-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали" «Асфальт холодний».
ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали" «Асфальт холодний».
Завершена
769 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 696.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 696.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2020 15:50 - 10.09.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про усунення порушень в закупівлі UA-2020-08-12-007271-a
Номер:
fadaed025ad444fda8d7e6a82f6fab68
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-007271-a.a3
Назва:
Скарга про усунення порушень в закупівлі UA-2020-08-12-007271-a
Скарга:
Замовником торгів - Комунальним комерційним підприємством «Маріупольавтодор» (далі - ККП «Маріупольавтодор», Замовник) 12 серпня 2020 року було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією на англійській мові), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-12-007271-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» (надалі –ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП», Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (надалі – ТД), затвердженої рішенням тендерного комітету № 666/20 від «12» серпня 2020 року, подало тендерну пропозицію.
Предмет закупівлі: ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали» «Асфальт холодний».
29.09.2020 Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол № 748/20 від 29.09.2020 засідання тендерного комітету ККП «Маріупольавтодор» щодо розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (далі – Протокол № 748/20), згідно якого Товариство з обмеженою відповідальністю «Аріал Альянс» (далі – ТОВ «Аріал Альянс») визнано переможцем процедури закупівлі UA-2020-08-12-007271-a за предметом ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали» «Асфальт холодний», а також розміщено повідомлення від 29.09.2020 про намір укласти договір з ТОВ «Аріал Альянс».
Разом з тим, Замовником при прийнятті вищезазначеного рішення не було враховано наступне:
ТОВ «Аріал Альянс» подано недостовірну інформацією в Додатку 4 пропозиції.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконало вимоги підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги пункту 1 розділу ІІІ ТД.
Таким чином, на підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Аріал Альянс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому повинна бути відхилена Замовником згідно вимог, визначених в абзацах 2, 3 пункту 1 та абзаці 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у пункті 4 розділу 5 ТД.
Вважаємо також необхідним звернути увагу, що Скаржник як учасник процедури закупівлі UA-2020-08-12-007271-a, проаналізувавши документи учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «Аріал Альянс», направив на адресу Замовника відповідну вимогу про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
UA-2020-08-12-007271-a та скасування рішення Замовника згідно Протоколу № 748/20, де звернув увагу Замовника на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Аріал Альянс» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Але при розгляді вимоги Скаржника, Замовником було порушено принципи здійснення закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників.
Отже, при розгляді тендерних пропозицій Замовник застосовує непрозорий, необ’єктивний підхід, вибіркове судження до окремого учасника і таким чином дискримінує інших учасників процедури закупівлі, які чітко виконують вимоги ТД при підготовці своїх пропозицій.
Визнання переможцем відкритих торгів на закупівлю UA-2020-08-12-007271-a ТОВ «Аріал Альянс», пропозиція якого не відповідає вимогам ТД, є безпідставним та неправомірним, що порушує Замовником статтю 5 та статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали» «Асфальт холодний», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-007271-a.
3 Зобов’язати Замовника - ККП «Маріупольавтодор» скасувати своє рішення, зазначене у Протоколі № 748/20 від 29.09.2020, яким ТОВ «Аріал Альянс» визнано переможцем процедури закупівлі UA-2020-08-12-007271-a за предметом ДК 021:2015 «44110000-4 Конструкційні матеріали» «Асфальт холодний» та скасувати повідомлення від 29.09.2020 про намір укласти договір з ТОВ «Аріал Альянс».
Додатки:
1. Скарга ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП».
2. Протокол № 748/20 від 29.09.2020 засідання тендерного комітету ККП «Маріупольавтодор» щодо розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
3. Тендерна документація.
4. Файл «11. Сертифікат відповідності (оригінал).pdf», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
5. ТУ У В.2.7-14.2-33629017-002:2009.
6. Файл «21. Додаток №5 Проект Договору.PDF», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
7. Файл «17. Статут АРИАЛ АЛЬЯНС (оригінал).pdf», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
8. Файл «18. Протокол (оригінал).pdf», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
9. Файл «19. Наказ на директора (оригінал).pdf», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
10. Файл «1. Реєстр наданих документів1.PDF», наданий ТОВ «Аріал Альянс» у складі своєї ТП.
11. Протокол № 764/20 від 07.10.2020 засідання тендерного комітету ККП «Маріупольавтодор».
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Реєстр наданих документів1.PDF 08.10.2020 17:35
- 11. Сертифікат відповідності (оригінал).pdf 08.10.2020 17:35
- 17. Статут АРИАЛ АЛЬЯНС (оригінал).pdf 08.10.2020 17:35
- 18. Протокол (оригінал).pdf 08.10.2020 17:35
- 19. Наказ на директора (оригінал).pdf 08.10.2020 17:35
- 21. Додаток №5 Проект Договору.PDF 08.10.2020 17:35
- Протокол № 748-20.pdf 08.10.2020 17:35
- Скарга на закупівлю UA-2020-08-12-007271-a.pdf 08.10.2020 17:35
- ТД холодний асфальт.docx 08.10.2020 17:35
- ТУ У В.2.7-14.2-33629017-0022009.pdf 08.10.2020 17:35
- Протокол № 764-20.pdf 08.10.2020 17:35
- Скарга на закупівлю UA-2020-08-12-007271-a.docx 08.10.2020 17:35
- рішення від 12.10.2020№19104+лист замовнику.pdf 13.10.2020 10:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2020№19735.pdf 23.10.2020 16:31
- рішення від 22.10.2020№19735.pdf 27.10.2020 19:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2020 17:48
Дата розгляду скарги:
22.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.10.2020 10:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.10.2020 19:11
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень в закупівлі UA-2020-08-12-007271-a
Номер:
30aee6fc472c430d8132e4095d81701d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-007271-a.a2
Назва:
Вимога про усунення порушень в закупівлі UA-2020-08-12-007271-a
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» (далі – ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП»), як учасник процедури відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю за предметом ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали"«Асфальт холодний», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-007271-a, проаналізувавши документи учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого згідно Протоколу № 748/20 від 29.09.2020 засідання тендерного комітету щодо розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (далі – Протокол № 748/20) вибрана переможцем, а саме - Товариства з обмеженою відповідальністю «Аріал Альянс» (далі – ТОВ «Аріал Альянс»), на їх відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету № 666/20 від «12» серпня 2020 року (далі – ТД), звертає Вашу увагу на наступне:
ТОВ «Аріал Альянс» не відповідає технічним вимогам, містить недостовірну інформацію і повинна бути відхилена Замовником згідно пункту 4 Розділу V ТД:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
учасник процедури закупівлі:
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
Додатково зазначимо, що на підставі недостовірної інформації, яку виклав учасник, можна припустити , що інші документи і листи учасника можуть містити недостовірну інформацію, що потребує окремого аналізу.
Окремо зауважимо, як і раніше наше підприємство попереджало Замовника, що нажаль існують учасники публічних закупівель на майданчику Prozorro, які відвантажують неякісну продукцію, що для Замовника означає часткову або повну втрату коштів. Все це приводить до того, що Замовники можуть неефективно використати кошти. Достатньо великий обсяг даної закупівлі і відсутність власних кваліфікаційних вимог щодо якості дає ризик отримати учасників тендеру з неперевіреною продукцією і наслідками від цього.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконало вимоги підпункту 11 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ ТД.
ТОВ «Аріал Альянс» не виконано вимоги пункту 1 розділу ІІІ ТД.
