-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Паперові рушники
паперові рушники (рулон)
Завершена
214 584.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 072.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 072.90 UAH
Період оскарження:
14.08.2020 13:53 - 26.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірної дискваліфікації найбільш економічно вигідної пропозиції
Номер:
d0b26a4a52644ec0a5ab6d2b8d294f16
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-14-001371-b.a3
Назва:
Щодо неправомірної дискваліфікації найбільш економічно вигідної пропозиції
Вимога:
Вами, Відділом освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (Замовник) було оголошено тендер на закупівлю паперових рушників (ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-14-001346-c .
З 01.09.2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» перебувало на стадії кваліфікації з пропозицією у сумі 112 656,60 грн з ПДВ, а тому, згідно умов Тендерної документації, 02.09.2020 р. ТОВ «Б-777» на електронному майданчику ProZorro було завантажено документ з обґрунтуванням аномально низької ціни.
Однак, Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради від 03.09.2020 р. № 139 , пропозицію ТОВ «Б-777» НЕЗАКОННО було дискваліфіковано та зазначено наступну причину, що відповідь ТОВ «Б-777» щодо аномально низької ціни «не обґрунтована, не має будь-яких підтверджень, доводів та доказової бази».
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.14 ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування саме в «ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію, втому числі, про: 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Таким чином, повідомляємо, що Товар «Рушники паперові ТМ «ДоДому» виготовляє ПрАТ «Київський картонно-паперовий комбінат» на замовлення ТОВ «БУРГАС», що вказано на упаковці товару, фото якої додається до даної вимоги.
Постачальником, у якого ми закуповуємо Товар «Рушники паперові ТМ «ДоДому» є ТОВ «БУРГАС», який і надає нам спеціальну знижку, яка дозволяє нам поставити паперові рушники, згідно закупівлі, саме за запропонованою нами ціною, про що свідчить лист ТОВ «БУРГАС» (вих.№ 561-01/Л від 18.09.2020р.), скан-копія якого додається до даної вимоги.
Оскільки, у Тендерній документації не було конкретно зазначено, які саме документи потрібно надати для обґрунтування аномально низької ціни, ТОВ «Б-777» не було додано вищезазначеного листа до обґрунтування.
Згідно ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, НЕ може бути підставою для її відхилення замовником.
Також звертаємо увагу, що відповідно до ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Б-777» вважає Ваше, Замовнику, рішення не об`єктивним, упередженим, незаконним , необґрунтованим та таким, що містить ознаки корупційності. Важливе значення має ще й той факт, що порушено принцип максимальної економії, що являється ключовим при здійсненні процедури закупівлі.
Таким чином, ТОВ «Б-777» вимагає скасувати, незаконно прийняте рішення, стосовно дискваліфікації ТОВ «Б-777». В іншому разі, змушені будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, з метою скасування незаконно прийнятого рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Бургас.pdf 18.09.2020 14:22
- фото етикетки.pdf 18.09.2020 14:22
Дата подачі:
18.09.2020 14:22
Вирішення:
На Вашу вимогу надаємо роз'яснення. Обґрунтування - це приведення тих переконливих аргументів, або доводів, в силу яких слід ухвалити будь-які твердження або концепцію.Обгрунтоване твердження має підтверджуватися фактичним матеріалом, на базі якого і для пояснення якого воно висунуто. ВАми не було обгрунтовано вашу ціну . Вислів " нам надали спеціальну знижку" стосується риночних відносин, а не закупівлі за державні кошти
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
60e3a0c97a80427081ae3d853941bcd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-14-001371-b.b2
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Відділом освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (Замовник) було оголошено тендер на закупівлю паперових рушників (ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки), ідентифікатор закупівлі: UA-P-2020-08-14-001346-c .
З 01.09.2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777» перебувало на стадії кваліфікації з пропозицією у сумі 112 656,60 грн з ПДВ, а тому, згідно умов Тендерної документації, 02.09.2020 р. ТОВ «Б-777» на електронному майданчику ProZorro було завантажено документ з обґрунтуванням аномально низької ціни.
Однак, Протоколом засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради від 03.09.2020 р. № 139 , пропозицію ТОВ «Б-777» НЕЗАКОННО було дискваліфіковано та зазначено наступну причину, що відповідь ТОВ «Б-777» щодо аномально низької ціни «не обґрунтована, не має будь-яких підтверджень, доводів та доказової бази».
Звертаємо Вашу увагу, Замовнику, що згідно п.14 ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування саме в «ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника.
