-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Завершена
163 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 819.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 819.50 UAH
Період оскарження:
17.08.2020 15:04 - 21.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Замовником Комунальним некомерційним підприємствов Маріупольської міської ради "Маріупольське територіальне медичне об’єднання здоров’я дитини та жінки", в момент акцептування пропозиції ФОП Самарського С.І. було порушено Закон України 922-VIII "Про публічні закупівлі" за 2 (двома) пунктами статті 31 Закону України 922-VIII "Про публічні закупівлі"
Номер:
0b0d265c82a4498b935f24a25a3582e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-17-005819-a.b2
Назва:
Замовником Комунальним некомерційним підприємствов Маріупольської міської ради "Маріупольське територіальне медичне об’єднання здоров’я дитини та жінки", в момент акцептування пропозиції ФОП Самарського С.І. було порушено Закон України 922-VIII "Про публічні закупівлі" за 2 (двома) пунктами статті 31 Закону України 922-VIII "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Хочемо зауважити що Замовником Комунальним некомерційним підприємствов Маріупольської міської ради "Маріупольське територіальне медичне об’єднання здоров’я дитини та жінки", в момент акцептування пропозиції ФОП Самарського С.І. було порушено Закон України 922-VIII "Про публічні закупівлі" за 2 (двома) пунктами статті 31 Закону України 922-VIII "Про публічні закупівлі", а саме:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; (недостовірна інформація щодо запропонованої продукції за позицією №2)
2) Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; ( запропоновані товари Учасника у позиціях №1,2,3,5 не відповідають умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі)
З пошаною, ФО-П Кістаєв Т.А.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.09.2020 14:29
Вирішення:
Шановний Учасник! Хочемо закцентувати Вашу увагу, що Учасник, якого визнано переможцем, свідомо надав порівняльні характеристики пропонованої продукції. Керуючись п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не може містити вимог, що обмежують конкуренцію, а саме посилання на конкретний товар чи торгову марку. Тому Замовник не додавав назву та посилання на товар. Тому Учасник, якого визнано переможцем, надав пропозицію на конкретний товар згідно Закону України «Про публічні закупівлі» він має на це право. Ви вірно зазначили, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, та що вона є суттєвою (Учасник, якого визнано переможцем, свідомо надав порівняльні характеристики). Основним критерієм Спрощеної закупівлі є ціна згідно тендерної документації Замовника. Таким чином Замовник визначає, що є суттєвим при визначені найбільш економічної вигоди. Запропоновані товари мають відхилення від -1см до +1,25см по ширині сидіння, та глибині. Та від +2см до -5см по висоті ( За умовами регуліровки). Замовника влаштовує пропонована продукція.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Шановний Замовнику! Хочемо закцентувати Вашу увагу, що Учасник, якого визнано переможцем, надав єквіваленти товару, що не відповідають вимогам до предмету закупівлі, а саме: - Граничні розміри та характеристики запропонованого Учасником єквіваленту позицій 1,2,3,5 не відповідають вимогам до предмету закупівлі. - У позиції №2, що пропонується учасником, як єквівалент, вказані помилкові розміри у максимальній висоті у верхньому положенні в значенні 570 мм, яка за посиланням на виробника, має всього 520 мм, https://amf.com.ua/taburet_gras_skaden_temnoseryjj_obtachka_skaden_zheltyjj_roliki_zheltye/p292230/ . - Учасником запропоновані більш дешеві аналоги меблів. Також, Учасником вказані технічні характеристики єквівалентів на російскій мові, що суперечить закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 21, ст. 81): Нагадуємо, що уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Враховуючи до уваги вищенаведене, Учасник, якого визнано переможцем спрощеної закупівлі, надав більш дешеві аналоги товарів до предмету закупівлі, які не відповідають вимогам до технічних характеристик та є більш низькими за ціною, а отже акцептування такої пропозиції, обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації інших учасників.
Номер:
47809440846a460899ff0b2672e7fe19
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-17-005819-a.b1
Назва:
Шановний Замовнику! Хочемо закцентувати Вашу увагу, що Учасник, якого визнано переможцем, надав єквіваленти товару, що не відповідають вимогам до предмету закупівлі, а саме:
- Граничні розміри та характеристики запропонованого Учасником єквіваленту позицій 1,2,3,5 не відповідають вимогам до предмету закупівлі.
- У позиції №2, що пропонується учасником, як єквівалент, вказані помилкові розміри у максимальній висоті у верхньому положенні в значенні 570 мм, яка за посиланням на виробника, має всього 520 мм, https://amf.com.ua/taburet_gras_skaden_temnoseryjj_obtachka_skaden_zheltyjj_roliki_zheltye/p292230/ .
- Учасником запропоновані більш дешеві аналоги меблів.
Також, Учасником вказані технічні характеристики єквівалентів на російскій мові, що суперечить закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 21, ст. 81):
Нагадуємо, що уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Враховуючи до уваги вищенаведене, Учасник, якого визнано переможцем спрощеної закупівлі, надав більш дешеві аналоги товарів до предмету закупівлі, які не відповідають вимогам до технічних характеристик та є більш низькими за ціною, а отже акцептування такої пропозиції, обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації інших учасників.
Вимога:
Шановний Замовнику! Хочемо закцентувати Вашу увагу, що Учасник, якого визнано переможцем, надав єквіваленти товару, що не відповідають вимогам до предмету закупівлі, а саме:
- Граничні розміри та характеристики запропонованого Учасником єквіваленту позицій 1,2,3,5 не відповідають вимогам до предмету закупівлі.
- У позиції №2, що пропонується учасником, як єквівалент, вказані помилкові розміри у максимальній висоті у верхньому положенні в значенні 570 мм, яка за посиланням на виробника, має всього 520 мм, https://amf.com.ua/taburet_gras_skaden_temnoseryjj_obtachka_skaden_zheltyjj_roliki_zheltye/p292230/ .
- Учасником запропоновані більш дешеві аналоги меблів.
Також, Учасником вказані технічні характеристики єквівалентів на російскій мові, що суперечить закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 21, ст. 81):
Нагадуємо, що уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Враховуючи до уваги вищенаведене, Учасник, якого визнано переможцем спрощеної закупівлі, надав більш дешеві аналоги товарів до предмету закупівлі, які не відповідають вимогам до технічних характеристик та є більш низькими за ціною, а отже акцептування такої пропозиції, обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 14:46
Вирішення:
Шановний Учасник! Хочемо закцентувати Вашу увагу, що Учасник, якого визнано переможцем, свідомо надав порівняльні характеристики пропонованої продукції. Керуючись п.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не може містити вимог, що обмежують конкуренцію, а саме посилання на конкретний товар чи торгову марку. Тому Учасник, якого визнано переможцем, надав пропозицію на продукцію, яку може поставити. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» він має на це право. Згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок" всі зазначені зауваження потрапляють під категорію формальних помилок. Згідно до п. 2 п.п.19 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зауваження на оформлення документації, не впливають на її зміст.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні