• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 44115 - Шовна нитка з полігідроксибутирату; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 43324 - Система для переливання рідин загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37468 - Дзеркало вагінальне, одноразового використання, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 11308 - Торакальний стік, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 11305 - Дренажна трубка для закритої рани, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 11305 - Дренажна трубка для закритої рани, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 11305 - Дренажна трубка для закритої рани, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 45391 - Запірно-намотувальний дренажний резервуар відсмоктувальної колби, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 45603 - Уретральний катетер для разового дренування, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 45603 - Уретральний катетер для разового дренування, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34590 - Трубка для збору крові, відкрита, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37466 - Ручний ланцет для крові, одноразовий, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 63095 - Шприц / голка загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 62001 - Шприц для введення ліків перорального / ентерального харчування, багаторазового використання, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 35404 - Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 35404 - Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 62391 - Набір для введення несудинного катетера, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 12161 - Внутрішньовенний катетеризаційний комплект, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 60709 - Пелюшка вбирає, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 47237 - Серветка для очищення шкіри, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 46542 - Інфузійна еластомірна помпа, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 46542 - Інфузійна еластомірна помпа, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 60539 - Адаптер для флакона / пляшки, негерметичний, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 62391 - Набір для введення несудинного катетера, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40601 - Периферичний судинний катетер, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40601 - Периферичний судинний катетер, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 60539 - Адаптер для флакона / пляшки, негерметичний

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається

Завершена

1 300 860.56 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 610.21 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 14:25 - 28.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації

Номер: 3e88d2ef6cd34f56b5f63e822e107461
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-005415-a.b2
Назва: СКАРГА про усунення порушення законодавства у тендерній документації
Скарга:
Відповідно до позиції 14 Додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні вимоги Лот 1» замовник серед шовного матеріалу оголосив закупівлю нитки з полігідроксибутирата: 14 Нитка з полігідроксибутирата фіолетова, розмір USP 1 довжина 150см колюча голка 1/2 кола, довжина 40, посилена голка, ПЕТЛЯ код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 44115 - Шовна нитка з полігідроксибутирату Матеріал шовний хірургічний, що розсмоктується, монофіламентний, на основі полі-4-гідроксібутирата (C4H6O2)n. Матеріал повинен розсмоктуватися з втратою 50% міцності приблизно через 7 місяців. Час загальної абсорбції шляхом гідролізу від 13 місяців, в залежності від кровопостачання тканини, в яку зроблена імплантація. Фіолетовий, розмір USP 1 (EP 4) довжина 150 см, колюча голка 1/2 кола, довжина 40 ± 1,0 мм, посилена голка, ПЕТЛЯ. Індивідуальна стерильна упаковка. Наявність в маркуванні та на етикетці коду виробника хірургічного шовного матеріалу, який повинен дозволити точно визначити параметри хірургічного шовного матеріалу: найменування і матеріал з якого виготовлена нитка, структуру шовного матеріалу, метричний або умовний розмір нитки, колір, а також тип, розмір, вигин і кількість атравматичних голок. Інформація про хірургічний шовний матеріал повинна бути повністю відображена на етикетці і заводській упаковці. Голка повинна бути зображена на етикетці в натуральну величину. шт. 36 При пошуку на ринку України даного медичного виробу виявилося, що шовний матеріал на основі полі-4-гідроксібутирата виробляє лише одна єдина компанія B.Braun – виріб під торговою маркою MonoMax®. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що учасник ПОВИНЕН МАТИ МОЖЛИВІСТЬ запропонувати еквівалент, який може дійсно замінити виріб, вказаний в тендерній документації. Також в п. 3.6.4. Тендерної документації чітко вказано: «3.6.4. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Тобто, навіть замовник в Тендерній документації передбачає можливість учаснику запропонувати еквіваелнт. Однак, як вже пояснювалося, еквівалентного виробу на основі полі-4-гідроксібутирата в Україні немає. Крім того, на додачу до зазначеного, згідно п. 6 розділу «Загальні вимоги Лот 1 та Лот 2» Додатку 2 до Тендерної документації: «6. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості. Гарантійний лист виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) повинен включати: повну назву учасника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення даних електронних торгів». Тобто, УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ПОСТАВЛЕНА В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників. Хочу звернути увагу, що наявність листа авторизації жодним чином не гарантує належної поставки товару належної якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність листа авторизації не гарантує в подальшому належну якість виробів, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Авторизаційний лист жодним чином не гарантує і те, що товар, який буде постачатися, не буде фальсифікованим, що б не вкладалося в дане поняття. Це свідчить про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість з офіційним уповноваженим представником (чи виробником) щодо надання листа авторизації, не зміг прийняти участь у закупівлі, за якою закуповуються шовні матеріали. Отже: Наявність в тендерній документації закупівлі шовного матеріалу (№ UA-2020-08-13-005415-a) умов про поставку безальтернативного, чітко визначеного шовного матеріалу конкретного виробника з обмеженням у вигляді необхідності надання рішення сторонньої організації можу я чи ні прийняти участь у закупівлі - це все є порушеннями вимог ст. 5 та ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», про що вже неодноразово звертала увагу Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», П Р О Ш У: 1. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-08-13-005415-a безеквівалентної позиції 14 Лоту 1 «Нитка з полігідроксибутирата фіолетова, розмір USP 1 довжина 150см колюча голка 1/2 кола, довжина 40, посилена голка, ПЕТЛЯ»; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-08-13-005415-a шляхом повного виключення п. 14 Лоту 1 «Нитка з полігідроксибутирата фіолетова, розмір USP 1 довжина 150см колюча голка 1/2 кола, довжина 40, посилена голка, ПЕТЛЯ»; 3. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-08-13-005415-a пункту 6 розділу «Загальні вимоги Лот 1 та Лот 2» Додатку 2 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника; 4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-08-13-005415-a шляхом видалення із тендерної документації пункту 6 розділу «Загальні вимоги Лот 1 та Лот 2» Додатку 2 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника
Дата розгляду скарги: 18.09.2020 10:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2020 22:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.09.2020 21:17
Дата виконання рішення Замовником: 24.09.2020 14:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року усунув наведені у мотивувальній частині рішення порушення шляхом внесення відповідних змін до Додатку № 2 тендерної документації.
Автор: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Ірина Федорівна +380949102725 fopirastep@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про вилучення блокуючої позиції

Номер: 84bab5a112f4417eb98608b26975627f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-005415-a.a1
Назва: Вимога про вилучення блокуючої позиції
Вимога:
Доброго дня! Згідно позиції 14 Лоту №1 Додатку 2 Тендерної документації Замовник закуповує: «Нитка з полігідроксибутирата фіолетова, розмір USP 1 довжина 150см колюча голка 1/2 кола, довжина 40, посилена голка, ПЕТЛЯ». Далі вказаний детальний опис медичного виробу, серед якого перелічено: «Матеріал шовний хірургічний, що розсмоктується, монофіламентний, на основі полі-4-гідроксібутирата (C4H6O2)n. Матеріал повинен розсмоктуватися з втратою 50% міцності приблизно через 7 місяців. Час загальної абсорбції шляхом гідролізу від 13 місяців, в залежності від кровопостачання тканини, в яку зроблена імплантація. Фіолетовий, розмір USP 1 (EP 4) довжина 150 см, колюча голка 1/2 кола, довжина 40 ± 1,0 мм, посилена голка, ПЕТЛЯ». При пошуку на ринку України даного медичного виробу виявилося, що шовний матеріал на основі полі-4-гідроксібутирата виробляє лише одна єдина компанія B.Braun – виріб під торговою маркою MonoMax®. Дану нитку Замовник закуповує у кількості лише 36 штук, при загальній потребі в шовному матеріалі у 8 135 штук. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРІВ, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі ЇХ ТЕХНІЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Характеристики товарів, робіт або послуг МОЖУТЬ містити ОПИС КОНКРЕТНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА чи ПОРЯДКУ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). …4. Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНІ МАРКУ ЧИ ВИРОБНИКА або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ». Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що учасник ПОВИНЕН МАТИ МОЖЛИВІСТЬ запропонувати еквівалент, який може замінити виріб, вказаний в тендерній документації. Однак, як вже пояснювалося, еквівалентного виробу на основі полі-4-гідроксібутирата в Україні немає. Те, що відсутність альтернативи в тендерній документації є порушенням вимог Закону вже визначала Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Так, в рішенні № № №12639-р/пк-пз 25.06.2020 по аналогічному випадку, коли в тендерній документації містився опис конкретного медичного виробу конкретного виробника, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала: «Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив відповідність продукції щонайменше двох виробників умовам Документації. Враховуючи наведене, Замовник не спростував інформацію, наведену Скаржником, не довів та документально не підтвердив відповідність усім у сукупності вимогам Документації продукції щонайменше двох виробників. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника». Крім того, на додачу до зазначеного, згідно п. 6 розділу «загальні вимоги Лот 1 та Лот 2» Додатку 3 до Тендерної документації: «6. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал Гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості. Гарантійний лист виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) повинен включати: повну назву учасника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення даних електронних торгів». Таким чином, за умовами тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний уповноважений представник нададуть лист гарантійний лист (лист авторизації). Виробник продукції або його представник мають можливість НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати, щоб не надавати. Тобто, УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ПОСТАВЛЕНА В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників. Хочу звернути увагу, що наявність листа авторизації жодним чином не гарантує належної поставки товару належної якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником. Так само наявність листа авторизації не гарантує в подальшому належну якість виробів, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування. Це свідчить про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість з офіційним уповноваженим представником (чи виробником) щодо надання листа авторизації, не зміг прийняти участь у закупівлі, за якою закуповуються шовні матеріали. В той же час: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже розглядала питання законності вимог замовників про надання листів авторизації чи діючих договорів. Так, в рішенні № 8435-р/пк-пз від 17.08.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання. В рішенні № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації або договір є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі. Таким чином, вимога надавати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника (лист авторизації) порушує принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів». Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації: 1. видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного (авторизаційного) листа від виробника або його офіційного представника – п. 6 розділу «загальні вимоги Лот 1 та Лот 2» Додатку 3 до Тендерної документації; 2. Видалити з даної закупівлі шовний матеріал, який не має еквівалентів – позиція 14 Лот № 1 Додатку №2 Тендерної документації. Просимо також звернути увагу, що Замовник має право закупити ці 36 безальтернативних медичних вироби на підставі спрощеної закупівлі за прямим договором, а відсутність обмежень в даній відкритій закупівлі призведе до більшої конкуренції серед учасників, що, в результаті, приведе економічної вигоди Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» уважно вивчив Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію щодо закупівлі «код ДК 021:2015 – 33140000-3 «Медичні матеріали» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37445 - Лезо скальпеля, одноразового використання, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 17471 - Хірургічни нитка з поліглактіну, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 38000 - Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 44115 - Шовна нитка з полігідроксибутирату; код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 43324 - Система для переливання рідин загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37468 - Дзеркало вагінальне, одноразового використання, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 11308 - Торакальний стік, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 11305 - Дренажна трубка для закритої рани, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 11305 - Дренажна трубка для закритої рани, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 11305 - Дренажна трубка для закритої рани, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 45391 - Запірно-намотувальний дренажний резервуар відсмоктувальної колби, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 58923 - Сечоприймач ножний переносний із зливним краном, стерильний, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 45603 - Уретральний катетер для разового дренування, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 45603 - Уретральний катетер для разового дренування, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34590 - Трубка для збору крові, відкрита, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 37466 - Ручний ланцет для крові, одноразовий, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 63095 - Шприц / голка загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 62001 - Шприц для введення ліків перорального / ентерального харчування, багаторазового використання, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 35404 - Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 35404 - Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 62391 - Набір для введення несудинного катетера, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 12161 - Внутрішньовенний катетеризаційний комплект, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 60709 - Пелюшка вбирає, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 47237 - Серветка для очищення шкіри, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 46542 - Інфузійна еластомірна помпа, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 46542 - Інфузійна еластомірна помпа, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 60539 - Адаптер для флакона / пляшки, негерметичний, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 62391 - Набір для введення несудинного катетера, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 34926 - Катетер сечовідний загального призначення, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40601 - Периферичний судинний катетер, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 40601 - Периферичний судинний катетер, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» - 60539 - Адаптер для флакона / пляшки, негерметичний)» та повідомляє наступне. І. Щодо вимоги видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного (авторизаційного) листа від виробника або його офіційного представника відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, якості. Гарантійний лист виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) повинен включати: повну назву учасника, мати назву предмету закупівлі, номер оголошення даних електронних торгів. Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання медичних виробів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних матеріалів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медичних матеріалів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником. 3. Забезпеченні мінімальної націнки на медичні матеріали, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). 4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що медичні вироби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b) Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаної вимоги принципам публічних закупівель. ІІ. Щодо видалення позиції шовний матеріал, позиція 14 Лот № 1 повідомляємо наступне. Як вірно зазначено у Вашій вимозі, відповідно до ст. 23 закону України «про публічні закупівлі» «1. технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). …4. технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Замовником оголошено закупівлю із зазначенням необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик, які Замовник відобразив у Додатку 2 Тендерної документації. Але, на виконання вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником всюди, при посиланні на конкретну торговельну марку, добавлено вираз «або еквівалент». Таким чином Замовник не порушує Закон України «Про публічні закупівлі» в даній частині та вважає таку позицію Скаржника неаргументованою. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, філією виробника, дилером, дистриб’ютором. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Викладене вище свідчить про повне дотримання тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» норм та принципів Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.10.2020 18:04