• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)

Завершена

12 916 507.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 129 165.07 UAH
Період оскарження: 14.08.2020 18:23 - 28.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника

Номер: 87754a82a8df46e890a1e9e2ef27c044
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-14-002253-b.a3
Назва: щодо надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника
Вимога:
02 вересня 2020 року Немирівською міською радою (дали – Замовник) було проведено відкриті торги за предметом закупівлі: Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікаційний номер UA-2020-08-14-002253-b). Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Немирівської міської ради від 09.09.2020 № 151 переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз». Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 15 вересня 2020 року ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» звернувся до Замовника із Вимогою про надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника щодо закупівлі Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт) (далі - Вимога). У відповідь на Вимогу, протоколом засідання тендерного комітету Немирівської міської ради від 18.09.2020 № 155 було затверджено відповідь на Вимогу, згідно з Додатком 1 до зазначеного протоколу (далі - Відповідь). Зазначена вище Відповідь Замовника не відповідає вимогам законодавства, що регулює відносини у сфері публічних закупівель та вимогам тендерної документації Замовника, що свідчить про порушення Замовником визначених ним самим умов проведення публічних торгів в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» кваліфікаційним умовам тендерної документації. При цьому звертаємо увагу також на те, що аналіз тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» на відповідність вимогам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам є обов’язком Замовника, в тому числі аналіз кошторису ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», наданого у складі його тендерної пропозиції. Так, детальний аналіз кошторису ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» свідчить про те, що він не відповідає дефектному акту Замовника та вимогам тендерної документації, а саме: 1. в локальному кошторисі 2-1-3: - п. 4 учасник надає пропозицію із навантаження сміття, а в тендерній документації Замовника зазначено необхідність навантаження ґрунту; - в п. 19 трійник 25х25х25 учасник надає 8 одиниць, а Замовник зазначає необхідність 9 одиниць; - в п. 26 учасник надає 8 шт. колін пп 32, в той час як Замовнику необхідно 12 шт.; 2. в локальному кошторисі 2-1-7: - в п. 1 учасника пропонує підготовку посадкових місць в ручну, в той час як Замовник зазначає необхідність здійснення цього виду робіт механізованим способом; - в п. 13 учасника пропонує групу ґрунтів 3-4, а в вимогах тендерної документації Замовника зазначено необхідність ґрунтів групи 1-2; 3. в локальному кошторисі 2-1-8: - в п. 4, 9 учасник пропонує навантажувати сміття, а у вимогах Замовника необхідно навантажувати ґрунт; 4. в локальному кошторисі 2-1-9: - в п. 18 учасник пропонує навантаження сміття, в той час, як Замовнику необхідне навантаження ґрунту; 5. в локальному кошторисі 2-1-10: - в п. 3 учасник пропонує протягування труб поліетиленових, в той час як Замовнику необхідне протягування сталевих труб; - в п. 21 учасник пропонує монтаж з/б балок перекриття, в той час як Замовнику необхідний монтаж з/б опорних подушок; - в п. 22 учасник пропонує подушку опорну з/б 2 шт., в той час як Замовнику необхідні 3 шт.;. 6. локальний кошторис 2-1-14: - в п. 55 учасник пропонує підводну клемну коробку нержавіючу 1 шт., в той час як Замовнику вони потрібні 2 шт. Таким чином учасником ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» під час надання пропозиції та Замовником під час її оцінки на відповідність кваліфікаційним критеріям порушено вимоги законодавства, що регулює публічні закупівлі та надав необґрунтовану перевагу учаснику, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації та кваліфікаційним критеріям Замовника. У зв’язку з цим Замовник, визнаючи переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації, створив умови та погодився з невиконанням ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» проекту Замовника, створив умови для недобросовісної конкуренції між учасниками закупівлі, що є прямим порушенням законодавства про публічні закупівлі та законодавства про захист економічно конкуренції шляхом допущення дискримінації під час проведення публічних закупівель ПП «ПНВП «Стиль-Майстер». Такі дії Замовника призвели до того, що вартість тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» була безпідставно занижена в порівнянні з пропозицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер». З урахуванням зазначеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо усунути порушення чинного законодавства, допущені під час визначення переможця, та надати інформацію про тендерну пропозицію ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», що не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника. Також вимагаємо зазначити в чому переваги тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та порушують вимоги законодавства про публічні закупівлі. Директор ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» В. Шрамко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Секретар тендерного комітету ___________ Самофал О. М. Додаток 1 Шановний Учаснику, тендерним комітетом Немирівської міської ради розглянуто Вашу вимогу за номером: UA-2020-08-14-002253-b.a3 від 19 вересня 2020 по закупівлі № UA-2020-08-14-002253-b від 14.08.2020 року та повідомляє наступне: Учасники процедури закупівлі до завершення періоду подання пропозицій в складі своєї тендерної пропозиції подають планову розрахункову кошторисну вартість робіт, які за результатами проведеного аукціону приводять у відповідність до показників проведеного аукціону. Розрахунки згідно Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (договірна