-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт огорожі, павільйонів та замощення території Комунальної установи Сумський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня - дошкільний навчальний заклад № 9 «Веснянка» м. Суми, Сумської області, яка знаходиться за адресою: вул. Холодногірська, б. 47, м. Суми (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Завершена
1 452 271.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 261.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 261.36 UAH
Період оскарження:
17.08.2020 13:20 - 21.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Відхилення нашої тендерної пропозиції необгрунтованим, незаконним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
b5d2a109905d4be3a770e66aa0cc60d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-17-001017-b.a2
Назва:
Відхилення нашої тендерної пропозиції необгрунтованим, незаконним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Елітбуд» вважає протокол відхилення від 07.09.2020 року №2К нашої тендерної пропозиції необгрунтованим, незаконним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога додається
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 08.09.2020 09:00
Дата подачі:
08.09.2020 09:01
Вирішення:
Шановні учасники! У відповідності до частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) спрощена закупівля складається з послідовних етапів, зокрема: уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та подання пропозицій учасниками.
У відповідності до частини 7 статті 14 Закону:
«7. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.»
Ви, як учасники спрощеної закупівлі не зверталися до нас в Законом визначені строки через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог про подання сертифікату сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо виробництва огорожі та не зверталися з вимогою щодо внесення змін до оголошення.
Таким чином, приймаючі участь у закупівлі ви проігнорували Законом встановлене право уточнювати інформацію та подавати пропозиції щодо внесення змін до оголошення.
Приймаючі участь у спрощеній закупівлі Ви свідомо прийняли згоду за всіма вимогами і мали їх виконати (вимогами як щодо форми подання довідки про відсутність заборгованості, так і сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо виробництва огорожі).
В листі Вашої вимоги Ви підтверджуєте що в складі вашої пропозиції поданої до участь і спрощеній закупівлі дійсно відсутній сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо виробництва огорожі, але при цьому, ви зазначаєте що наявність такого сертифікату не є обов’язковою. Також, ви зазначаєте що впровадження системи управління якістю це право, а не обов’язок виробника.
Проте, хочемо Вам зазначити, що таку вимогу ви мали б написати нам протягом Законом установленого терміну під час періоду уточнень.
Прийнявши участь в спрощеній закупівлі і подаючи пропозицію Ви погоджуєтеся з усіма вимогами, і тому ви повинні буди подати документи у відповідності до вимог оголошення.
В опублікованому нами оголошенні відсутні дискримінаційні вимоги. Так, дійсно, зазначені сертифікати не є обов’язковими за законодавством, але будь-яка компанія яка виготовляє огорожі може отримати такий сертифікат і підтвердити якість виробництва. Кожен виробник може скористатися таким правом і отримати сертифікат впровадивши у себе систему управління якістю виробництва.
Дискримінаційною вимога є тоді, коли б хтось з виробників був обмежений у доступі до отримання такого сертифікату. Проте, у кожного виробника є така можливість. Тому це не є дискримінацією.
Щодо швидкого розгляду пропозиції учасника переможця – Ваша думка є упередженою та суб’єктивною і не відповідає Конституції України.
Також, звертаємо вашу увагу, що у відповідності до частини 13 стаття 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Тому слідуючи Законом встановленим нормам, та враховуючи те, що пропозиція учасника ТОВ «Будівельна фірма «Елітбуд» не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, не подано сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо виробництва огорожі замовник зобов’язаний відхилити пропозиції, з метою дотримання вимог Закону.
Також, додатково повідомляємо, що враховуючи функціонал електронної системи закупівель Ваша вимога про відміну рішення про відхилення є техічно неможливою для реалізації. Така функція доступна у відкритих торгах (тендерах) після рішення АМКУ. В випадку спрощеної закупівлі, якщо одного учасника відхилено, і перейдено до розгляду іншого, то такі дії є незворотніми і остаточними. Тому, Ваша вимога відмітити рішення про відхилення є необґрунтованою та з технічної точки зору неможливою.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Про незаконе відхилення тендерної пропозиції
Номер:
badaa78c5245404eaa208b22571c4e2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-17-001017-b.c1
Назва:
Про незаконе відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Елітбуд» вважає протокол відхилення від 07.09.2020 року №2К нашої тендерної пропозиції необгрунтованим, незаконним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога додається
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 08:40
Опис причини скасування:
Не підвантажився документ
Дата скасування:
08.09.2020 08:57