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 3. Учасником ТОВ «ПК «АРКОН» у зверненні зазначено: «Інформація про посади працівників зазначені в Кошторисі за формою №3-П є формальною невідповідністю та не може слугувати підставою для відхилення пропозиції ТОВ «ПК АРКОН», оскільки не впливає на кваліфікаційні критерії та не свідчить про невідповідність пропозиції ТОВ «ПК «АРКОН» вимогам Оголошення. Розбіжність в посадах працівників не зумовлює неможливість виконання робіт передбачених предметом закупівлі.». Проте, як було раніше викладено Замовником у Інформації про відхилення пропозиції спрощеної закупівлі від 31.08.2020, учасником ТОВ «ПК АРКОН» у «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 27.08.2020 № 23/270820 та у кошторисах на виконання робіт, що є предметом закупівлі, зазначені різні посади працівників (виконавців робіт). Безпосередньо виконавцем роботи є та особа, яка займає відповідну посаду та має необхідні кваліфікаційні документи, які надають право на виконання таких робіт згідно до вимог нормативних документів для таких видів робіт. Вартість виконання проектно-вишукувальних робіт визначається з урахуванням витрат праці та заробітної плати безпосередньо тих виконавців (виробничого персоналу) Учасника, які будуть безпосередньо виконувати такі роботи, та у кошторисах визначається саме та посада особи, яка й буде безпосередньо виконувати роботи, та якій й буде сплачуватися відповідна заробітна плата, яка в свою чергу врахована в вартості виконання робіт. Згідно пункту 6.1. ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 08.08.2013 року №374, «Ціну пропозиції учасника конкурсних торгів на виконання проектно-вишукувальних робіт визначають виходячи з кошторисної вартості цих робіт, обґрунтовуючих розрахунків складових структури витрат, поточних цін на трудові та матеріальні ресурси. При цьому заробітна плата обчислюється виходячи з величини, яку проектна організація планує отримати при проектуванні об'єкта будівництва, з урахуванням рекомендованого на поточний рік рівня середньомісячної заробітної плати у будівельній галузі. Рівень середньомісячної заробітної плати для працівників проектно-вишукувальних організацій відповідає 7 розряду складності робіт у будівництві.». Тобто при визначенні ціни пропозиції повинна бути врахована заробітна плата конкретних працівників, яку проектна організація планує отримати від замовника у складі інших витрат. Врахування при складанні кошторисів неіснуючих посад працівників, та, відповідно, розмірів неіснуючих заробітних плат таких неіснуючих працівників, є порушенням складання кошторисів на виконання робіт і визначення вартості робіт. Розбіжність в посадах працівників зумовлює неможливість визначити та прийняти Замовником правильність визначення вартості виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підставі визначеного, вимога щодо скасування рішення відхилення пропозиції учасника ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» спрощеної закупівлі «Проектно-вишукувальні роботи з обстеження технічного стану з видачею експертних висновків технічного стану об’єктів ДП «Одеський порт» (ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» /інші, ДК-021:2015 "45220000-5 Інженерні та будівельні роботи")», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-17-007903-a, від 02.09.2020, є цілком безпідставною. Таким чином, Учасник ТОВ «Проектна компанія «АРКОН» не підтвердив у повному обсязі відповідність його пропозиції кваліфікаційним критеріям про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція учасника відхилена правомірно згідно з частиною 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено