-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 38550000-5 Лічильники (Лічильник електронний однофазний в комплекті з боксом та автоматичним вимикачем)
Лічильник електронний однофазний в комплекті з боксом та автоматичним вимикачем (пункт 2.31 інвестиційної програми)
Торги відмінено
3 288 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 440.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 440.00 UAH
Період оскарження:
14.08.2020 10:34 - 11.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про визначення переможцем торгів ТОВ "СМАРТ ЕКСІМ"
Номер:
de5e901aedc0467885648c4102c8aff2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-14-001645-a.c3
Назва:
Скарга про визначення переможцем торгів ТОВ "СМАРТ ЕКСІМ"
Скарга:
18 листопада 2020 року Замовником було опубліковано Протокол №571/6 засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування, яким було визначено тендерну пропозицію Переможця аукціону такою, що відповідає вимогам тендерної документації, визначено переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (надалі – Рішення Замовника).
Суб’єкт оскарження не погоджується з Рішенням Замовника, вважаємо його прийнятим з порушенням діючого законодавства в сфері публічних закупівель та положень тендерної документації,
Аргументи сформовані у вкладеному до скарги файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМПУ 24.11.2020 12:00
- Додаток 1 до скарги АМПУ 24.11.2020 12:01
- рішення від 26.11.2020 № 21913 + лист замовнику.pdf 27.11.2020 11:43
- інфоррмація про перенесення від 07.12.2020 № 19177.pdf 08.12.2020 12:24
- інформація про резулятивну частину рішення від 15.12.2020 № 23210.pdf 16.12.2020 18:16
- рішення від 15.12.2020 № 23210.pdf 18.12.2020 23:11
- 571 відповідь амку2.pdf 01.12.2020 10:50
- АМКУ ТОВ СМАРТ-ЕКСІМ (однофаз з боксом).doc 01.12.2020 10:50
- 571 лічильник відхилення акцептанта 29.12..pdf 29.12.2020 13:30
- 571 лічильник рішення АМКУ 29.12..pdf 29.12.2020 13:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.11.2020 16:04
Дата розгляду скарги:
07.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.11.2020 11:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.12.2020 23:12
Дата виконання рішення Замовником:
29.12.2020 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника
Номер:
7dbd268374e94a07bf4aefafe585eeba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-14-001645-a.a2
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника, про що зазначено у скарзі, що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2020-08-14-001645-a.pdf 13.10.2020 14:40
- рішення від 16.10.2020 № 19382+ лист Замовнику.pdf 16.10.2020 20:03
- Інформація про перенесення розгляду скарги № 17027 .pdf 28.10.2020 11:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2020 №20738 .pdf 10.11.2020 18:55
- рішення від 09.11.2020№20738.pdf 12.11.2020 21:53
- АМКУ лічильник ТОВ Воларі.doc 21.10.2020 16:18
- пояснення до Скарги 571.pdf 21.10.2020 16:18
- 571 лічильник з вимикачем АМКУ відхилення акцептанта 18.11.pdf 18.11.2020 15:32
- 571 лічильник з вимикачем відхилення та акцепт 18.11.pdf 18.11.2020 15:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2020 15:33
Дата розгляду скарги:
27.10.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2020 20:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.11.2020 21:53
Дата виконання рішення Замовником:
18.11.2020 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Вимога
Вирішена
Щодо видалення дискримінаційних вимог
Номер:
fa607a9a78da4b29a7094afd59078b32
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-14-001645-a.a1
Назва:
Щодо видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Звертаємося до Замовника з вимогою, щодо внесення змін до технічних вимог до предмету закупівлі, бо діюча редакція технічних вимог порушує принцип недискримінації учасників,
Технічні вимоги до всіх позицій містять актиконкурентні технічні характеристики, що не дають змогу запропонувати еквіваленти різних торгових марок до однієї позиції, окрім певного виробника, який єдиний випускає продукцію з даними технічними характеристиками. Тобто до позиції закупівлі можна запропонувати продукцію лише одного (певного) виробника, а не хоча б від 2-х різних заводів-виробників.
