• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт зовнішнього освітлення вул. Приморська , село Іванівка, Голопристанського району, Херсонської області

1 робота (обсяги робіт по об`єкту зазначено у Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі)

Завершена

315 679.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 578.40 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 15:35 - 18.08.2020 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: 526c7e1f93a54093a52b9e6a0ca1579f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-007220-a.a1
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику торгів – ТОВ «ТАВРІ СОЛАР», керуючись ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на зауваження на прийняття рішення щодо відхилення пропозиції, поданої ТОВ «ТАВРІ СОЛАР» для участі у спрощеній закупівлі Садівською сільскою радою Голопристанського району Херсонської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітального ремонту зовнішнього освітлення вул. Приморська, село Іванівка, Голопристанського району, Херсонської області (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) (оголошення UA-2020-08- 13-007220-а). Зауваження 1: Зауваження щодо протоколу Загальних зборів ТОВ «ТАВРІ СОЛАР»,- невідповідність не суттєва, та така що може бути виправлена згідно чинного законодавства України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідь. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено виправлення «не суттєвих невідповідностей» учасником спрощеної закупівлі. Статтею 16. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено усунення учасником торгів невідповідностей в інформації та/або документах лише при проведенні процедури відкритих торгів. Закупівля Садівською сільскою радою Голопристанського району Херсонської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітального ремонту зовнішнього освітлення вул. Приморська, село Іванівка, Голопристанського району, Херсонської області (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) (оголошення UA-2020-08- 13-007220-а) здійснюється з застосуванням спрощеної закупівлі. Зауваження 2. Щодо невідповідності Договірної ціни до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д. 1.-3:2013 (далі – ДСТУ) Відповідь: Роз’яснення стосовно наданих зауважень пропозиції учасника конкурсних торгів відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Стосовно п.3.1 Ціна цього Договору є твердою…(Проекту Договору). Відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.3.2.2 Твердий кошторис (тверда договірна ціна) встановлюється незмінним на весь обсяг будівництва з наданням виконавцем робіт гарантій, в тому числі фінансових, щодо реалізації проектних рішень в установлені строки за фіксовану ціну. Уточнення твердих договірних цін можливо лише у випадках, якщо: а) замовник змінює в процесі будівництва проектні рішення, що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників; б) виникають обставини непереборної сили – надзвичайні обставини та події, які не можуть бути передбачені сторонами під час укладання договору; в) змінюється законодавство з питань оподаткування та з інших питань, обов’язкове застосування положень якого призводить до зміни вартості робіт. Тому обґрунтування і розрахунки застосованих витрат, повинні надаватись одночасно з пропозицією учасника конкурсних торгів та відповідати вимогам зазначеного ДСТУ. Відповідно п. 6.2 Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами), а саме: п.6.2.6 Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3… п.6.2.9 Розмір прибутку визначається за ДСТУ-Н Б Д.1.1-3. Тому відповідно ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (зі змінами), а саме: п.5.3 Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни… п.5.3.1 У складі пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітній період. п.5.3.5 Розраховані підрядною організацією показники адміністративних витрат, погоджені із замовником у договірній ціні, використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Усереднені показники адміністративних витрат (Додаток Д)слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення адміністративних витрат, обчислених в інвесторській кошторисній документації, з адміністративними витратами. Розрахованими підрядною організацією при складанні договірної ціни. п.6.3 Визначення прибутку при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни… п.6.3.3 Розмір кошторисного прибутку визначається виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4,5,6 та 7 таблиці Е.1 Додатку Е, для яких прибуток визначається з урахуванням відповідних показників)… У зв’язку з вищенаведеним та на підставі технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі вид будівництва визначено, як капітальний ремонт, тому: Відповідно Додатку Д Усереднені показники для визначення в інвесторській кошторисній документації розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт (Таблиця Д.1) слід було обрати показники відповідно до виду будівництва, а саме: П.5 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою 1,23 Відповідно Додатку Е Усереднені показники для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видам робіт (Таблиця Е.1) слід було обрати показники відповідно до виду будівництва, а саме: П.6 Ремонт житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою 6,80 Стосовно виконання умов п.1.2 СОУ Д.2.2-03360905-001:2015, повідомляємо, що дійсно відповідно п.1.2 Цей стандарт призначений для використання КП електромереж зовні-нього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» та іншими учасниками інвестиційного процесу за умови, що технологія, організація та складність робіт не відрізняються від прийнятих у цьому стандарті та за умови отримання згоди на застосування стандарту від органу, що його прийняв. У зв’язку з вищенаведеним надані зауваження є принциповими та в подальшому не можуть бути усунені. Вимога:надати інформацію про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, в тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника ТОВ «ТАВРІ СОЛАР». Відповідь: За результатами розгляду пропозицій, поданих учасниками спрощеної закупівлі Садівською сільскою радою Голопристанського району Херсонської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітального ремонту зовнішнього освітлення вул. Приморська, село Іванівка, Голопристанського району, Херсонської області (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) (оголошення UA-2020-08- 13-007220-а) було встановлено, що пропозиція подана переможцем спрощеної закупівлі - Товариством з обмеженою відповідальністю «КИВ ГРУП» ( Код ЄДРПОУ: 41913410 , місцезнаходження юридичної особи: Україна, 73000, Херсонська обл., місто Херсон, вулиця 2-А ПОЛЬОВА, будинок 69 ) відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Її перевагою «порівняно з пропозицією учасника ТОВ «ТАВРІ СОЛАР» є відсутність підстав для її відхилення, передбачених п. 13 статті 14 Закону України. Підстави відхилення пропозиції ТОВ «ТАВРІ СОЛАР» викладені у протоколі розгляду пропозицій поданих учасниками спрощеної закупівлі та прийняття рішення про визначення переможця спрощеної закупівлі Садівською сільскою радою Голопристанського району Херсонської області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітального ремонту зовнішнього освітлення вул. Приморська, село Іванівка, Голопристанського району, Херсонської області (ДК 021:2015: 45310000-3 – Електромонтажні роботи) (оголошення UA-2020-08- 13-007220-а) який у відповідності до вимог п.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднено у електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.09.2020 09:39