Таким чином, на підставі вищезазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Аріал Альянс» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому повинна бути відхилена Замовником згідно вимог, визначених в абзацах 2, 3 пункту 1 та абзаці 1 пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у пункті 4 розділу 5 ТД, інакше наше підприємство повинно буде звернутися до АМКУ і суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на закупівлю UA-2020-08-12-007271-a.pdf 03.10.2020 18:55
- Протокол № 764-20.pdf 07.10.2020 14:54
Дата подачі:
03.10.2020 18:55
Вирішення:
Відхилити вимогу згідно протоколу №764/20 від 07.10.2020р.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Пропозиція про внесення змін до тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій для участі в процедурі відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю: ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали"«Асфальт холодний» UA-2020-08-12-007271-a
Номер:
fbc601e4c14046578ed1c0150b26e249
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-007271-a.c1
Назва:
Пропозиція про внесення змін до тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій для участі в процедурі відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю: ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали"«Асфальт холодний» UA-2020-08-12-007271-a
Вимога:
У зв’язку з тим, що ККП "МАРІУПОЛЬАВТОДОР" є замовником процедури закупівлі товару – «Асфальт холодний», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-007271-a, ТОВ «БІЗНЕС ЛІДЕР ГРУП» (офіційний представник ТОВ «РОКФАЛЬТ») звертається з пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації щодо підготовки тендерних пропозицій для участі в процедурі відкритих торгів з публікацією на англійській мові на закупівлю: ДК 021:2015 "44110000-4 Конструкційні матеріали"«Асфальт холодний».
Зауважимо, що у цього виду товару відсутнє будь-яке нормативне та законодавче регулювання, відсутні стандарти ДСТУ для фасованих холодних сумішей, а тому, нажаль, існують учасники публічних закупівель на майданчику Prozorro, які, у разі визнання їх переможцями, відвантажують неякісну продукцію, що для Замовника означає часткову або повну втрату коштів. Все це приводить до того, що Замовники можуть неефективно використати кошти. Достатньо великий обсяг даної закупівлі і відсутність власних технічних вимог щодо якості товару дає ризик отримати учасників тендеру з неперевіреною продукцією і відповідними наслідками від цього. Попереджаємо, що Ви, як Замовник, у подальшому не зможете навіть оскаржити придбану продукцію. Враховуючи наведене вище, пропонуємо Вам внести зміни, які захистять закупівлю від неякісної продукції і піднімуть рівень професійності учасників.
Одним із доказів необхідного рівня якості товарів і послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товарів і послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації.
Щоб бути переконаними, що перевірка продукції відбулася і має протокол з оцінки відповідності, також пропонуємо додати до тендерної документацію вимогу щодо наявності сертифікату. Згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» роботу органів з оцінки відповідності (сертифікації) може регулювати Національне агентство з акредитації України (далі - НААУ). НААУ перевіряє органи з оцінки відповідності, перевіряє калібровку їх приборів і дає атестати.
Отже, забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності здійснюється за допомогою акредитації органів з оцінки відповідності та з сертифікації Національним органом України з акредитації (НААУ). Тож документи про відповідність, видані органами з сертифікації, що акредитовані в НААУ, можуть бути належним підтвердженням відповідності запропонованого учасниками товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Також, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» Замовник вправі вимагати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) на товар, що підтвердить безпечність фасованої продукції.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту від низької відповідальності учасників процедури закупівлі за якість товару, у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» пропонуємо внести до тендерної документації додаткові технічні вимоги щодо предмету закупівлі "холодного асфальту", а саме:
1. Продукція (товар), що пропонується учасником повинна пройти сертифікацію на відповідність ТУ, згідно яких вона виготовлена. Сертифікат відповідності повинен бути виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, і мати відповідні ознаки. Перевірка продукції під час сертифікації повинна проходити в лабораторії, яка також має акредитацію НААУ.
2. Продукція (товар), що пропонується учасником повинна мати чинний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ) згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення». Висновок підтверджує, що товар відповідає встановленим критеріям безпеки.
Дані вимоги не є дискримінаційними, тому що відповідно до пунктів 5-6 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон від 25.12.2015 № 922-VIII (Редакція станом на 15.08.2020): Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Пов'язані документи:
Учасник
- Пропозиція про внесення змін до закупівлі UA-2020-08-12-007271-a.pdf 01.09.2020 17:21
- Протокол № 722-20.PDF 04.09.2020 14:34
Дата подачі:
01.09.2020 17:21
Вирішення:
відсутність потреби внесення змін
Статус вимоги:
Відхилено