-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Стаціонарні (великі) виборчі скриньки
Завершена
10 841 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 207.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 207.50 UAH
Період оскарження:
12.08.2020 18:38 - 08.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо технічних характеристик
Номер:
51feaef8292543239df3499fde74f403
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-009090-a.a2
Назва:
Щодо технічних характеристик
Вимога:
Шановний замовнику!
Після вивчення документації щодо виготовлення великої виборчої скриньки, нами виявлена невідповідність у технічному завданні, де помилково зазначена товщина стінок, дна та кришки 2 мм, замість необхідних 3 мм.
Маючи великий досвід у виготовленні виборчих скриньок (були неодноразово задіяні в виробничому процесі в різні роки як генпідрядники та субпідрядники), вважаємо за необхідне повідомити про вищевказане та аргументувати свої зауваження.
У 2004 році була прийнята постанова ЦВК№43 від 21 квітня 2004 року зі змінами, внесеними постановою ЦВК від 8 липня 2004 року, в якій було висунуто принципово нові вимоги до виборчих скриньок.
Для виконання вищевказаної постанови у 2004 році ЦВК, не маючи профільних фахівців, звернулась до Міністерства промислової політики з метою розроблення технічної документації для виготовлення виборчих скриньок.
Мінпромполітики створило комісію, до якої залучило відповідних фахівців. Комісії було поставлено завдання розробити технічні умови для виготовлення скриньок з урахуванням вимог постанови, залучити профільні підприємства для виготовлення зразків та провести експлуатаційні випробування (багаторазове збирання/розбирання, пакування, а головне -перенесення, розвантаження/вивантаження, та транспортування автошляхами Державного і, особливо, місцевого значення).
За результатами роботи комісії та опрацювання більш ніж 20 представлених зразків, проведених випробувань, комісія визначилась з матеріалами та затвердила технічне завдання, відповідно до яких товщина стінок, ден та кришок повинна бути 3 мм для великих виборчих скриньок.
Хочемо відмітити, що забезпечуючи гарантійне та післягарантійне обслуговування скриньок в усіх регіонах України, ми помітили таку закономірність: абсолютна більшість скриньок, непридатних для використання, виготовлена саме з 2 мм пластику. Характерна відмінність таких скриньок полягає в тому, що вони виготовлені з застосуванням алюмінієвого профілю який, до речі, себе по багатьом причинам дуже погано зарекомендував. Такі скриньки, на превеликий жаль, були виготовлені одним із постачальників в той момент, коли через неспроможність генпідрядника виконати взяті на себе зобов’язанням, були терміново залучені сторонні підрядники, щоб не зірвати виборчий процес. Тому, до цих пір ЦВК доводиться докупляти в значній кількості нові скриньки, витрачаючи чималі кошти з державного бюджету.
Також повідомляємо, що різниця у вартості скриньок товщиною 2мм чи 3 мм незначна (в межах 10-13 відсотків вартості), а термін придатності відрізняється в декілька разів.
Таким чином, у разі виготовлення скриньок товщиною 2 мм скриньки не будуть відповідати експлуатаційним вимогам, будуть дуже швидко виходити з ладу. Відповідно Державі будуть нанесені значні збитки, а на дільницях знову будуть рятувати законність виборчого процесу за допомогою скотчу та різних клейових матеріалів.
Відповідальним виробникам немає різниці яку товщину матеріалу використовувати , але, виконавши некоректно поставлене завдання, вони несвідомо будуть наражати себе на відповідальність та величезні збитки.
Тому ми впевнені, що в технічному завданні тендерної документації щодо виготовлення виборчих скриньок таки дійсно закралася помилка або, навіть, просто прикра описка, тому наполегливо просимо виправити дану помилку.
З повагою: потенційний учасник майбутнього тендеру.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол засідання надання відповіді на запитання.doc 03.09.2020 11:42
Дата подачі:
01.09.2020 16:15
Вирішення:
Тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель (пункт 31 частини першої статті 1 Закону).
Вимоги до тендерної документації, технічних специфікації, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності зазначені в статтях 22, 23 Закону.
Системний аналіз викладених правових норм дає підстави стверджувати, що замовник самостійно розробляє тендерну документацію, яка повинна містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
При складанні тендерної документації на закупівлю стаціонарних (великих) виборчих скриньок замовником були висунуті вимоги відповідно до законодавства, а також ті, враховуючи специфіку предмета закупівлі, які забезпечують дотримання принципів здійснення публічних закупівель та організацію підготовки та проведення виборчого процесу.
Доцільно зауважити, що питання забезпечення Центральною виборчою комісією виготовлення виборчих скриньок для голосування на місцевих виборах урегульовано постановою від 8 серпня 2020 року №165 "Про порядок виготовлення, обліку, використання та зберігання виборчих скриньок".
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" виборчі скриньки повинні відповідати таким технічним вимогам, зокрема, товщина бокових стінок, ден, кришок – не менше 2 мм. Виставлена вимога є обґрунтованою та виправданою, завжаючи на наступні чинники:
- товщина бокових стінок, ден, кришок – не менше 2 мм. з урахуванням інших вимог, виставлених до предмету закупівлі, дає можливість стінкам бути гнучкішими, що унеможливлює їх крихкість та побиття, на відміну від більшої товщини стінок;
- конструкція, яка використовує металевий профіль (під товщину стінок 2мм) дозволяє здійснювати багаторазове збирання/розбирання без фізичного пошкодження стінок на відміну від пластикового профілю (під товщину стінок 3мм), конструкції з якого часто деформуються під час збирання. Це в свою чергу забезпечує довготривалість експлуатації та зменшує витрачання коштів державного бюджету;
- термін придатності пластиків (збереження фізичних та хімічних властивостей) однакові як для пластин завтовшки 2мм так і для пластин завтовшки 3мм;
- собівартість виробів із пластиків товщиною 2мм. є нижчою від тих, які виробляються з пластиків товщиною 3мм, що забезпечує економніше використання бюджетних коштів.
Крім того, учасників ніхто не обмежує в наданні тендерної пропозиції з урахуванням 3 міліметрової товщини бокових стінок, ден, кришок виборчих стінок.
Отже, зазначене свідчить, що дана вимога розширює конкурентне середовище учасників та забезпечує дотримання двох основних принципів здійснення публічних закупівель – добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2020 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень
Номер:
76555b29209d45ac86c519df9f1edceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-009090-a.b1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Не відповідність по датах
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ЦВК.docx 31.08.2020 16:18
- Протокол засідання надання відповіді на запитання.doc 03.09.2020 11:36
Дата подачі:
31.08.2020 16:18
Вирішення:
Для здійснення закупівлі стаціонарних (великих) виборчих скриньок (код згідно з ДК 021:2015: 44610000-9 – цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску) тендерним комітетом Центральної виборчої комісії 12 серпня 2020 року була оголошена процедура відкритих торгів.
За змістом пункту 1 частини першої статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закону) оголошення про відкриті торги з одночасною публікацією англійською мовою, тендерна документація до нього оприлюднюються замовником не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до частини дванадцятої статті 29 Закону якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону (з публікацією оголошення англійською мовою), замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозиції.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Тобто, визначення дати та часу проведення аукціону електронною системою здійснюється автоматично вже після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Наразі, визначені в електронній системі закупівель дата і час є примірними, враховуючи всі максимально допустимі строки розгляду тендерних пропозицій та строки на оскарження, і будуть коригуватися після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Оскільки чергові місцеві вибори відбудуться 25 жовтня 2020 року, а виборчі скриньки поставляються до виборчих комісій не пізніше ніж за 7 днів до дня голосування, замовником було аргументовано визначено граничний термін постачання, а саме до 16 жовтня 2020 року.
Отже, враховуючи остаточне визначення електронною системою закупівель дати та часу проведення електронного аукціону, яке відбувається вже після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій (а не при оголошенні закупівлі), а також законодавчі обмеження щодо строків поставки виборчих скриньок, тендерним комітетом Комісії було обґрунтовано визначено граничний термін доставки предмету закупівлі до місць призначення, а виконавець в свою чергу матиме можливість виконати предмет закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.09.2020 00:01