• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (Лікарські засоби (МНН - 6 найменуваннь))

Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громад. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Торги не відбулися

750 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 20:23 - 02.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: f8fc5b86d87e4e8c892392fda5c3d2f3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-009252-a.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у доодатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідності до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник – Комунальне некомерційне підприємство «Сєвєродонецька міська багатопрофільна лікарня» Сєвєродонецької міської ради за результатом вимоги до тендерної документації по закупівлі код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби (МНН - 6 найменуваннь)) (ідентифікатор закупівлі в системі ProZorro UA-2020-08-13-009252-а) надає наступні роз’яснення. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до п.1, додатку № 4 тендерної документації однією з вимог замовника є наявність в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, що підтверджує постачання товарів в необхідній кількості, відповідної якості та в потрібний термін. Гарантійний лист повинен містити посилання на повну назву учасника, ідентифікатор закупівлі, розміщеного оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмета закупівлі згідно з оголошенням. Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною, але Замовник повідомляє, що вищезазначена вимога Тендерної документації була встановлена ним з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих лікарських засобів. Вказана вимога документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання в неповному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією у країні є вірогідність постачання, що є неоригінальним, неякісним, а також товар може потрапити на територію України не офіційними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків. При цьому у разі не поставки учасником-переможцем продукції в строки, що передбачаються тендерною документацією, або поставки неякісної продукції, Замовник не буде мати змоги провести повторну закупівлю необхідних лікарських засобів. Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на тяжкість захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Стосовно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, що даний лист має рекомендаційний характер. Таким чином, Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено