• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації

Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації (згідно умов документації)

Торги відмінено

12 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60.00 UAH
Період оскарження: 18.01.2017 18:23 - 20.01.2017 15:00
Скарга
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: fa5d1b3556344a53a2b7a28d84c44816
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-18-001311-a.b2
Назва: Оскарження
Скарга:
п.7, п.п. 8.1. рішення від 01.02.2017 р. №18 про відхилення пропозиції ТОВ АПС-Київ прийнято не обґрунтовано.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 07.02.2017 14:36
Автор: ООО "АПС-КИЇВ", МАРИНА +38 067 5333587 golub@apsgk.com http://www.apsgk.com
Скарга
Виконана замовником

Потенційна дискримінація учасників

Номер: 08131ee7b1084f6ea3055fadc920f204
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-18-001311-a.b1
Назва: Потенційна дискримінація учасників
Скарга:
Відповідно до пп. 7 п. 1 ст. 67 гл. 14 розділу V Кодексу цивільного захисту України від 02.10.2012 № 5403-VI, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема, здійснення відповідно до закону ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852, визначено вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом. Водночас, жодним із зазначених нормативних документів, а також іншими нормативними документами не передбачено обов’язкову наявність у організації, що братиме участь у закупівлях сертифікату на систему управління якістю ISO:9001.Тому вважаємо, що дана вимога є такою, що порушуює вимоги п. 3 ст. 5 Закону України від 25.12.2015 922-VIII «Про публічні закупівлі» як така, що дискримінує значне коло потенційних учасників закупівлі, вимагаючи наявність сертифікату на систему управління якістю ISO 9001, і порушує основну мету цього Закону, а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Ураховуючи викладене, вимагаємо виключити з п.4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель PROZORRO вимогу про сертифікат управління якістю ISO 9001 як таку, що суперечить чинному законодавству.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: Відповідь на вимогу на закупівлю UA-2017-01-18-001311-a надана в окремому документі 1відповідь на вимогу 200117.doc.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2017 18:46
Дата виконання рішення Замовником: 20.01.2017 16:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: Шановний, Учаснику торгів, на вашу вимогу повідомляємо наступне: Закон України “Про публічні закупівлі“ від 25.12.2015 № 922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (ч.1 ст. 2 Закону). Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ч.1 ст. 2 Закону (далі — допорогові закупівлі) замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Принципи здійснення публічних закупівель визначені ст. 3 Закону. Застосування інших норм (статей) вказаного нормативного акту до допорогових закупівель не передбачено. При здійсненні допорогових закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Відповідно до п. 6.3. Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі, окрім інформації про предмет Закупівлі, очікувану вартість Закупівлі, інш., також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відповідно до вказаної норми Замовник у вимогах до предмета Закупівлі може посилатися на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Виключних кваліфікаційних критеріїв до предмета Закупівлі вказаним Порядком не встановлено. Звертаємо увагу, що законодавство України у сфері стандартизації складається з Закону України “Про стандартизацію” від 05.06.2014 № 1315-VII, чинних міжнародних договорів України та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у відповідній сфері. Відповідно до вимог вказаного закону однією з складових мети стандартизації є забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню. Згідно ст. 5 цього Закону об’єктами стандартизації є матеріали, складники, обладнання, системи, їх сумісність; правила, процедури, функції, методи, діяльність чи її результати, включаючи продукцію, персонал, системи управління; вимоги до термінології, позначення, фасування, пакування, маркування, етикетування тощо. Частина 1 ст. 17 Закону встановлює, що національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них розробляються у спосіб, що не створює технічних бар’єрів у торгівлі та запобігає їх виникненню. Відповідно до ч.1. ст.1 Закону стандарт — це нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері; національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів. У разі прийняття європейського стандарту як національного забезпечується ідентичність національного стандарту відповідному європейському стандарту. З дня набрання чинності національним стандартом, що є ідентичним європейському стандарту, повинен бути скасований національний стандарт, положення якого суперечать положенням відповідного національного стандарту, що є ідентичним європейському стандарту. (ч.4.ст. 17 Закону). Стандарт ISO 9001 призначений для розробки і впровадження систем менеджменту якості суб'єктів господарювання з метою подальшої сертифікації або для укладання контрактів з іншими організаціями, які висувають вимоги до стабільності і надійності виконання контрактних зобов'язань. Вимоги, що містяться в стандарті ISO 9001 є загальними, доступними і призначені для застосування до всіх організацій незалежно від виду діяльності, розміру організації і продукції, що поставляється або послуг, що надаються. Вимоги, прийняті національним органом стандартизації, перевірені на відповідність законодавству, потребам надавачів послуг та споживачів, рівню розвитку науки і техніки, інтересам держави, вимогам міжнародних, регіональних стандартів та кодексів усталеної практики та ніяким чином не дискримінують суб'єктів господарювання в процесі здійснення їх господарської діяльності, а навпаки стимулюють розвиток здорової конкуренції та надання якісних послуг. Зважаючи на викладене, вимогу щодо надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001 залишаємо, для того щоб отримати гарантії закупівлі належної послуги, спрямованої на запобігання виникненню пожеж і захист життя та здоров’я дітей та дорослих, матеріальних цінностей, навколишнього природного середовища від впливу небезпечних чинників.
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Безпека Плюс", Гритченко Кирило Сергійович kirill.gritchenko@meta.ua http://www.bezpeka-plus.com.ua