-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 38550000-5- Лічильники (лічильник електронний багатотарифний з інтерфейсом (клас точності не гірше 0,5s))
(лічильник електронний багатотарифний з інтерфейсом (клас точності не гірше 0,5s)) (Інвестиційна програма пункт 2.33)
Завершена
461 499.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 307.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 307.50 UAH
Період оскарження:
13.08.2020 12:57 - 11.09.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про визначення переможцем торгів ТОВ "СМАРТ ЕКСІМ"
Номер:
19d802fe59c440a59fe648bbeb8bea88
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-13-004119-a.a2
Назва:
Скарга про визначення переможцем торгів ТОВ "СМАРТ ЕКСІМ"
Скарга:
08 жовтня 2020 року Замовником було опубліковано Протокол №564/4 засідання тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування, яким було визначено тендерну пропозицію Переможця аукціону такою, що відповідає вимогам тендерної документації, визначено переможцем торгів та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (надалі – Рішення Замовника).
Суб’єкт оскарження не погоджується з Рішенням Замовника, вважаємо його прийнятим з порушенням діючого законодавства в сфері публічних закупівель та положень тендерної документації,
Аргументи сформовані у вкладеному до скарги файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 13.10.2020 16:34
- рішення від 16.10.2020 № 19381+ лист Замовнику.pdf 16.10.2020 19:59
- Інформація про перенесення розгляду скарги № 17042 .pdf 28.10.2020 11:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2020 №20732 .pdf 10.11.2020 18:51
- рішення від 09.11.2020№20732.pdf 12.11.2020 21:52
- пояснення до Скарги 564.pdf 21.10.2020 11:28
- АМКУ ТОВ СМАРТ-ЕКСІМ (лічильник багатотариф).doc 21.10.2020 11:28
- 564 лічильник клас 0,5s відхилення та акцепт 18.11.pdf 18.11.2020 15:46
- 564 лічильник клас 0,5s АМКУ відхилення акцептанта 18.11.pdf 18.11.2020 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.10.2020 16:17
Дата розгляду скарги:
27.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.10.2020 20:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.11.2020 21:52
Дата виконання рішення Замовником:
18.11.2020 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Вимога
Вирішена
Щодо недискримінації учасників
Номер:
46d68909e6a54c25891f202a1c1313ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-13-004119-a.b1
Назва:
Щодо недискримінації учасників
Вимога:
Звертаємося до Замовника з вимогою, щодо внесення змін до технічних вимог до предмету закупівлі, бо діюча редакція технічних вимог порушує принцип недискримінації учасників, в тому числі обмежує доступ для поставки товарів українського виробництва.
Технічні вимоги до всіх позицій містять актиконкурентні технічні характеристики, що не дають змогу запропонувати еквіваленти різних торгових марок, в тому числі вироблених на території України. Тобто зазначені технічні вимоги не враховують національний інтерес щодо підтримки та розвитку українського виробництва, а продукція, що підходить до цієї закупівлі – виробляється лише тільки одним заводом-виробником з країни походження Франції. У теперішній редакції технічного задання не можна запропонувати продукцію, яка вироблена в України, що в свою чергу порушує принцип рівності прав на участь українських виробників та іноземних.
Перелік антиконкурентних вимог:
Щодо вимог до трифазного багатофункціонального лічильника електроенергії:
1. Щодо класу точності «вимірювання активної енергії – 0.5s та вимірювання реактивної енергії – 2,0», така вимога вказує на конкретне значення класу точності, а тому виробник який забажає запропонувати прилад обліку з кращим класом точності може бути відхилений Замовником з формальних підстав, тому пропонуємо викласти вимогу в наступній редакції «вимірювання активної енергії – не гірше 0.5s, а вимірювання реактивної енергії – не гірше 2,0»
2. «Робочий діапазон напруг: Програмована від 3 × 57,7/100В до 3 × 240 / 415В» ця характеристика визначена згідно до європейських стандартів та не враховує інтересів українських виробників та стандартів до українських мереж, тому пропонуємо викласти цю вимогу у наступній редакції: «Робочий діапазон напруг: Програмована від 3 × 57,7/100В до 3 × 240 / 415В або до 3 × 220 / 380В, автоматична настройка»
3. «Напруга живлення від зовнішнього джерела 60 – 340 В ПТ або 48 В – 288 В ПерТ» оголошена вимога є дискримінаційною, адже лічильники з такими характеристиками не випускає жоден із вітчизняних виробників, тому пропонуємо викласти цю вимогу у наступній редакції: «Напруга живлення від зовнішнього джерела або 9 В-15 В ПТ, або 60 – 340 В ПТ або 48 В – 288 В ПерТ»
4. «Максимальна кількість каналів вимірювань: 10 для енергії і 10 для потужності» така характеристика вказує на конкретне значення кількості вимірювань та визначена виключно під конкретного виробника, а тому пропонуємо викласти цю вимогу у наступній редакції: «Максимальна кількість каналів вимірювань: не менше 4 для енергії і 4 для потужності
5. «Графіки навантаження: Одночасний запис до 16 незалежних каналів незалежних каналів, період інтеграції програмується: 1,2,3,4,5,6,10,12,15,20,30,60 і 1440 хвилин, глибина зберігання інформації в залежності від числа записуються каналів і періоду інтеграції, але не менше ніж 50 діб для періоду інтеграції 30 хвилин для 8 графіків» ця вимога звужує перелік виробників продукції, які б бажали прийняти участь у закупівлі, пропонуємо викласти цю вимогу у наступній редакції: «Графіки навантаження: Одночасний запис до 4 незалежних каналів незалежних каналів, період інтеграції програмується: 1,2,3,4,5,6,10,12,15,20,30,60 хвилин., глибина зберігання інформації в залежності від числа записуються каналів і періоду інтеграції, але не менше ніж 50 діб для періоду інтеграції 30 хвилин для 4 графіків.»
6. Комунікаційні інтерфейси: (4 керуючих виведення, 2 керуючих введення, 6 імпульсних телеметричних висновків, 4 імпульсних телеметричних введення, видалити, 2 інтерфейси RS485 або RS485 + RS-232, Оптичний інтерфейс). Зазначений Замовником перелік комунікаційних інтерфейсів та їх кількість міститься тільки в лічильниках типу SL, просимо викласти цю вимогу у наступній редакції, щоб охопити максимальну кількість виробників подібної продукції
«Комунікаційні інтерфейси:
- 2 імпульсних телеметричних виходи (активний та реактивний),
- Інтерфейс RS-485,
- Оптичний інтерфейс»
7. Тарифні параметри: (8 тарифних ставок, 16 моментів перемикання на добу, 24 добових графіка, 12 сезонів,100 програмованих дат виключень). Перелік технічних вимог до тарифних параметрів значно завищений для продукції українського походження, а тому не дозволяє ним прийняти участь у закупівлі, просимо внести наступні зміни:
«Тарифніпараметри:
- 4 тарифних ставок
- 12 моментівперемикання на добу
- 24 добовихграфіка
- 12 сезонів
- 32 програмованих дат виключень»
Щодо технічної частини тендерної пропозиції:
- Пункт 2.5 «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів.» є дискримінаційним, адже деякі нормативні документи відсутні в оригіналі українською мовою, а прийняті як національні стандарти методом "підтвердження" за позначенням відповідно до наказу від 12.02.2016 № 34 ДП "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості", тому пропонуємо викласти пункт 2.5 у наступній редакції «Якщо продукція, яка пропонується учасником до постачання, виробляється згідно з вимогами стандартів (ГОСТ, ОСТ, РСТ, ДСТУ тощо), необхідно надати скановані офіційні копії таких документів завірені учасником торгів. Скановані копії таких документів можуть бути надані учасником торгів мовою оригіналу»
- Пункт 2.7.2. «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам.» необхідно замінити на «не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам та щодо продукції, яка постачається комплектом до основного предмету закупівлі.» адже предметом закупівлі є саме лічильники електроенергії, тому необхідність посвідчення продукції яка не є предметом закупівлі повністю відсутня
Підсумовуючи вищенаведене, зазначення технічних вимог в існуючій редакції обмежує конкуренцію серед учасників, в тому числі рівності прав на участь з продукцією національного виробництва та іноземного походження. Через порушення принципу недискримінації Замовник не зможе максимально ефективно та з максимальною економією використати кошти на публічну закуплю, що виділяються на розвиток оператора систем розподілу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2020 16:26
Вирішення:
Відповідно питання щодо антиконкурентних вимог та уточнення технічних параметрів документації по предмету закупівлі повідомляємо, що найближчим часом після детального вивчення та консультацій з безпосередньо замовником продукції буде розглянуте питання щодо перегляду технічних вимог до предмету закупівлі Додатку №4 тендерної документації з подальшим внесенням відповідних змін.
Статус вимоги:
Задоволено