1.Найменування замовника: Виконавчий комітет Олешківської міської ради 1.1.Місцезнаходження замовника: 75100, Херсонська область, Олешківський район, м. Олешки, вул. Гвардійська, 30. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 37929985. 1.3.Категорія замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи місцевого самоврядування. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Дорожні покажчики (знаки з вказанням назв вулиць) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34920000-2 - Дорожнє обладнання 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до вимог Додатку 3. 4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: Дорожні покажчики (знаки з вказанням назв вулиць) - 25 штук 4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Херсонська область, Олешківський район, вулиці м. Олешки. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020р. 6. Умови оплати: Замовник, здійснює оплату Товару по факту поставки, після перевірки відповідності товару заявленим у специфікації параметрам за наявності всіх необхідних документів протягом 7 робочих днів після підписання Акта прийому - передачі. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100 000,00 грн. (сто тисяч грн. 00 коп.), з ПДВ. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): 20.08.2020р. 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 27.08.2020р. 10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна 100%. 10.1. Методика оцінки пропозицій: Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. 11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 відсоток
Торги не відбулися
100 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:17.08.2020 16:40 - 21.08.2020 16:44
Вимога
Залишено без розгляду
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА
Номер:13c792cc9fa54090845ce74bbe6b70db
Пов'язана кваліфікація:ФОП Захарченко Ігор Миколайович, UA-EDR 2828423772
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-17-007689-a.a4
Назва:НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ УЧАСНИКА
Вимога:
Шановний замовник згідно Закону України " Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" документом, який регулює діяльність ТОВ є статут, в якому визначено права та обов'язки керівника ТОВ, а документ який дозволяє їм це робити є протокол зборів, так як в даному випадку підприємство має не одного власника, апотів все закріплюється наказом про призначення керівника, який і наділяє його такими повноваженнями. Вашою документаціє не вимагалося у складі тендерної пропозиції надання Статуту підприємства. Не вигадуйде самі собі Законів. Поверніть процедуру на період кваліфікації та розгляньте пропозиції на відповідність тому, що ви вимагали у своїй тендерній документації. ВАШ ЗАХАРЧЕНКО ЗМОЖЕ ВИГРАТИ ЦЮ ЗАКУПІВЛЮ ТІЛЬКИ КОЛИ БУДЕ ВІДПОВІДАТИ ЇЇ ВИМОГАМ, А НЕ ВИГАДАНИМ ВАМИ ПРАВИЛАМ ЗА ЯКИМИ ВИ ВІДХИЛЯЄТЕ ПРОПОЗИЦІЇ. ПРИ ПОВТОРНОМУ ОГОЛОШЕННІ ЗАКУПІВЛІ ГОТУЙТЕ ВІДПОВІДЬ ВЖЕ ЗАРАЗ НА ЗАПИТАННЯ ЯКИМИ ДОКУМЕНТАМИ ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ ПРАВО ПІДПИСУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЯК ДЛЯ ТОВ ТАК І ДЛЯ ФОП. В ІНШОМУ ВИПАДКУ ЦЕ БУДЕ ДИСКРИМІНАЦІЄ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО УЧАСНИКІВ І БУДЕ ОСКАРЖЕНО. БАЖАЮ УСПІХУ У ВИВЧЕННІ ЗАКОНУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.09.2020 22:40
ignored
Вимога
Вирішена
Вигадування нових видів документів для ТОВ
Номер:6d376b409f104fbeada49a14b41ef389
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", UA-EDR 40724648
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-17-007689-a.a3
Назва:Вигадування нових видів документів для ТОВ
Вимога:
Уповноважена особа не вигадуйте нові види документів, яких не існує. Краще ознайомтеся з новою редакцією закону "Про публічні закупівлі" тому що тоді вам точно не уникнути штрафів коли будете протягувати свого учасника. ДОГОВОРНЯКИ ЗАЛИШИЛИСЯ В МИНУЛОМУ. НАМАГАЙТЕСЯ ВИКОНУВАТИ ЗАКОН.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.09.2020 09:03
Вирішення:Ваше зауваження прийнято до уваги.
Статус вимоги:Задоволено
Задовільнена:Ні
resolved
0
resolved
Вимога
Вирішена
зверніть увагу!!!!!!!!!!
Номер:77b9e4c23bc54d509c5e54bb0f264584
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", UA-EDR 40724648
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-17-007689-a.a2
Назва:зверніть увагу!!!!!!!!!!
Вимога:
Замовник зверніть увагу що у ВАШОГО ФОПа на кожен документ не накладено ЕЦП, як того ви вимагали у своїй документації. Чи це не так важливо як внести зміни у діяльність ТОВ і придумати ще якийсь документ на підтвердження підпису. Цікаво буде подивитися протокол відхилення ФОП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.09.2020 16:59
Вирішення:Оцінка та розгляд наступної пропозиції на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі буде оприлюднено в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:Задоволено
Задовільнена:Ні
resolved
0
resolved
Вимога
Відхилено
Замовник не порушуйте закон!!!!!!!!!!!!
Номер:c8fc9f9ebd854aa9a232b3e07b660557
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25", UA-EDR 40724648
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-17-007689-a.a1
Назва:Замовник не порушуйте закон!!!!!!!!!!!!
Вимога:
Згідно пункту 5 ОГОЛОШЕННЯ. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
- для посадової особи або представника учасника закупівлі: ПРОТОКОЛ засновників та/або НАКАЗ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів
Всі документи надалися в повному обсязі і на кожний із них накладений ЕЦП як того вимагається документацією.
Цікаво дізнатися у вас який документ підтверджує повноваження керівника на підписання документів (пропозоція це теж документ - може у вас інше визначення)?
Замовник не протягуйте свого учасника неправомірно. Ця скарга буде розміщена на всіх ресурсах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.09.2020 16:55
Вирішення:З наданих Вами документів не є можливим встановити повноваження щодо підпису документів пропозиції.