ціна, кошторис (зведений кошторисний розрахунок, об'єктні та локальні кошториси, інші документи та розрахунки згідно з чинним законодавством, на основі яких визначається кошторисна вартість робіт і договірна ціна)), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином, учасник ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз», пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною (за ціною), надав на адресу Замовника , протягом 1 (одного) робочого дня з дня проведення аукціону. Дані розрахунки, надані учасником в паперовому вигляді, повністю відповідають вимогам тендерної документації Додатку 2 «ТЕХНІЧНІ СПЕЦИФІКАЦІЇ», технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником. Зважаючи на вищевказане, тендерний комітет Немирівської міської ради не бачить підстав для скасування рішення про визначення Учасника ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» переможцем по даній системі закупівлі. ПІДПИСИ: Посада Підпис Ініціал, ПРІЗВИЩЕ Член тендерного комітету Марценюк О. О. Заступник голови тендерного комітету Лабунський Р. Ю. Член тендерного комітету Зозуля Р. В. Член тендерного комітету Гук В. І. Голова тендерного комітету ________________ Торохтій М. В. Секретар тендерного комітету ___________ Самофал О. М.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника

Номер: 3a0ea1f915b9496487c63d9e2ddd78ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-14-002253-b.a2
Назва: ВИМОГА щодо надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника
Вимога:
Немирівська міська рада ЄДР 03772619 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, Соборна, 26 ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» ВИМОГА щодо надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника 02 вересня 2020 року Немирівською міською радою (дали – Замовник) було проведено відкриті торги за предметом закупівлі: Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікаційний номер UA-2020-08-14-002253-b). Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Немирівської міської ради від 09.09.2020 № 151 переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз». Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Надані ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» свідчать про порушення ним умов закупівлі, а саме. 1. Відповідно до п. 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 Тендерної документації Замовник вказав вимогу про наявність в учасника документів, які свідчать про якість матеріалів. Проте, в порушення цієї вимоги листом від 28.08.2020 ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» надав пояснення, що вважає надання сертифікатів відповідності на гранітні бортові камені та плитку не є обов’язковим, незважаючи на наявність такої кваліфікаційної вимоги в тендерній документації. При цьому, звертаємо увагу на те, що ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» не надані сертифікати відповідності саме на гранітні вироби, які становлять 100 % від площі твердого покриття. Однак, сертифікат відповідності на брущатку бетонну, яка взагалі не мала би використовуватися згідно з умовами тендерної документації, ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» був наданий у складі тендерної пропозиції. Зазначене може свідчити також про те, що ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» взагалі не планує використання гранітних виробів під час виконання робіт всупереч умовам закупівлі. В свою чергу, ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» сертифікати відповідності на гранітні вироби, із зазначенням їх виробників, надав у повному обсязі. Таким чином Замовником порушено вимоги законодавства, що регулює публічні закупівлі та надав необґрунтовану перевагу учаснику, тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним критеріям. 2. Відповідно до вимог тендерної документації під час проведення робіт виконавець має висадити дерева (вишня дрібнопильчаста «Kanzan»). Відповідно до проекту, за яким будуть виконуватися роботи і з яким під особистий підпис відповідальних осіб учасників закупівлі, вони були ознайомлені, зазначені вище дерева мають такі характеристики: вік 15-20 років, ком: 1,0х1,0). Дерева (вишня дрібнопильчаста «Kanzan») з такими характеристиками ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» запропонував за ціною 5 500 грн./дерево (без ПДВ). Зазначена ціна є екстремально низькою, оскільки ринкова ціна на такого виду, типу і якості дерева становить не менше 20 000 грн./дерево. У зв’язку з цим Замовник, визнаючи переможцем учасника, що запропонував завідомо екстремально низьку ціну, створив умови та погодився з невиконанням ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» проекту Замовника та створив умови для недобросовісної конкуренції між учасниками закупівлі, що є прямим порушенням законодавства про публічні закупівлі та законодавства про захист економічно конкуренції шляхом допущення дискримінації під час проведення публічних закупівель ПП «ПНВП «Стиль-Майстер». Такі дії Замовника призвели до того, що вартість тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» була безпідставно занижена в порівнянні з пропозицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер». З урахуванням зазначеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення чинного законодавства, допущені під час визначення переможця, та надати інформацію про тендерну пропозицію ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», що не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника та щодо екстремально низької ціни на вишню дрібнопильчасту «Kanzan», вказану в тендерній пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз». Також вимагаємо зазначити в чому переваги тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», що не відповідають кваліфікаційним критеріям Замовника та порушують вимоги законодавства щодо недопущення недобросовісної конкуренції. Директор ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» В. Шрамко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Додаток 1 Шановний Учаснику, Тендерним комітетом Немирівської міської ради розглянуто Вашу вимогу за номером: UA-2020-08-14-002253-b.a1 від 15 вересня 2020 по закупівлі № UA-2020-08-14-002253-b від 14.08.2020 року та. повідомляє наступне. 