Таким чином, мусимо зазначити:
По-перше, обґрунтування аномально низької ціни нами було складено у «ДОВІЛЬНІЙ» формі, згідно з чинним законодавством України.
По-друге, вважаємо нашу відповідь обґрунтованою, оскільки саме знижки Постачальника, у якого ми закуповуємо Товар дозволяють нам поставити паперові рушники, згідно закупівлі, саме за запропонованою нами ціною. Ви, Замовнику, зобов`язані прийняти даний факт до уваги.
По-третє, якщо Ви, шановний Замовнику, бажали бачити разом із написаним у «ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» обґрунтуванням аномально низької ціни, певні підтверджуючі документи або іншу доказову базу, або ж Ви у обґрунтуванні хотіли бачити певну інформацію, необхідно було про це вказати у своїй Тендерній документації.
Оскільки, у Тендерній документації конкретно зазначено не було необхідної доказової бази, Ви не можете вимагати надання від нас такої інформації, а тим більше, даний факт не може бути підставою дискваліфікації ТОВ «Б-777».
Згідно ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, НЕ може бути підставою для її відхилення замовником.
Також маємо нагадати, що відповідно до ч1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Б-777» вважає Ваше, Замовнику, рішення не об`єктивним, упередженим, незаконним , необґрунтованим та таким, що містить ознаки корупційності. Важливе значення має ще й той факт, що порушено принцип максимальної економії, що являється ключовим при здійсненні процедури закупівлі.
Таким чином, ТОВ «Б-777» вимагає скасувати, незаконно прийняте рішення, стосовно дискваліфікації ТОВ «Б-777». В іншому разі, змушені будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, з метою скасування незаконно прийнятого рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 04.09.2020 00:28
Дата подачі:
04.09.2020 00:28
Вирішення:
Ваше пояснення щодо аномальної ціни не має розрахунків підтвердження надання Вам знижки. Так дійсно інформація надається в довільній формі, але ж вона має бути підтверджена в довільній формі інформаціє., а не фразою " нам надана знижка від постачальника". Зверніит увагу , як повинно підтверджуватися аномально низька ціна на ІНФОБОКС в системі ПРОЗОРРО.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінація
Номер:
43e19f35851f44408348615b7a4bfc60
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-14-001371-b.a1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
Відділом освіти виконкому Тернівської районної в місті ради оголошено тендер на закупівлю паперових рушників (Код ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки) .
Опрацювавши Тендерну документацію Замовника, зауважили, що на підтвердження якості запропонованого Учасниками товару, пунктом 5.14 Тендерної документації визначено, що Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги» виданого виробнику паперу на його власне виробництво, або довідку уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації.
Однак, звертаємо увагу Замовника на такі факти:
ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. В Україні діє принцип добровільної сертифікації, згідно стандарту ISO 9001. Тобто, ніхто не може зобов`язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар. Згідно чинного законодавства України, Учасники торгів зобов’язані підтверджувати якість товарів, що виготовляють лише на підставі ВИСНОВКІВ ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ, які повної мірою підтверджують якість товару.
ISO 14000 - серія міжнародних і, головне, добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту.
Тобто, ні ISO 9001, ні ISO 14000 ніяким чином НЕ підтверджує якість товару!
Також, взявши до уваги судову практику, а саме Рішення Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17 можна побачити таку позицію: «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, як вірно зазначив суд першої інстанції, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Зважаючи на вищевикладене, Вимогою до Учасників закупівлі надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги» виданого виробнику паперу на його власне виробництво, або довідку уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації, Ви, Замовнику, обмежуєте коло Учасників, які можуть запропонувати якісний та дешевший товар.
Тому, маємо Вам нагадати, що відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, які Ви, Замовнику, своїми вимогами, порушуєте.
Таким чином, просимо виключити зі змісту Тендерної документації, а саме з п.5.14 Документи про якість товару чинні на строк дії договору:
«- копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги» виданого виробнику паперу на його власне виробництво, або довідку уповноваженого органу щодо проведення процедури сертифікації.», оскільки дана вимога є дискримінаційною, нічим не обґрунтованою, а головне ніяким чином НЕ підтверджують якість товару.
В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, з метою недопущення порушення вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 19.08.2020 09:37
Дата подачі:
19.08.2020 09:37
Вирішення:
у разі ненадання вимагаємих документів, в документацію учасника надається лист-пояснення щодо їх відсутності , який буде прийнято до уваги тендерним комітетом
Статус вимоги:
Задоволено