-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту Григорівського шосе (від вул. Грушевського до вул. Петра Болбочана) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Завершена
419 215.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 515.29 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 515.29 UAH
Період оскарження:
17.08.2020 13:44 - 21.08.2020 10:00
Вимога
Відхилено
Про відхилення пропозиції учасника з боку уповноваженої особи.
Номер:
3057032a5de04a4b85a0ebc4767bf069
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-17-004346-a.b1
Назва:
Про відхилення пропозиції учасника з боку уповноваженої особи.
Вимога:
Стаття 29 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій пункт 16 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» (Із змінами, внесеними згідно із Законами № 300-IX від 14.11.2019, ВВР, 2020, № 2, ст.12, № 475-IX від 16.01.2020, № 530-IX від 17.03.2020, ВВР, 2020, № 16, ст.100, № 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123 № 808-IX від 17.07.2020) наголошує на наступному:
«16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.»
Враховуючи вищезазначене, Замовник під час розгляду пропозиції учасника, виявивши невідповідність в інформації, а саме: в довідці про наявність виконання аналогічних договорів помилково не наведена інформація щодо класу наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, за якими здійснювався технічний нагляд.
При цьому, в разі розміщення Замовником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, ця невідповідність була б одразу усунена, тим паче, що зазначена помилка, зроблена учасником спрощеної закупівлі під час оформлення тексту документа не впливає на ціну пропозиції учасника спрощеної закупівлі та не призводить до її спотворення.
Водночас, в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, у іншого учасника процедури закупівлі клас наслідків (відповідальності) його виконаного аналогічного договору такий самий, як клас наслідків (відповідальності), включених до довідки аналогічних договорів ФОП Щербіна А.В.
Крім того, пунктом 10 розділу І ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ єдиним критерієм оцінки пропозиції є – ціна. Питома вага цього критерію – 100%. За результатами проведення даної закупівлі ціна ФОП Щербіни А.В. була найнижчою з дотриманням кваліфікаційних вимог.
Таким чином, вважаю дискваліфікацію пропозиції ФОП Щербіни А.В. безпідставною.
Також, вивчивши документи іншого учасника, розміщені у системі Prozorro вбачаю, що у іншого учасника є низка невідповідностей, наприклад: відповідно до пункту 3 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник має надати «Оригінал (оригінали) чи копію (копії) свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця (виконавців) окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, зазначеного (зазначених) учасником інженера(-ів) технічного нагляду у довідці, поданій згідно з пунктом 1 (подається у разі виконання обов’язку підвищення кваліфікації цим (цими) виконавцем (виконавцями) у встановлений законом строк: підвищення кваліфікації не рідше ніж один раз на п’ять років у відповідності до вимог статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»). Учасником було надано в довідці кваліфікаційні сертифікати двох інженерів технічного нагляду: Серія АТ № 002906 від 03.12.2014 року та Серія АТ № 002999 від 24.12.2014 року, при цьому свідоцтва про підвищення кваліфікації відповідального (відповідальних) виконавця було надано на одну особу, тобто іншим учасником закупівлі не дотримано кваліфікаційні вимоги, викладені в пункті 3 Додатку 1.
Таким чином, вважаю, що в разі, якщо Замовник дискваліфікував ФОП Щербіна А.В. без дотримання вимог законодавства України за помилкове невнесення до Довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору інформації щодо класу наслідків виконаних аналогічних договорів, то Уповноважена особа має дискваліфікувати іншого учасника за невиконання вимог при підтвердженні пункту 3 кваліфікаційних вимог та відмінити спрощену закупівлю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 45.PDF 04.09.2020 15:21
Дата подачі:
02.09.2020 19:21
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувач! Цим надаємо відповідь на Вашу вимогу про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад у відповідності до його преамбули.
Закупівлю за предметом Технічний нагляд за проведенням робіт з капітального ремонту Григорівського шосе (від вул. Грушевського до вул. Петра Болбочана) (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) очікуваною вартістю 419 215,20 гривень було здійснено шляхом проведення спрощеної закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень
Згідно з частиною другою статті 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому Законом.
Пропозиція учасника спрощеної закупівлі ФОП «ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА», код РНОКПП 2102101704 була визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону (за результатом оцінки), тому згідно із Законом розглядалася замовником на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.09.2020 № 37 за результатами розгляду замовником встановлено, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі ФОП «ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА», код РНОКПП 2102101704 не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі згідно з вимогами п.п. 1 частини 13 статті 14 Закону.
Разом з тим, відхилення пропозицій у випадках, визначених частиною 13 статті 14 Закону, є обов’язком, а не правом замовника.
Також, необхідно зазначити, що частиною 16 статті 29 Закону встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, відповідно до підпункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно зі статтею 13 Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог.
Враховуючи вищевикладене, розгляд замовником на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника спрощеної закупівлі не передбачає можливості усунення учасником спрощеної закупівлі невідповідностей в пропозиції протягом 24 годин у порядку, визначеному частиною 9 статті 26 Закону.
Щодо питання, порушеного у вимозі, стосовно іншого учасника спрощеної закупівлі (УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 04058516), документи якого розміщені у системі Prozorro, повідомляю.
Пунктом 1 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які необхідно подати учаснику для підтвердження відповідності пропозиції установленим технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі» встановлено перелік обов’язкових працівників для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема учаснику спрощеної закупівлі необхідно зазначити інформацію щодо інженера з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом (класу наслідків (відповідальності) СС2) – не менше 1 особи.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Станом на 04.09.2020 пропозиція учасника спрощеної закупівлі (УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ БУДІВНИЦТВА ТА ШЛЯХОВОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 04058516) розглядається замовником на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника.
Статус вимоги:
Відхилено