• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: капітальний ремонт стін житлового будинку №64-а по вул.Володимира Довганюка (вул.Орджонікідзе) в м.Бердянськ Запорізької області

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2020 09:41 - 18.08.2020 09:46
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення Замовника

Номер: e4d2121743b14748a721a7f8546dc093
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-13-000837-a.b1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бердянської міської ради було оголошено закупівлю UA-2020-08-13-000837-а за предметом Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: капітальний ремонт стін житлового будинку №64-а по вул.Володимира Довганюка (вул.Орджонікідзе) в м.Бердянськ Запорізької області За результатами розгляду Протоколом №73 від 02.09.2020р. Учасника ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" було визнано переможцем, проте зазначене рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки : У складі пропозиції ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" надано кошторисні розрахунки, що не відповідають ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та відповідно не відображають реальних та коректних витрат на проектні роботи передбачені предметом закупівлі., а саме: Зведений кошторис учасника складений з порушенням додатку В ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» - відсутні підписи головного архітектора проекту або головного інженера проекту та особи, яка склала кошторис. Кошториси №1 та №2 складені з порушенням додатку Г ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, відсутні підписи головного архітектора проекту або головного інженера проекту та особи, яка склала кошторис. А підпис директора не ставиться, згідно Зміни №1 до ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 12.11.2015 № 290). Зведений кошторис та кошториси №1 та №2 складені без врахування зазначеного вище та при відсутності печатки, свідчить, що вони розраховані без відповідальної сертифікованої особи, яка в подальшому несе відповідальність за дані розрахунки. Це є суттєвим порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, який є обов’язковим для розрахунку кошторисної вартості. Кошторис №1: п.п1-6, 11,12 розраховані з порушенням норми Збірника цін на проектні роботи для капітального ремонту будинків та споруд (надалі – ЗЦПРКапРем) таблиця 3 пункт 1-32-2 «Складання зведених специфікацій архітектурно-будівельної частини проєкту». Назва та склад норми у кошторисі не відповідає зазначеної ЗЦПРКапРем, учасник ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" (надалі Учасник) цим вводить в оману Замовника, згідно видів робіт та порушує правила розрахунку, згідно ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Також у цих пунктах показник ціни вказаний Учасником за 1 лист дорівнює 47,6, але згідно ЗЦПРКапРем таблиця 3 пункт 1-32-2 повинен бути 56. П. 7 розраховано з порушеннями норми ЗЦПРКапРем таблиця 2 пункт 1-5 «5-7-поверховий житловий будинок». Згідно п.4 Вказівок щодо застосування Часстини 2 ЗЦПРКапРем «Вартість проектних робіт з капітального ремонту об'єкта визначається, виходячи з основного показника проектованого об'єкта за формулою: С = а + вх». Де а - постійна величина вартості, яка наведена у таблиці 2-1 і дорівнює 864, а Учасник застосовує 734,4, що не відповідає даній нормі. Також нижче цієї таблиці наведена відносна вартість проектування видів проектних робіт капітального ремонту житлових будинків (у відсотках), де зазначений для архітектурно-будівельної частини – 31%. Але Учасник вказує 60%, що призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. П. 13 розраховано з порушеннями норми ЗЦПРКапРем таблиця 1 пункт 1-28-1 «Експертиза правильності технологічного процесу» у цих пунктах показник ціни вказаний Учасником за 1 експертизу дорівнює 26,35, але згідно ЗЦПРКапРем таблиця 1 пункт 1-28-1 повинен бути 31. А застосований коефіцієнт до цього пункту «к=10: експертиза» не обґрунтований та не містить посилання на нормативні документи, цим призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. Кошторис №2: п.6 не вірно вибрана норма ЗЦПРКапРем таблиця 3 пункт 1-11-3 «Розроблення ескізу панно в масштабі 1:50 у кольорі», яка включає у себе такі види робіт: «Отримання завдання, креслення на підрамниках перспективи розгорток внутрішніх стін приміщення з показом меблів і устаткування. Розробка ескізу панно, фрагмента, деталей інтер'єрів в кольорі. Складання пояснювальної записки. Захист проектів в які стверджують інстанціях». Про те Учасник видає її як «Розробка паспорта опорядження фасадів», що відноситься до зовнішнього оздоблення фасадів. У кошторисах №1 п.п.1-13 та №2 п.п. 1-9 - застосований «коефіцієнт до стадії робочий проект к=1,1765» не обґрунтований та не містить посилання на нормативні документи. Що призводить до збільшення суми пропозиції, а це є порушенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013. З огляду на вище зазначене учасник ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" у складі пропозиції надав кошторисні розрахунки, що не відповідають ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 містять не коректні показники та не можуть вважатися належним підтвердження цінової пропозиції учасника. Більш того, не відповідність даних цінових показників нормам та стандартам призводить до необґрунтованого збільшення суми, що в подальшому призведе до нецільових витрат бюджетних коштів. З огляду на вище зазначене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ" як таку, що не відповідає вимогам Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Положенням ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 передбачає визначення кошторисної вартості проектних робіт шляхом застосування усереднених відсоткових показників вартості проектних робіт до вартості будівельних робіт, та дає право уточнюватися проектувальником разом із замовником. Стосовно предмета оскарження ТОВ Проектна компанія АРКОН, повідомляємо показники цін вказаних ТОВ «БЕРДЯНСЬКГРАЖДАНПРОЕКТ» є нижчими ніж передбачені ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 що не може призвести до не цільового використання бюджетних коштів. Також, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Розрахунки здійснюються Замовником в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Зобов’язання Замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим Договором виникає у разі наявності та в межах відповідного бюджетного асигнування.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.09.2020 11:19