-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ст. зі застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Шевченка,1 с. Новий Биків, Бобровицького району Чернігівської області
Замовник відповідає категорії: пункту 1 частини 1 статті 2 Закону. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції викладаються українською мовою. Місце знаходження замовника: 17461, Україна,Чернігівська обл.,Бобровицький р-н, с. Нова Басань, вул. Шевченка 49
Завершена
3 657 035.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 570.35 UAH
мін. крок: 1% або 36 570.35 UAH
Період оскарження:
13.08.2020 16:07 - 25.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення замовника
Номер:
1d394f0ee8514f1b831735e89e2d3cdd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-13-007597-a.b1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
ВИМОГА
Новобасанською сільською радою (далі – Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ст. зі застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Шевченка,1 с. Новий Биків, Бобровицького району Чернігівської області)
Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, в цій процедурі відкритих торгів прийняли участь вісім Учасників.
За результатами аукціону, який відбувся 31 серпня 2020 року, найбільш економічно вигідною визнана тендерна пропозиція ФОП Полевиченко С.М.
Згідно протоколу Б/Н від 04 вересня 2020 року Тендерний комітет Новобасанської сільської ради вирішив відхилити тендерну пропозицію ФОП Полевиченко С.М. на підставі, цитата: «…не відповідає вимогам Закону та тендерної документації на виконання обов’язку.»
При цьому, жодного посилання на, хоча б одну, норму Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка була порушена ФОП Полевиченко С.М. в протоколі Тендерного комітету Замовника немає.
Частиною першої статті 31 Закону визначений вичерпний перелік підстав на які може посилатися Замовник при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника. Замовник не може приймати рішень щодо відхилення в ситуації, коли, на його думку, наявні інші не зазначені в статті 31 Закону підстави.
Частиною другою статті 31 Закону унормовано, що в інформації про відхилення повинні міститися підстави такого відхилення з посиланням, зокрема, на відповідні норми Закону, яким така тендерна пропозиція та/або Учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Крім того, сама підстава, на яку посилається Замовник не визначена частиною першою статті 31 Закону, а також зауваження, які викладені в протоколі від 04.09.2020 року не є суттєвими. В пункті 3 розділу V Тендерної документації Замовника, відповідно, вона також відсутня.
З огляду на викладене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати протокол тендерного комітету Б/Н від 04 вересня 2020 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП Полевиченко С.М.
2. Визнати Учасника ФОП Полевиченко С.М. переможцем процедури закупівлі UA-2020-08-13-007597-a.
3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Полевиченко С.М. та оприлюднити відповідне повідомлення в електронній системі закупівель.
Одночасно зауважимо, що частино третьою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлена відповідальність, зокрема, за відхилення тендерної пропозиції на підставах, не передбачених Законом або не відповідно до вимог Закону (безпідставне відхилення).
Такі дії Замовника тягнуть за собою накладання на його службових (посадових), уповноважених осіб штрафу у розмірі від 1,5 до 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто від 25 500 до 51 000 грн.
У разі залишення цієї вимоги без задоволення будемо змушені звернутися до Органу оскарження у сфері публічних закупівель – Антимонопольного комітету України, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також до Органу державного фінансового контролю – Державна аудиторська служба України, щодо незаконного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та порушення основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія та об’єктивне і неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 08.09.2020 11:09
- відповідь (1).docx 11.09.2020 15:49
Дата подачі:
08.09.2020 11:09
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до ч. 3 ст. 31 ЗУ “Про публічні Закупівлі” у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Тендерним комітетом розглянуто вимогу № 50 від 08.09.2020 р. та прийнято рішення про відсутність підстав для скасування рішення тендерного комітету від 04 вересня 2020 р. про відхилення тендерної пропозиції ФОП Полевиченко С.М.
Дані порушення які зазначені в протоколі засідання тендерного комітету від 04 вересня 2020 р. передбачені ст. 31 ч.1 п. 1 абз.2 ЗУ “Про публічні Закупівлі” – «не відповідає встановленим абзацом першим ч. 3 ст. 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства» та ст. 31 ч. 1 п.2 абз. 1 даного закону – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Статус вимоги:
Відхилено