1. Умовами Тендерної документації «Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)» викладеними в розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції», п.2 «Інші умови тендерної документації» та Додатку 1, визначено: «…у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів…» Вказане відповідає положенням ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Учасником ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» подано лист-пояснення згідно якого товар бордюр гранітний та плитка гранітна не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні згідно затвердженого наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року №28( зі змінами та доповненнями), тому подання учасником сертифіката відповідності на товар не передбачена законодавством. Але при цьому учасник ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» надає паспорта якості на гранітну продукцію та паспорта радіаційної якості сировини на гранітні блоки. 2. Закупівля «Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)» є закупівлею робіт. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації в частині відповідності технічному завданню (найменування, кількість згідно Додатку 2 до тендерної документації). Пропозиції учасників при закупівлі робіт оцінюються, виходячи із кінцевої вартості тендерної пропозиції учасника. Найбільш економічною вигідною пропозицією вважається пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Відповідно до локальних кошторисів Учасника ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» міститься позиція «Вишня дрібнопильчаста «Kanzan»» в кількості 12 шт., що відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Учасник ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» самостійно визначає вартість запропонованого ним товару. Замовник не вправі впливати на визначення вартості ціни товару. Відповідальність за встановлення вартості товарів, матеріалів, тощо, що включається у вартість робіт, Учасник (в даному випадку ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз») несе самостійно. Закупівля проведена з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Переваги ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» визначено згідно Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації: Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника та приведеної ціни. Учасник визначає ціни на роботи, що він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для робіт даного виду. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (в даному випадку ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз») Зважаючи на вищевказане, тендерний комітет Немирівської міської ради не бачить підстав для скасування рішення про визначення Учасника ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» переможцем по даній системі закупівлі. ПІДПИСИ: Посада Підпис Ініціал, ПРІЗВИЩЕ Член тендерного комітету Марценюк О. О. Заступник голови тендерного комітету Лабунський Р. Ю. Член тендерного комітету Кушко Л. П. Член тендерного комітету Зозуля Р. В. Член тендерного комітету Гук В. І. Голова тендерного комітету ________________ Торохтій М. В. Секретар тендерного комітету ___________ Самофал О. М.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника

Номер: c3f382ba4c154150a2c4356d1977b947
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-14-002253-b.a1
Назва: ВИМОГА щодо надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника
Вимога:
Немирівська міська рада ЄДР 03772619 22800, Україна, Вінницька область, Немирів, Соборна, 26 ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» ВИМОГА щодо надання інформації щодо переваг тендерної пропозиції учасника 02 вересня 2020 року Немирівською міською радою (дали – Замовник) було проведено відкриті торги за предметом закупівлі: Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт) (Ідентифікаційний номер UA-2020-08-14-002253-b). Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету Немирівської міської ради від 09.09.2020 № 151 переможцем процедури закупівлі було визнано ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз». Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Надані ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» свідчать про порушення ним умов закупівлі, а саме. 1. Відповідно до п. 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 Тендерної документації Замовник вказав вимогу про наявність в учасника документів, які свідчать про якість матеріалів. Проте, в порушення цієї вимоги листом від 28.08.2020 ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» надав пояснення, що вважає надання сертифікатів відповідності на гранітні бортові камені та плитку не є обов’язковим, незважаючи на наявність такої кваліфікаційної вимоги в тендерній документації. При цьому, звертаємо увагу на те, що ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» не надані сертифікати відповідності саме на гранітні вироби, які становлять 100 % від площі твердого покриття. Однак, сертифікат відповідності на брущатку бетонну, яка взагалі не мала би використовуватися згідно з умовами тендерної документації, ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» був наданий у складі тендерної пропозиції. Зазначене може свідчити також про те, що ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» взагалі не планує використання гранітних виробів під час виконання робіт всупереч умовам закупівлі. В свою чергу, ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» сертифікати відповідності на гранітні вироби, із зазначенням їх виробників, надав у повному обсязі. Таким чином Замовником порушено вимоги законодавства, що регулює публічні закупівлі та надав необґрунтовану перевагу учаснику, тендерна пропозиція якого не відповідає кваліфікаційним критеріям. 