-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) лікувального корпусу КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності, 51
Завершена
1 701 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 010.00 UAH
мін. крок: 1% або 17 010.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2020 14:26 - 31.08.2020 00:00
Скарга
Скасована
СКАРГИ на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Номер:
8f448fc25e0540859a1424764113cead
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-14-002931-c.c2
Назва:
СКАРГИ на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Скарга:
Відділ освіти Києво-Святошинської районної державної адміністрації Київської області 14.08.2020 року оголосило закупівлю «Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) лікувального корпусу КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності 51» ID закупівлі UA-2020-08-14-002931-с.
Кінцевий термін подання пропозицій 04.09.2020 року.
Керуючись частиною 8 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Ознайомившись з умовами тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», (далі – Суб’єкт оскарження) виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «Укртехнобез» на участь у цій закупівлі а саме:
І. В пунктті 1 Додатку 4 Тендерної документації вказано:
«Учасник перед проведенням торгів (на етапі уточнень) повинен оглянути об’ єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, походжений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника.»
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.
Встановивши умову що огляд потрібно провести обов’язково в період уточнення, Замовник звузив коло потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як в даній процедурі закупівлі зможуть всяти участь лише ті учасники котрі здійснили огляд в період уточнення.
Період уточнення по даній закупівлі завершився, 25.08.2020 року. Тому Суб’єкт оскарження, бажаючи взяти участь у даній процедурі закупівлі не може виконати умови тендерної документації, а саме здійснити огляд об’єкту в період уточнення.
Також Замовник зазначає, що огляд обов’язково проводиться кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом). На даний момент електротехнічний персонал Суб’єкта оскарження виконує роботи на інших об’єктах в інших областях України, тому його електротехнічний персонал не зможе здійснити огляд на даному об’єкті. Від суб’єкта оскарження огляд може здійснити лише керівник робіт. Тому і вимога що огляд обов’язково проводиться кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) є дискримінаційною по відношенню до суб’єкта оскарження.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обсьеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
ІІ. В пункті 6 Додатку 3 Тендерної документації вказано що учасник в складі пропопозиції повинен надати:
«Лист в довільній формі за підписом постачальника виробника/товарів та завірений печаткою постачальника/виробника, щодо резервування матеріалів/монтажного обладнання на складі постачальників/виробників та готовності поставити ці матеріали в триденний термін»
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Суб’єкта оскарження, так як Суб’єкт оскарження звертався до виробників обладнання та матеріалів, і жоден виробник не погодився взяти на себе зобов’язання надати лист про готовності поставити ці матеріали в триденний термін. Так як вигодячи зі складності виробничого процесу, необхідний більший термін для поставки виготовлення та поставки даного обладнання та матеріалі. Але виробники готові надати гарантійний лист про можливість поставки товарів, у належні терміни, для якісного виконання робіт у строк передбачений для виконання робіт згідно даної закупівлі.
Вимога, щодо готовності поставити ці матеріали в триденний термін, є повністю необгрунтованою та абсурдною, так як кінцевий термін виконання робіт встановлено 31.12.2020 року. Тому незрозуміло навіщо учаснику закуповувати і отримувати усе обладнання та матеріали у триденний термін. Так як роботи проводяться по етапно (спочатку монтується кабельно провідникова продукція, далі встановлюються сповіщувачі, гучномовці, в кінцемому етапі встановлюються контрольно приймальні прилади та проводяться пусконалагоджувальні роботи). Тому і обладнання та матеріали учасник котрий буде проводити роботи може закуповувати поетапно, відповідно до здійснених робіт.
Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкта оскарження не може прийняти участь у закупівлі.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «Укртехнобез» як учасника відповідної процедури закупівлі. ТОВ «Укртехнобез» є реальним учасником на ринку протипожежних послуг. Проте, через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «Укртехнобез» не може прийняти участь у закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на вимоги Замовника 28.08.2020 14:40
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
31.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до ТД. (Огляд об'єкта)
Номер:
7389428bf7e7415b8deb74f9588c182a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-14-002931-c.a1
Назва:
Внесення змін до ТД. (Огляд об'єкта)
Вимога:
Технічними вимогами тендерної документації передбачається: Учасник перед проведенням торгів (на етапі уточнення) повинен оглянути об’єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, погоджений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об’єкт до початку торгів будуть відхилені. Зважаючи на епідемічну ситуацію в Україні та той факт що кожного дня кількість інфікованих стрімко зростає вважаємо дану вимогу такою, що ставить під загрозу здоров'я працівників Учасника та працівників Замовника. Вважаємо за доцільне внести зміни Замовнику до Технічних вимог та викласти їх в редакції: «Учасник перед проведенням торгів повинен оглянути об’єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, погоджений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об’єкт до початку торгів будуть відхилені.». Дані зміни у терміні огляду об’єкта нададуть Учасникам можливість скоригувати власні дії для не бажаного додаткового контакту з іншими людьми і в свою чергу, бажання Замовника про всебічний огляд об’єкта буде дотримано! Сподіваємось на розуміння зі сторони Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 21.08.2020 11:53
Дата подачі:
18.08.2020 17:19
Вирішення:
КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» не вбачає підстав щодо внесення змін Технічних вимог тендерної документації, оскільки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» не забороняється проведення ремонтно-будівельних робіт, перебування на території лікувальної установи, проведення огляду об’єкта за місцем проведення робіт на етапі уточнення та надання акта огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) Учасника або Замовника чи експертної організації.
Крім того, нормативно правовими актами України визначено порядок захисту роботодавцем своїх працівників засобами індивідуального захисту з метою запобігання професійним захворюванням та небезпечним фактором впливу оточуючого середовища.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.09.2020 14:32