• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт огорожі, павільйонів та замощення території Комунальної установи Сумський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня - дошкільний навчальний заклад № 9 «Веснянка» м. Суми, Сумської області, яка знаходиться за адресою: вул. Холодногірська, б. 47, м. Суми (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код за ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

Завершена

1 452 271.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 261.36 UAH
Період оскарження: 17.08.2020 13:20 - 21.08.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Відхилення нашої тендерної пропозиції необгрунтованим, незаконним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: b5d2a109905d4be3a770e66aa0cc60d6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-17-001017-b.a2
Назва: Відхилення нашої тендерної пропозиції необгрунтованим, незаконним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Елітбуд» вважає протокол відхилення від 07.09.2020 року №2К нашої тендерної пропозиції необгрунтованим, незаконним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» Вимога додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановні учасники! У відповідності до частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) спрощена закупівля складається з послідовних етапів, зокрема: уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та подання пропозицій учасниками. У відповідності до частини 7 статті 14 Закону: «7. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.» Ви, як учасники спрощеної закупівлі не зверталися до нас в Законом визначені строки через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог про подання сертифікату сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо виробництва огорожі та не зверталися з вимогою щодо внесення змін до оголошення. Таким чином, приймаючі участь у закупівлі ви проігнорували Законом встановлене право уточнювати інформацію та подавати пропозиції щодо внесення змін до оголошення. Приймаючі участь у спрощеній закупівлі Ви свідомо прийняли згоду за всіма вимогами і мали їх виконати (вимогами як щодо форми подання довідки про відсутність заборгованості, так і сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо виробництва огорожі). В листі Вашої вимоги Ви підтверджуєте що в складі вашої пропозиції поданої до участь і спрощеній закупівлі дійсно відсутній сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо виробництва огорожі, але при цьому, ви зазначаєте що наявність такого сертифікату не є обов’язковою. Також, ви зазначаєте що впровадження системи управління якістю це право, а не обов’язок виробника. Проте, хочемо Вам зазначити, що таку вимогу ви мали б написати нам протягом Законом установленого терміну під час періоду уточнень. Прийнявши участь в спрощеній закупівлі і подаючи пропозицію Ви погоджуєтеся з усіма вимогами, і тому ви повинні буди подати документи у відповідності до вимог оголошення. В опублікованому нами оголошенні відсутні дискримінаційні вимоги. Так, дійсно, зазначені сертифікати не є обов’язковими за законодавством, але будь-яка компанія яка виготовляє огорожі може отримати такий сертифікат і підтвердити якість виробництва. Кожен виробник може скористатися таким правом і отримати сертифікат впровадивши у себе систему управління якістю виробництва. Дискримінаційною вимога є тоді, коли б хтось з виробників був обмежений у доступі до отримання такого сертифікату. Проте, у кожного виробника є така можливість. Тому це не є дискримінацією. Щодо швидкого розгляду пропозиції учасника переможця – Ваша думка є упередженою та суб’єктивною і не відповідає Конституції України. Також, звертаємо вашу увагу, що у відповідності до частини 13 стаття 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Тому слідуючи Законом встановленим нормам, та враховуючи те, що пропозиція учасника ТОВ «Будівельна фірма «Елітбуд» не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, не подано сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якості. Вимоги» щодо виробництва огорожі замовник зобов’язаний відхилити пропозиції, з метою дотримання вимог Закону. Також, додатково повідомляємо, що враховуючи функціонал електронної системи закупівель Ваша вимога про відміну рішення про відхилення є техічно неможливою для реалізації. Така функція доступна у відкритих торгах (тендерах) після рішення АМКУ. В випадку спрощеної закупівлі, якщо одного учасника відхилено, і перейдено до розгляду іншого, то такі дії є незворотніми і остаточними. Тому, Ваша вимога відмітити рішення про відхилення є необґрунтованою та з технічної точки зору неможливою.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Про незаконе відхилення тендерної пропозиції

Номер: badaa78c5245404eaa208b22571c4e2c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-17-001017-b.c1
Назва: Про незаконе відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма «Елітбуд» вважає протокол відхилення від 07.09.2020 року №2К нашої тендерної пропозиції необгрунтованим, незаконним та таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» Вимога додається
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Не підвантажився документ
Дата скасування: 08.09.2020 08:57