2. Відповідно до вимог тендерної документації під час проведення робіт виконавець має висадити дерева (вишня дрібнопильчаста «Kanzan»). Відповідно до проекту, за яким будуть виконуватися роботи і з яким під особистий підпис відповідальних осіб учасників закупівлі, вони були ознайомлені, зазначені вище дерева мають такі характеристики: вік 15-20 років, ком: 1,0х1,0). Дерева (вишня дрібнопильчаста «Kanzan») з такими характеристиками ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» запропонував за ціною 5 500 грн./дерево (без ПДВ). Зазначена ціна є екстремально низькою, оскільки ринкова ціна на такого виду, типу і якості дерева становить не менше 20 000 грн./дерево. У зв’язку з цим Замовник, визнаючи переможцем учасника, що запропонував завідомо екстремально низьку ціну, створив умови та погодився з невиконанням ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» проекту Замовника та створив умови для недобросовісної конкуренції між учасниками закупівлі, що є прямим порушенням законодавства про публічні закупівлі та законодавства про захист економічно конкуренції шляхом допущення дискримінації під час проведення публічних закупівель ПП «ПНВП «Стиль-Майстер». Такі дії Замовника призвели до того, що вартість тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз» була безпідставно занижена в порівнянні з пропозицією ПП «ПНВП «Стиль-Майстер». З урахуванням зазначеного вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення чинного законодавства, допущені під час визначення переможця, та надати інформацію про тендерну пропозицію ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», що не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника та щодо екстремально низької ціни на вишню дрібнопильчасту «Kanzan», вказану в тендерній пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз». Також вимагаємо зазначити в чому переваги тендерної пропозиції ТОВ «Підприємство «Агропродсоюз», що не відповідають кваліфікаційним критеріям Замовника та порушують вимоги законодавства щодо недопущення недобросовісної конкуренції. Директор ПП «ПНВП «Стиль-Майстер» В. Шрамко
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Додаток 1 Шановний Учаснику, Тендерним комітетом Немирівської міської ради розглянуто Вашу вимогу за номером: UA-2020-08-14-002253-b.a1 від 15 вересня 2020 по закупівлі № UA-2020-08-14-002253-b від 14.08.2020 року та. повідомляє наступне. 1. Умовами Тендерної документації «Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)» викладеними в розділі 5 «Оцінка тендерної пропозиції», п.2 «Інші умови тендерної документації» та Додатку 1, визначено: «…у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів…» Вказане відповідає положенням ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно із якою документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Учасником ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» подано лист-пояснення згідно якого товар бордюр гранітний та плитка гранітна не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні згідно затвердженого наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 року №28( зі змінами та доповненнями), тому подання учасником сертифіката відповідності на товар не передбачена законодавством. Але при цьому учасник ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» надає паспорта якості на гранітну продукцію та паспорта радіаційної якості сировини на гранітні блоки. 2. Закупівля «Капітальний ремонт благоустрою земельної ділянки на перехресті вул. Соборна та вул. Горького в м. Немирів Немирівського району Вінницької області згідно ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45000000-7-Будівельні роботи та поточний ремонт)» є закупівлею робіт. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації в частині відповідності технічному завданню (найменування, кількість згідно Додатку 2 до тендерної документації). Пропозиції учасників при закупівлі робіт оцінюються, виходячи із кінцевої вартості тендерної пропозиції учасника. Найбільш економічною вигідною пропозицією вважається пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Відповідно до локальних кошторисів Учасника ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» міститься позиція «Вишня дрібнопильчаста «Kanzan»» в кількості 12 шт., що відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації. Учасник ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» самостійно визначає вартість запропонованого ним товару. Замовник не вправі впливати на визначення вартості ціни товару. Відповідальність за встановлення вартості товарів, матеріалів, тощо, що включається у вартість робіт, Учасник (в даному випадку ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз») несе самостійно. Закупівля проведена з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників зазначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Переваги ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» визначено згідно Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» тендерної документації: Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ-у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника та приведеної ціни. Учасник визначає ціни на роботи, що він пропонує виконати за Договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат передбачених для робіт даного виду. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною (в даному випадку ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз») Зважаючи на вищевказане, тендерний комітет Немирівської міської ради не бачить підстав для скасування рішення про визначення Учасника ТОВ «Підприємство«Агропродсоюз» переможцем по даній системі закупівлі. ПІДПИСИ: Посада Підпис Ініціал, ПРІЗВИЩЕ Член тендерного комітету Марценюк О. О. Заступник голови тендерного комітету Лабунський Р. Ю. Член тендерного комітету Кушко Л. П. Член тендерного комітету Зозуля Р. В. Член тендерного комітету Гук В. І. Голова тендерного комітету ________________ Торохтій М. В. Секретар тендерного комітету ___________ Самофал О. М.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні