• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-09 Миронівка – Канів на ділянці км 5+000 – км 19+100 (45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

284 468 058.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 422 340.29 UAH
Період оскарження: 14.08.2020 14:53 - 18.09.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на дискримінаційні умови

Номер: 618e61e52c704345a535f3bae0fa7bce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-14-003170-c.b4
Назва: Скарга на дискримінаційні умови
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови
Дата розгляду скарги: 22.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.09.2020 19:08
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 25.09.2020 21:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 25.09.2020 21:00
Автор: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Микола Сергійович Тимофеєв +380487289584 office_to@automagistral.com.ua http://www.automagistral.com.ua
Вимога
Відхилено

п. 5.2.1. ТД

Номер: ea4945669eaa4f42a687e4b5fee68917
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-14-003170-c.b3
Назва: п. 5.2.1. ТД
Вимога:
П. 5.2.1 ТД містить у собі серед інших наступну вимогу: "Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, які становлять: Влаштування основи з жорсткої укочуваної цементобетонної суміші, із застосуванням асфальтоукладальника, м2 - 110 040" Так як технологія влаштування основи з жорсткої укочуваної цементобетонної суміші є новою для ринку України, досвід учасників ринку по виконанню цієї роботи на дорогах загального користування фактично відсутній. Така вимога унеможливлює виконання п.2 Статті 20 Закону Про публічні закупівлі "Для проведення відкритих торгів має бути подано не менше двох тендерних пропозицій." Вищевказані Вимоги Тендерної документації щодо аналогічного договору штучно обмежують коло потенційних учасників даної закупівлі, здатних виконати подібний обсяг робіт, чим можуть порушити п.4 Статті 22 Закону Про публічні закупівлі "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників" Пропонуємо розширити рамки вимог ТД: 1) додавши до формулювання "підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії " також "виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому" 2) Передбачити в ТД можливість прийняття Замовником в якості аналогічного - договору СУБпідряду 3) Уточнити, що формулювання в наданому аналогічному договорі (Актах виконаних робіт) може відрізнятися по тексту але не за технологією (тобто обов’язково бетонна суміш, укладена асфальтоукладальником і ущільнена котками).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу та пропозиції, повідомляємо, наступне: 1) Додати до формулювання «підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні та регіональні) I, II чи III категорії» також «виконання робіт з реконструкції або нового будівництва або капітального ремонту об’єкту аеропорту, аеродрому», не є припустимим, оскільки: - предметом закупівлі є Ремонт доріг, а не будь-який інший об’єкт транспортної інфраструктури, що передбачає певні особливості, складності та обмеження в процесі організації і виконання робіт, потребує наявності відповідного досвіду роботи в дорожній галузі, а не тільки технологічної спроможності до влаштування конструктивних шарів, а саме: роботи здійснюються на одній смузі автомобільної дороги при безперервному реверсному русі автомобільного транспорту на другій смузі, з неможливістю припинення транзитного руху під час виконання ремонтних робіт та необхідністю забезпечення організації безпеки дорожнього руху під час виконання ремонтних робіт, з попередньою розробкою та погодженням тимчасових схем дорожнього руху в підрозділах Департаменту патрульної поліції і встановленням технічних засобів регулювання дорожнього руху за тимчасовими схемами. На територіях аеропортів/аеродромів роботи з ремонту покриттів/основ злітно-посадкових смуг, рульожних доріжок та перонів аеропортів/аеродромів для наземного руху повітряних суден, «під рухом» в розумінні Законів України «Про дорожній рух» та «Про автомобільні дороги» не виконуються: - при наявності у зоні виконання робіт інженерних мереж, виконавцю необхідно за власною ініціативою і своєчасно здійснити погодження технології виконання ремонтних робіт на автомобільній дорозі з балансоутримувачами даних мереж в межах їхніх охоронних зон з подальшим отриманням дозволів на проведення основних дорожньо-ремонтних робіт (у випадку з аеродромами/аеропортами всі інженерні мережі є внутрішніми/технологічними мережами цього аеропорту/аеродрому та виключають необхідність звернення виконавця робіт/послуг до третіх сторін); - Ваша пропозиція об’єктивно є дискримінаційною, бо тоді неможна обмежуватися лише такими об’єктами, як аеропорти/аеродроми, а треба додавати виконання робіт/надання послуг з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту будь-яких об’єктів, що у своєму складі мають дороги, майданчики, елементи благоустрою з технологією робіт по влаштуванню цементобетонних покриттів та/або основ. 2) Питання щодо субпідряду поставлене не зовсім чітко, тому надаємо два роз’яснення. 2.1. Абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 5.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що учасник для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників, співвиконавців але тільки для підтвердження своєї відповідності за такими критеріями як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2. У разі, якщо запитувач (потенційний учасник) мав на увазі наявний свій окремий договір з генпідрядником (контрагентом), що є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації, то такий договір може бути прийнятим Замовником закупівлі, за умови дотримання всіх вимог тендерної документації щодо документального підтвердження виконання аналогічного договору. 3) Недослівні формулювання в аналогічних договорах та актах виконаних робіт відносно прийнятих у тендерній документації не потребують внесення змін у тендерну документацію, оскільки перелік несуттєвих або формальних відхилень може бути невичерпним. Це стосується і конкретних ключових (основних) видів і обсягів робіт, визначених окремою Відомістю пункту 5.2.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, але при цьому технологічна особливість назви робіт в актах виконаних робіт повинна відповідати зазначеній відомості. Окрім цього у частині 2 розділу V тендерної документації передбачено перелік формальних несуттєвих помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції і не призводять до її відхилення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Road repairs is service. Look on other bidders. You are not competitive. We quit.

Номер: 4e387484fd1a40d792f765994ee0e9cf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-14-003170-c.a2
Назва: Road repairs is service. Look on other bidders. You are not competitive. We quit.
Вимога:
Road repairs is service. Look on other bidders. You are not competitive. We quit.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Служба автомобільних доріг у Київській області, як замовник, при підготовці та проведенні закупівель керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі при визначенні основних термінів та принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. The contracting authority - Motor Road Service in Kyiv Oblast in preparation and conducting tender is guided exclusively by the Law of Ukraine "On Public Procurement" including general terms and definitions, public procurement principles and non-discrimination of tenderers and equal treatment to them.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Bid bond

Номер: 5cff129e66fb4b30a84acb956945c027
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-14-003170-c.a1
Назва: Bid bond
Вимога:
Bid bond for goods must be max 3%, for services - max 1%. Your bid bond demand is wrong and must be changed.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 1 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Таким чином, замовник, відповідно до Закону, зазначив в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, і правомірно визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції – 3% від очікуваної вартості закупівлі, оскільки проводиться закупівля послуг. According to part 1 of Article 25 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" (hereinafter - the Law) if the contracting authority requires the provision of a tender, the tender documentation shall specify the terms and conditions for its provision, such as the type, amount, validity period and reservations regarding the non-repayment of the tender to the tenderer. The amount of the tender may not exceed 0.5 per cent of the expected value of the works and 3 per cent of the expected value of the goods or services on conditions specified in the tender documentation. Thus, the contracting authority, in accordance with the Law, indicated in the tender documentation the requirements for providing the provision of a tender, and rightly determined the amount of the tender - 3% of the expected purchase price, as services are procured.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.09.2020 21:02