Перелік антиконкурентних вимог:
Щодо вимог до Лічильника електроенергії:
Замовник бажає закупити однофазні однотарифні лічильники ел.енергії, з електронним дисплеєм. Подібні лічильники на території України виробляють лише 3-ри заводи-виробники – ТОВ «НІК-Електроніка», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та ТОВ «Промснабінвест», однак технічним вимогам відповідає лічильник лише ТОВ «НІК-Електроніка». Так дискримінаційними вимогами є:
- Виділення лише РКІ як спосіб відображення даних, адже враховуючи те, що прилади обліку знаходитимуться у боксі, виключає можливість стороннього впливу на них, а в разу визначення характеристики як «Спосіб відображення: цифровий дисплей (РКІ) або механічний» дозволить значно ефективніше використати кошти та розширити потенційне коло учасників, наприклад в разі зміни цієї характеристики, зможе прийняти учать додатковий виробник, а саме ДНВП «Об'єднання Комунар»
- Стала лічильника (актив), імп/(кВт год) – 6400. Лічильники ДНВП «Об'єднання Комунар», ТОВ «Промснабінвест», ТОВ «ХЕТЗ «Енергоміра» та інщі вітчизняні виробники мають таку характеристику лише значенням 3200 імп/(кВт год)
- Діапазон робочих температур – –40...+55°С. Вказує на конкретне значення температурного діапазону, але в даний час всі вітчизняні виробники можуть запропонувати більш високий діапазон температури, а тому пропонуємо вказати «Діапазон робочих температур, не гірше – –40...+55°С.»
- Габаритні розміри, не менше, мм – 178х110х71 передбачає можливість пропонування приладів обліку більшого розміру ніж шафа яка буде йти комплектом до нього, тому пропонуємо змінити формулювання на «Габаритні розміри, не більше, мм – 178х110х71»
Щодо комплектних боксів для лічильників електроенргії:
- Діапазон робочих температур : -500С… +700С лише один виробник даної вторинної продукції може запропонувати такий діапазон температур, а саме ТОВ «НІК-Електроніка», для збереження конкуренції в закупівлі пропонуємо змінити характеристику на «не менше -400С… +700С»
- Габаритні розміри, мм: 280х305х167 для комплектної шафи вказує на конкретне значення розміру до міліметру, тому пропонуємо змінити таку характеристику на «Габаритні розміри, мм: не більше 280х305х167» для пропонування продукції інших виробників
Щодо технічної частини тендерної пропозиції:
- Пункт 2.5 «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.» є дискримінаційним, адже деякі нормативні документи відсутні в оригіналі українською мовою, а прийняті як національні стандарти методом "підтвердження" за позначенням відповідно до наказу від 12.02.2016 № 34 ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості", тому пропонуємо викласти пункт 2.5 у наступній редакції «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів. Скановані копії таких документів можуть бути надані учасником торгів мовою оригіналу»
- Пункт 2.7.2. «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» необхідно замінити на «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам та щодо продукції, яка постачається комплектом до основного предмету закупівлі.» адже предметом закупівлі є саме лічильники електроенергії, тому необхідність посвідчення продукції яка не є предметом закупівлі повністю відсутня
Підсумовуючи вищенаведене, зазначення технічних вимог в існуючій редакції обмежує конкуренцію серед учасників, в тому числі рівності прав на участь з продукцією національного виробництва та іноземного походження. Через порушення принципу недискримінації Замовник не зможе максимально ефективно та з максимальною економією використати кошти на публічну закуплю, що виділяються на розвиток оператора систем розподілу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2020 13:58
Вирішення:
Відповідно питання щодо антиконкурентних вимог та уточнення технічних параметрів документації по предмету закупівлі повідомляємо, що найближчим часом після детального вивчення та консультацій з безпосередньо замовником продукції буде розглянуте питання щодо перегляду технічних вимог до предмету закупівлі Додатку №4 тендерної документації з подальшим внесенням відповідних змін.
Статус вимоги:
Задоволено