• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013 " Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля, 90 с. Городок Рівненський район Рівненська область"

Місцезнаходження замовника: 33017. Рівненська область, Рівненський район, село Городок, вул. Барона Штейнгеля, 90. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: відкриті торги. Під час проведення процедури закупівель, усі документи викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

2 554 768.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 38 321.52 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 16:46 - 24.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірні рішення Замовника

Номер: d823b153369a41748f4d9357be3e0097
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-004639-c.a2
Назва: Скарга на неправомірні рішення Замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 25.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.09.2020 21:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2020 22:54
Дата виконання рішення Замовником: 01.10.2020 15:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення постійно-діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.09.2020 № 18091-р/пк-пз було прийнято рішення про скасування рішення тендерного комітету про визначення ПП «Модена» переможцем процедури закупівлі робіт - «Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля, 90 с. Городок Рівненський район Рівненська область» виконано (протокол №28 від 01.10.2020)
Автор: ТОВ ОСТРОГТРАНСБУД, Антонюк Ольга Олегівна +380673904400 director_ostrohtransbud@ukr.net
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 004d50d38fa148a09ce82bb920eafb14
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-004639-c.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Відповідно до п.4 ст.33 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати відповідь та роз’яснення щодо переваг тендерної пропозиції Приватне підприємство «Модена» до пропозиції «Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович». Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до технічної частини тендерної документації ФОП Вознюком В.О. надані всі локальні кошториси, в яких зазначені і технічні, і кількісні характеристики та інші вимоги відповідно до Технічного завдання. Технічне завдання надається для розрахунків договірної ціни (локальні кошториси, зведені кошториси, пояснювальна записка та договірна ціна, розрахунки заробітної плати, загальновиробничі розрахунки, адмінвитрати та прибуток). Ненадання передрукованого Технічного завдання не є підставою для відхилення моєї пропозиції. Не зрозуміло чим підтверджувати відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, як не розрахунками відповідно до Технічного завдання. Надання Приватним підприємством «Модена» передрукованого Технічного завдання не може бути перевагою тендерної пропозиції ФОП Вознюка В.О. Одним із принципів здійснення публічних закупівель, зазначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», є максимальна економія. Цінова пропозиція ФОП Вознюк В.О. менша за цінову пропозицію Приватного підприємства «Модена» майже на 100000,00 грн. і на 1056768,00 грн. від очікуваної вартості закупівлі і не є аномально низкою. Замовник, обираючи «переможцем» торгів Приватне підприємство «Модена», безпідставно збільшує вартість будівництва, що призводить до неекономічного використання бюджетних коштів і може тягнути за собою цивільну, дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно ст. 121 Бюджетного Кодексу України. Проаналізувавши тендерну пропозицією Приватного підприємства «Модена» зазначаю, що подані цим Учасником документи не відповідають вимогам Тендерної документації Замовника, а саме: 1. В розрахунку ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ Приватного підприємства «Модена» вид договірної ціни – динамічна, що є порушенням вимог пункту 6 Розділу III Тендерної документації і п.2.3. проекту Договору підряду на виконання робіт де вид договірної ціни – тверда. Прошу надати пояснення чому опубліковане повідомлення про намір укласти договір, якщо Замовник вимагає вид договірної ціни – тверда, а у переможця – динамічна. 2. В розрахунку № 14 «Вартість ресурсів, що повертаються», в п.14.2. вартість повторно застосованих матеріальних ресурсів від розбирання (демонтажу), у т.ч. будівельні роботи складає 4,188 тис. грн. Прошу надати пояснення де в Технічному завданні було зазначено повторне використання матеріальних ресурсів після розбирання (демонтажу). 3. В розрахунку заробітної плати Приватного підприємства «Модена» вказаний прожитковий мінімум станом на 01.01.2020 – 2027 грн., а згідно ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 1 липня 2020 року складає 2197 грн.. Тому розрахунок заробітної плати наданий Приватним підприємством «Модена» не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». 4. Приватне підприємство «Модена» для розрахунку загальновиробничих і адміністративних витрат на 2020 рік взяла показники за аналогом 2019 року, а саме: У фактичному розрахунку «Показників для обчислення І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат для договірних цін та взаєморозрахунків по ПП «Модена»: - в додатку 1 «Розрахунок фактичних загальновиробничих витрат ПП «Модена» за 2019 рік» не вказано до якого блоку відносяться загальновиробничі витрати; - коефіцієнт переходу від нормативно-розрахункової трудомісткості робіт у прямих витратах – до витрат труда робітників, заробітна плата яких враховується в ЗВВ має фактичну величину – 1,35, а в розрахунках ЗВВ до локальних кошторисів коефіцієнт становить від 0,077 до 0,12, що призводить до невідповідності розрахунку договірної ціни; - усереднений показник для визначення коштів на покриття інших статей ЗВВ при виконанні будівельно-монтажних робіт фактично становить 13,32, а в розрахунках ЗВВ до локальних кошторисів показник має величину від 1,95 до 2,75, що призводить до невідповідності розрахунку договірної ціни; 5. У розрахунку фактичного показника для визначення адміністративних витрат для договірних цін та взаєморозрахунків по ПП «Модена» на 2019 рік показник для визначення розміру адміністративних витрат становить величину – 22,00, а у пояснювальної записці усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.5.8.16 – 1,23 грн./люд.