-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
44520000 – 1 «Замки, ключі та петлі» (Замок навісний APECS PD-01-50 або еквівалент*; Замок врізний APECS 2223 G або еквівалент*; Секрет лазерный 50/50мм APECS або еквівалент*; Секрет лазерный APECS 35/35мм або еквівалент*).
Завершена
30 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 154.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 154.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2020 19:00 - 17.08.2020 19:02
Вимога
Вирішена
Щодо відсутності КЕП.
Номер:
03e6f0937bc54593ab8b9a3f73db36a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-002777-c.a2
Назва:
Щодо відсутності КЕП.
Вимога:
Шановний замовник, учасник зобов’язаний скріпляти пропозицію шляхом накладе лише якщо в ТД міститься вимога щодо накладення на ТП ЕЦП або КЕП.
У розділі ІV.ТД "Інформація про порядок і умови проведення закупівлі" не міститься вимог щодо необхідності застосування ЕЦП або КЕП.
Тому прошу скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Лисенко І. Ю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу по замкам 2.pdf 31.08.2020 16:45
Дата подачі:
31.08.2020 10:49
Вирішення:
Шановний ФОП Лисенко Ігор Юрійович, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі (далі − учасник) − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель (далі – система) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему.
Так, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі.
Підкреслюємо, буквально на вимогу ст.3.пп3 «ПОРЯДОК
розміщення інформації про публічні закупівлі»: «Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
У свою чергу, відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону недискримінація учасників та рівне ставлення до них визначено одним з принципів здійснення публічних закупівель.
Так, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати для учасників рівний доступ до участі в закупівлях, підтвердження особи користувача за допомогою способів ідентифікації, визначених у пункті 4 цього Порядку, під час розміщення будь-якої інформації в системі.
При цьому пунктом 4 Порядку реєстрація користувача в системі здійснюється зокрема з використанням засобів електронної ідентифікації відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та використовують кваліфікований електронний підпис у разі розміщення інформації в системі, зокрема під час подання пропозицій/тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування переможця.
Номер:
58635c8f9c9d4a2b90ed5df130bc8169
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-002777-c.a1
Назва:
Вимога про скасування переможця.
Вимога:
Добрий день, Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що учасником ФОП Лисенко Ігор Юрійович, під час подання пропозиції не застосовано електронний цифровий підпис, що суперечить вимогам, зазначеним в частині третьої, Статті 12 Закону України Про Публічні закупівлі: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахування вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Оскільки взаємодія в електронній системі закупівель передбачає обмін документами, що в паперовій формі потребують власноручного підпису (пропозиція), під час роботи в ЕСЗ користувачі (учасники) повинні застосовувати КЕП.
Водночас, скан-копії документів – це електронні зразки, які отримують у результаті сканування. Сканкопія документа не є електронним документом, у розумінні Закону «Про електронні довірчі послуги, а є електронними даними, тобто електронною копією паперового документа. Таким чином, пропозиція учасника може містити електронні документи, які обов’язково повинні бути підписані КЕП, та електронні дані у вигляді електронних копій паперових документів. Тож якщо учасник бере участь у спрощеній закупівлі, у вимогах до яких замовник не встановив необхідність накладання КЕП, то учасник повинен накласти КЕП на електронні документи, які подає у складі пропозиції. Спираючись на вищевикладене вимагаємо скасувати рішення Замовника про перемогу ФОП Лисенко Ігоря Юрійовича у закупівлі "44520000 – 1 «Замки, ключі та петлі» (Замок навісний APECS PD-01-50 або еквівалент*; Замок врізний APECS 2223 G або еквівалент*; Секрет лазерный 50/50мм APECS або еквівалент*; Секрет лазерный APECS 35/35мм або еквівалент*)".
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу по замкам.pdf 28.08.2020 12:36
Дата подачі:
26.08.2020 13:56
Вирішення:
Відповідно до частині третьої, Статті 12 Закону України Про Публічні закупівлі: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Оскільки взаємодія в електронній системі закупівель передбачає обмін документами, що в паперовій формі потребують власноручного підпису (пропозиція), під час роботи в ЕСЗ користувачі (учасники) повинні застосовувати КЕП.
Задовольнити вимогу від 26.08.2020 року № UA-2020-08-12-002777-c.a1 в повному об’ємі.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.08.2020 14:08