-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт пасажирських ліфтів в житловому будинку № 81 по вул. Ювілейній, м.Бахмут, Донецької області (під’їзд № 1 та № 2)
Завершена
109 303.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 546.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 546.52 UAH
Період оскарження:
13.08.2020 23:55 - 19.08.2020 06:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження Протоколу №1 від 29.08.2020
Номер:
a0f9d38910ec4fbe9215f8196ba84f5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-13-009529-a.c1
Назва:
Оскарження Протоколу №1 від 29.08.2020
Вимога:
1.Що до питання не надання документально підтвердженого досвіду.
Законом не встановлено визначення періоду для підтвердження виконання аналогічного договору. Кваліфікаційна вимога щодо наявності 5 -ти річного досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційною до суб’єктів господарювання, та є такою що обмежує конкуренцію, та не відповідає закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» має досвід виконання аналогічних договорів протягом трьох років, що підтверджується довідкою та первинними документами є достатнім підтвердженням кваліфікаційних вимог замовника.
Вважаємо рішення уповноваженої особи на проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт пасажирських ліфтів в житловому будинку № 81 по вул. Ювілейній, м.Бахмут, Донецької області (під’їзд № 1 та № 2)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-009529-а) є незаконним та вимагаємо його скасувати, на підставі, того що вимога відносно підтвердження досвіду відображена в тендерній документації є дискримінаційною.
2.Що до питання не надання розрахунків заробітної плати, кошторисного прибутку, адміністративних витрат кошторису відповідно до пункту №1 Оголошення про проведення закупівлі (далі-Оголошення)
Кошторисна документація яка надана Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» складена згідно до обсягів та умов визначених Технічним завданням до Оголошення та у відповідності до нормативних документів та законодавства, розроблена в программному комплексу АВК-5 (версія 3.5.2 та скріплена печаткою та підписана уповноваженою особою Учасника, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Тобто є такою що відповідає вимогам законодавства та розроблена у відповідності до умов предмету закупівлі.
3. Що до питання не надання довідки про заходи захисту довкілля відповідно до пункту 17 Оголошення.
Пункт 17 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт пасажирських ліфтів в житловому будинку № 81 по вул. Ювілейній, м. Бахмут, Донецької області (під’їзд № 1 та № 2)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-009529-а) має іншу вимогу до учасників закупівлі, а саме:
«17) сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на матеріали. Всі документи мають бути чинними на момент проведення закупівлі; на матеріальні ресурси, які застосовуються в даній закупівлі.».
Вважаємо ваше твердження про не надання довідки про заходи захисту довкілля с посиланням на пункт 17 є таким що не відповідає змісту Оголошення.
4. Щодо питання не надання сертификатуу на матеріальні ресурси, які застосовуються в закупівлі відповідно до пункту 17 Оголошення.
В складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» є в наявності сертифікат якості на Канат сталевий без покриття. Цей сертифікат підтверджує вимогу пункту 17 Оголошення.
Всі інші матеріали зазначені в Технічному завданні до Оголошення та які будуть використані при виконанні робіт не мають норм обов’язкової сертифікації.
Тому викладенні документи в нашій тендерній пропозиції в повному обсязі підтверджують вимоги пункту 17 Оголошення.
5.Що до питання нецінових критеріїв відбору.
Нецінові критерії – це додаткова вигода, яка не є ключовим параметром, але може вплинути на вибір переможця. Замовник її оцінює не в грошовому вимірі, а у вигляді додаткових (нецінових) переваг.
Тому відокремлення не цінових критеріїв як одного з пунктів дискваліфікації не може бути застосовано тому що це додатковий критерій який впливає на «приведену ціну» пропозиції кожного з Учасників та застосовується системою для обрання переможця за результатом Аукціону з використанням додаткових нецінових критеріїв.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 16:06