• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Нововолодимирівському ЗПЗСО, 75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Нововолодимирівка, вул. Слави, буд. 24Д (ДК 021:2015: код 45421000-4 «Столярні роботи»)

1. Найменування замовника: ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 34381816. 4. Місцезнаходження замовника: 75662, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Долматівка, пров. Шкільний. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Шкіль Інна Петрівна, голова тендерного комітету, телефон +380679211178, ел. пошта: dolmativkarada@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт будівлі в Нововолодимирівському ЗПЗСО, 75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Нововолодимирівка, вул. Слави, буд. 24Д. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45421000-4 «Столярні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню зазначеному у Додатку 1 до оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Нововолодимирівський ЗПЗСО, 75660, Херсонська обл., Голопристанський р-н, с. Нововолодимирівка, вул. Слави, буд. 24Д. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 10.09.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт форми і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 143 000,00 грн. (сто сорок три тисячі гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «19» серпня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «25» серпня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Торги відмінено

143 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 430.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 16:29 - 19.08.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Прошу скасувати рішення про невідповідність

Номер: 01774361e1d9437cac30124b3fbfffe6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-008059-a.b1
Назва: Прошу скасувати рішення про невідповідність
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Абдурахманова Р.М. тендерним комітетом замовника було виявлено невідповідність вимогам документації, а саме: - учасником не надано у складі своєї пропозиції копії посвідчень задіяних до виконання договору працівників про проходження навчання з питань пожежної безпеки (діючі на момент подачі пропозиції) та дискваліфіковано. Категорично не згоден з висновками тендерного комітету, адже копія посвідчення, щодо проходження навчання загального курсу з охорони праці та проходження навчання з питань пожежної безпеки є достатнім документом для підтвердження того, що задіяні в монтажі МП вікон та дверей працівники мають достатні знання з правил пожежної безпеки. Предмет закупівлі (МП вікна та МП двері) відноситься до важкозаймистих предметів, специфіка роботи монтажника з демонтажа, монтажа МП вікон та дверей не стикається з роботоюю з відкритим вогнем, вибухонебезпечними речовинами. Підстава для відхилення є надуманною, так як документально підтвердженний факт навчання монтажників курсу правил охорони праці охоплює вивчення правил пожежної безпеки. Прошу скасувати рішення про невідповідність найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ФОП АБДУРАХМАНОВа РУСЛАНа МУХАММАТОВИЧа, та розглянути його пропозицію більш уважно. З повагою, ФОП Абдурахманов Р.М.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.