-г., що також призводить до невідповідності розрахунку договірної ціни. Розбіжність між коефіцієнтами фактичними і розрахунками договірної ціни не відповідає будівельним нормам і правилам. Рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів вважаю не правомірним і безпідставним.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу від 07.09.2020 року щодо надання відповіді та роз’яснень щодо переваг тендерної пропозиції «Приватне підприємства «Модена» до пропозиції «Фізична особа-підприємець Вознюк Валерій Остапович» повідомляємо наступне. Відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: -добросовісної конкуренції серед учасників; -максимальної економії, ефективності та пропорційності; -відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; -недискримінації учасників та рівного ставлення до них; -об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівель; -запобіганні корупційним діям і зловживаннями. Принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності передбачає забезпечення придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношення ціни та якості. Відповідно до умов тендерної документації та керуючись нормами п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» пропозицію ФОП Вознюк В.О. було відхилено через її невідповідність вимогам пункту 6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі) розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, тобто в складі тендерної пропозиції відсутня інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Інформація про право Замовника відхиляти тендерну пропозицію Учасника у разі ненадання ним інформації, визначеної, зокрема, Додатком 10, розміщена у Тендерній документації Замовника. Невідхилення тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимогам технічного завдання, призводить до порушення законодавства у сфері закупівель, в тому числі і принципів публічних закупівель. При цьому зазначаємо, що Приватне підприємство «Модена» надало Довідку щодо відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету та підтвердило Технічне завдання. 1. Зазначаємо, що ПП «Модена», в складі тендерної пропозиції, поряд з розрахунком Договірної ціни, надала Лист - згоду з проєктом Договору, в якому вказано, що Договірна ціна є твердою. Крім того, подання розрахунку Договірної ціни, відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, передбачено для Учасника у випадку визначення його переможцем. Тобто, визначальним буде той вид договірної ціни, який надасть переможець торгів у відповідності до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, який є невід’ємною частиною Договору на виконання робіт. 2. Згідно норм п. 5.4.16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», у тих випадках, коли відповідно до проектних рішень здійснюється розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев'яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання конструкцій, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, або провадиться супутнє будівництву добування окремих матеріалів (камінь, гравій, ліс тощо), за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи довідково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів. У випадку неможливості (підтвердженої відповідними документами) використання або реалізації матеріалів від розбирання або попутного добування їх вартість у зворотних сумах не враховується. Тобто, за відсутності відповідних документів, що підтверджують неможливість використання або реалізації матеріалів від розбирання, не заборонено їхня реалізація або їхнє подальше використання, що і було зроблено Учасником ПП «Модена». В супереч вказаним вимогам п. 5.4.16 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, та за відсутності документів, що підтверджують неможливість використання або реалізації матеріалів від розбирання, ФОП Вознюк В.О. не відобразив вказані суми у проекті Договірної ціни. 3. 29 січня 2020 року Держстатом оприлюднено інформацію щодо середньомісячної заробітної плати за видами економічної діяльності за період з початку року у 2019 році. За видом діяльності «Будівництво» її розмір становить 9356 гривень. Постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 схвалено Прогноз економічного і соціального розвитку України на 2020-2022 роки та визначено основні прогнозні макропоказники економічного і соціального розвитку України, серед яких прогнозний індекс споживчих цін на 2020 рік становить 106,4 відсотків. Відповідно до наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281 «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (зареєстровано в Мін’юсті 11 листопада 2016 році за № 1469/29599): «4. Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України». За вказаними положеннями розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва в 2020 році на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 9954,78 гривень, що відповідає даним, наведеним ПП «Модена» у Пояснювальній записці до тендерної пропозиції. Водночас, у Пояснювальній записці до тендерної пропозиції ФОП Вознюк В.О. зазначив розмір середньомісячної заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості у розмірі 8703,41 грн., що є порушенням вимог наказу Мінрегіону від 20 жовтня 2016 року № 281. 4. Розрахунки загальновиробничих витрат та адміністративних витрат, виходячи з структури витрат по фірмі ПП «Модена», не був застосований для розрахунку договірної ціни, оскільки вони перевищують середні коефіцієнти і збільшують вартість будівництва. Відповідно до діючих законодавчих норм, можливе застосування усереднених показників. При цьому зазначаємо, що розрахунки ЗВВ і адмінвитрат, виходячи зі структури витрат будівельної організації, не вимагались тендерною документацією Замовника. Враховуючи вищевикладене, рішення тендерного комітету від 04.09.2020 року №25 щодо визначення Приватного підприємства «Модена» переможцем відкритих торгів на предмет закупівлі «Капітальний ремонт приміщень адмінбудівлі Державної установи «Рівненська академія патрульної поліції» на вул. Барона Штейнгеля, 90 с. Городок Рівненський район Рівненська область» (індикатор закупівлі UA -2020-09-13-004639 - c) залишається без змін.
Статус вимоги: Не задоволено