-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
45430000-0 – Покривання підлоги та стін (поточний ремонт приміщень в будівлі по просп. Інженерів, буд. 9/92, м. Кропивницький, Кіровоградська область)
Завершена
280 476.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 804.76 UAH
мін. крок: 1% або 2 804.76 UAH
Період оскарження:
13.08.2020 14:27 - 29.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження відхилення тендерної пропозиції
Номер:
da0798536bd64698856fe3e5c97ea163
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-13-005454-a.a1
Назва:
Оскарження відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ТОВ "ВЄОЛ ГРУП" ознайомилось та незгодне з висновком витягу з протоколу № 114 від 24.09.2020 року тендерного комітету Головного управління Національної поліції в Кіровоградській області, яким встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» підлягає відхиленню на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації.
ТОВ "ВЄОЛ ГРУП" виконало всі кваліфікаційні умови зазначені в ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та у тендерного комітету відсутні підстави для відмови ТОВ "ВЄОЛ ГРУП" у процедурі закупівлі на підставі ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги» дано наступні визначення:
п.9 ст.1 електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних;
п.12 ст.1 електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
Також згідно з Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами»: електронна печатка - електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівнюється до печатки з урахуванням вимог статті 3 Закону України «Про електронний цифровий підпис».
Відповідно до наведених у законодавстві визначень встановлено, що до ЕЦП або КЕП відноситься і електронний підпис і електронна печатка. Тобто, учасник ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» дотрималось вимоги тендерної документації, так як згідно чинного законодавства як електронний підпис так і електрона печатка мають один і той же правовий статус.
Крім того відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов'язаний був у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій надіслати учаснику вимогу про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
ТОВ "ВЄОЛ ГРУП" просить роз'яснити, чому не були виконані тендерним комітетом вимоги ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме протягом 21 дня не була надіслана вимога про подання документів яких вимагалось тендерною документацією, а саме розрахунку договірної ціни в електронному форматі imd.
Вважаємо причини дискваліфікації формальними, такими що порушують законодавство у сфері державних закупівель, антимонопольного законодавства та носять ознаки корупційних дій. Вбачаємо в незаконних діях тендерного комітету ознаки корупційних діянь, та правопорушень, які кваліфікуються за ст. 191,364,364.1,367 ККУ, та порушення вимог 16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо: 1. Скасувати протокол № 114 від 24.09.2020 року про дискваліфікацію ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» 2. Повторно об'єктивно та неупереджено розглянути найбільш економічну вигідну пропозицію ТОВ «ВЄОЛ ГРУП». ТОВ "ВЄОЛ ГРУП" доводить до Вашого відому, про те, що за висновками вимоги буде звертатись за роз'ясненнями до Департаменту внутрішнього аудиту МВС України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2020 17:19
Вирішення:
Відповідно частини 16 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
По-перше щодо пункту «що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;» ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» в складі ТП надано: Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг №25/2 від 25.08.2020 року; Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №25/9 від 25.08.2020 року; на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Довідку про наявність аналогічних договорів у довільній формі №25/1 від 25.08.2020 року, договір №139 від 24.06.2020 вказаний у довідці та відповідні додатки до нього. Тобто встановлені замовником вимоги відповідно ст. 16 Закону ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» виконано.
По-друге щодо пункту «на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» на підтвердження права підпису ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» в складі ТП надано наказ на призначення №4 від 30.05.2016 року та Рішення засновників №2 від 30.05.2016 року. Тобто підстави для виправлення невідповідності по даному пункту відсутні.
З консультації, що розміщено на сайті Мінекономіки (bit.ly/3hvbbxK) можна зробити висновок про позицію Уповноваженого органу щодо виправлення помилок: у Законі перелік підстав для виправлення – вичерпний; виправляти можна тільки ті документи, які учасник завантажив до кінцевого строку подання ТП.
Відповідно до частини 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник в пункті 1.4 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановив чітку вимогу «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації». ТП ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» підписана печаткою підприємства, а не електронним підписом уповноваженої особи.
Наступне відповідно Додатку 2 до ТД «Технічне завдання» була чітка вимога усі розрахунки обов’язково долучаються учасником в електронному форматі imd. В складі ТП ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» відсутній даний документ у вказаному форматі.
На основі вищевикладеного тендерна пропозиція ТОВ «ВЄОЛ ГРУП» відхилена на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено