• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект комп’ютерного обладнання для лінгафонного кабінету ДК 021:2015 : 30230000-0 Комп’ютерне обладнання

Комп’ютерне обладнання для лінгафонного кабінету повинно відповідати методичним рекомендація Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2018 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 (із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020) " Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти ".

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 10:21 - 27.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо надання автризаційного листа виробника

Номер: 1c9c125a272d46399c60299ddd0e9350
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-001460-a.a1
Назва: Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" - тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). На виконання вище зазначеного, а також керуючись методичними рекомендація Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2018 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 (із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № 752 від 30.05.2019 та № 574 від 29.04.2020) " Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти", відповідно яких - комп'ютерне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинне мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів, бути укомплектоване україномовними інструкціями про використання та зберігання, Замовником в Додатку 2 до Тендерної Документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ - Технічні вимоги по предмету закупівлі «Комплект комп’ютерного обладнання для лінгафонного кабінету ДК 021:2015 : 30230000-0 Комп’ютерне обладнання» - вказана інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також спосіб документального підтвердження відповідності товару. Згідно з п. 5 Додатку 2 Тендерної Документації учасники повинні надати авторизаційний лист від виробника чи офіційного дистриб’ютора на інтерактивні дошки та авторизаційний лист на спеціалізоване програмне забезпечення до інтерактивної дошки від розробника даного програмного забезпечення. При цьому, Замовником не встановлено жодних обмежень щодо назви виробника товару або країни походження тощо. Окрім цього, у примітці, яка міститься під таблицею – «Адрес доставки та установки» зазначено, що: Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. У випадку наявності зазначених вище посилань у тексті цієї тендерної документації такі обставини зумовлені вимогами Замовника щодо необхідних мінімальних показників безпечності, надійності, легкості у використанні, тощо. Всі посилання згідно цього додатку та в тексті тендерної документації в цілому на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами тощо, слід читати в сукупності з виразом «або еквівалент». У своїй вимозі Ви посилаєтеся на рішення органу оскарження Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання авторизаційного листа від виробника запропонованого обладнання на витратні матеріали (а не на обладнання) конкретної, торгівельної марки HP. Тому, Замовником не може застосовуватися практика розгляду скарг органу оскарження, адже, формулювання та контекст вимог, встановлених в документації Відділу освіти, молоді та спорту Уманської районної державної адміністрації відрізняється від тих, які розглядав Антимонопольний комітет України за Вашими посиланнями в вимозі. На підставі вищезазначеного, Вами не було доведено наявність дискримінаційних умов, або умов, які унеможливлюють Вашу участь в відкритих торгах по предмету закупівлі «Комплект комп’ютерного обладнання для лінгафонного кабінету ДК 021:2015 : 30230000-0 Комп’ютерне обладнання».
Статус вимоги: Відхилено