-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з вивезення твердих побутових відходів
Послуга з вивезення твердих побутових відходів - 145,2 м. куб., один контейнер ємкістю 1.1 м. куб.вивозити по понеділкам, середах, сутотах кожного тижня до кінця 2017 року.
Торги відмінено
13 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 150.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 150.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2017 12:26 - 10.02.2017 09:00
Скарга
Очікує розгляду
Скарга на рішення про відхилення пропозиції ТОВ "А ТРАНС"
Номер:
7225c3279f214bec95706bc16874b7ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-08-001056-c.a2
Назва:
Скарга на рішення про відхилення пропозиції ТОВ "А ТРАНС"
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «А ТРАНС» (ЄДРПОУ 37641525) брало участь у допороговій закупівлі UA-2017-02-08-001056-c На Послуги з вивезення твердих побутових відходів, Замовником якої є Київська муніципальна академія естрадного та циркового мистецтв (ЄДРПОУ 02214952).
За результатами аукціону ТОВ «А ТРАНС» завершили аукціон з мінімальною ціною 10 890, 00 грн.
За результатами кваліфікації переможця пропозиція з ціною 10 890,00 грн. ТОВ «А ТРАНС» було відхилена з формулюванням:
Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата:
Відсутність в тендерній пропозиції документів передбачених законодавством (правовстановлюючі та інші документи).
За результатами кваліфікації переможцем визнано ТОВ «Селтік» з ціною пропозиції 10 916,14 грн.
Згідно з п.3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року, визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Натомість, документи закупівлі UA-2017-02-08-001056-c не містили жодного доданого документу з такими критеріями та переліками.
Крім того, окремо зазначаємо, що на прохання Замовника на електронну пошту Замовника inbox@circusacademy.kiev.ua було надіслано правовстановчі документи ТОВ «А ТРАНС» із готовністю надати ще всі необхідні.
Отже, ми вважаємо, що рішення про відхилення пропозиції ТОВ «А ТРАНС» є необгрунтованим та таким, що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі. Ми, ТОВ «А ТРАНС», вимагаємо перегляду рішення за закупівлею UA-2017-02-08-001056-c та визнання ТОВ «А ТРАНС» переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ А ТРАНС.pdf 17.02.2017 16:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2017 16:53
Вирішення:
Скаргу ТОВ "А-ТРАНС" не задоволено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2017 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У пророзиції до предмету закупівлі ТОВ "А-ТРАНС" у графі документи : були відсутні будь-які документи ТОВ "А-ТРАНС" крім - тендерної пропозиції.
Копії докумннтів були надіслані ТОВ "А-ТРАНС" Замовнику уже після прийняття рішення ним.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Номер:
6fc99b2b8a7940588e2a874606b3e020
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-08-001056-c.c3
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Процедура проведення закупівлі врегульовано нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Предметом тендерної закупівлі є надання послуг вивезення твердих побутових відходів.
Законодавство про відходи складається із законів України «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про житлово-комунальні послуги», Кодексу України про надра, Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» від 26.07.2006 №1010, «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 № 869 та інших нормативно-правових актів.
Відповідно до ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено розподіл житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення, зокрема, до другої групи визначено послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо).
Статтею 14 даного закону передбачено розподіл житлово-комунальних послуг за порядком затвердження цін/тарифів, а саме друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території. Другою частиною даної статті визначено, що ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом.
Водночас, згідно із ст. 5 та ст. 7 названого Закону передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, належить, зокрема, нормативно-правове забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій для здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, та передбачено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону.
Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства (ст. 16 зазначеного вище Закону).
Відповідно до п. 1 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 встановлено, що цей порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності, які надають послуги (далі - виконавці), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (далі - субпідрядники), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
Пунктом 2 даного Порядку встановлено, що тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку.
Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.
Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном.
Відповідно до п. 3 зазначеного вище Порядку визначено, що під час установлення тарифу на послуги необхідно забезпечувати прозорість визначення вартості усіх послуг з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового приміщення у гуртожитку та нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку).
Таким чином, враховуючи викладене, надання послуг з вивезення твердих побутових відходів надається лише відповідно до затвердженого тарифу органом місцевого самоврядування, що регламентується вище зазначеними нормами.
На сьогоднішній день ТОВ «Селтік» надає послуги за тарифами, які були визначені Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 березня 2015 року №186, відповідно до умов чинного законодавства.
У зв’язку з чим, ТОВ «Селтік» просить при оцінці переможця тендерної закупівлі враховувати умови чинного законодавства та обов’язковість наявності у Виконавця послуг затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу на вивезення твердих побутових.
Генеральний директор ТОВ «Селтік» Піддубна З.Г.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2017 15:31
Вирішення:
Задоволено вимогу ТОВ "Селтік"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на рішення про відхилення пропозиції ТОВ "А ТРАНС"
Номер:
e3056556df1b4c118a95d92b21d98dee
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-02-08-001056-c.a1
Назва:
Скарга на рішення про відхилення пропозиції ТОВ "А ТРАНС"
Вимога:
ТОВ "А ТРАНС" надало цінову пропозицію відповідно до інформації про закупівлю. Інші документи, в тому числі, правовстановлюючі документи не додавалися, оскільки закупівля UA-2017-02-08-001056-c не містила жодного додаткового документу в типу "Тендерна документація" з додатковою інформацією про кваліфікаційні вимоги щодо надання додаткових документів.
Крім того, після спілкування із співробітником Замовника Юрієм на електронну пошту Замовника inbox@circusacademy.kiev.ua було надіслано документи із готовністю надати ще всі необхідні.
Ми наполягаємо на чесному та відкритому проведенні тендерних процедур.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТОВ А ТРАНС Статут НОВА редакція з печатками.pdf 17.02.2017 14:13
- ТОВ А ТРАНС Витяг з ЄДРПОУ 24.01.17.pdf 17.02.2017 14:13
- ТОВ А ТРАНС Гарантійний лист щодо вимог ст 17.pdf 17.02.2017 14:13
- ТОВ А ТРАНС Довідка з ЄДРПОУ.pdf 17.02.2017 14:14
- ТОВ А ТРАНС Довідка про взяття на облік платника податків.pdf 17.02.2017 14:14
- ТОВ А ТРАНС Довідка про ліцензії та дозволи.pdf 17.02.2017 14:14
- ТОВ А ТРАНС Довідка про підприємство.pdf 17.02.2017 14:14
- ТОВ А ТРАНС Договір на приймання і захоронення відходів П№5.pdf 17.02.2017 14:14
- ТОВ А ТРАНС Договір на приймання і захоронення відходів П№6.pdf 17.02.2017 14:15
- ТОВ А ТРАНС Протокол призначення директора.pdf 17.02.2017 14:15
- ТОВ А ТРАНС Свідоцтво платника єдиного податку.pdf 17.02.2017 14:15
- ТОВ А ТРАНС Свідоцтво платника єдиного податку.pdf 17.02.2017 14:19
Дата подачі:
17.02.2017 14:23
Опис причини скасування:
Заміна документації до скарги
Дата скасування:
17.02.2017 16:22