• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку № 83 по вул. Ювілейній, м.Бахмут, Донецької області (під’їзд № 3)

Завершена

183 363.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 916.82 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 23:45 - 19.08.2020 06:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження Протоколу №1 від 29.08.2020

Номер: 11beb8821bd94385adc4665008a97caa
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-009522-a.a1
Назва: Оскарження Протоколу №1 від 29.08.2020
Вимога:
1.Що до питання не надання документально підтвердженого досвіду. Законом не встановлено визначення періоду для підтвердження виконання аналогічного договору. Кваліфікаційна вимога щодо наявності 5 -ти річного досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційною до суб’єктів господарювання, та є такою що обмежує конкуренцію, та не відповідає закону. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» має досвід виконання аналогічних договорів протягом трьох років, що підтверджується довідкою та первинними документами є достатнім підтвердженням кваліфікаційних вимог замовника. Вважаємо рішення уповноваженої особи на проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку № 83 по вул. Ювілейній, м.Бахмут, Донецької області (під’їзд № 3)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-009522-а) є незаконним та вимагаємо його скасувати, на підставі, того що вимога відносно підтвердження досвіду відображена в тендерній документації є дискримінаційною. 2.Що до питання не надання розрахунків заробітної плати, кошторисного прибутку, адміністративних витрат кошторису відповідно до пункту №1 Оголошення про проведення закупівлі (далі-Оголошення) Кошторисна документація яка надана Товариством з обмеженою відповідальністю «ДОНБАССТРОЙІНЖИНІРИНГ» складена згідно до обсягів та умов визначених Технічним завданням до Оголошення та у відповідності до нормативних документів та законодавства, розроблена в программному комплексу АВК-5 (версія 3.5.2 та скріплена печаткою та підписана уповноваженою особою Учасника, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Тобто є такою що відповідає вимогам законодавства та розроблена у відповідності до умов предмету закупівлі. 3. Що до питання не надання довідки про заходи захисту довкілля відповідно до пункту 17 Оголошення. Пункт 17 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт пасажирського ліфту в житловому будинку № 83 по вул. Ювілейній, м.Бахмут, Донецької області (під’їзд № 3)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-13-009522-а) має іншу вимогу до учасників закупівлі, а саме: «17) сертифікати якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та протоколи випробувань на матеріали. Всі документи мають бути чинними на момент проведення закупівлі; на матеріальні ресурси, які застосовуються в даній закупівлі.». Вважаємо ваше твердження про не надання довідки про заходи захисту довкілля с посиланням на пункт 17 є таким що не відповідає змісту Оголошення. 4.Що до питання нецінових критеріїв відбору. Нецінові критерії – це додаткова вигода, яка не є ключовим параметром, але може вплинути на вибір переможця. Замовник її оцінює не в грошовому вимірі, а у вигляді додаткових (нецінових) переваг. Тому відокремлення не цінових критеріїв як одного з пунктів дискваліфікації не може бути застосовано тому що це додатковий критерій який впливає на «приведену ціну» пропозиції кожного з Учасників та застосовується системою для обрання переможця за результатом Аукціону з використанням додаткових нецінових критеріїв.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.