• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Газонокосарки

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2020 15:47 - 18.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Оригінальність продукції ТМ Штіль

Номер: 9f66f4b572124125a752119c509018c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-004187-b.c3
Назва: Оригінальність продукції ТМ Штіль
Вимога:
Шановний замовнику,хочемо вас проінформувати, про те що, щоб запобігти реалізації підробок ТМ STIHL в Україні продукція вищеназваної марки реалізується виключно через дилерську мережу. Право дилерів на продаж продукції STIHL засвідчується двохстороннім контрактом і сертифікатом, який щороку надається дилеру і підтверджує його право здійснювати роздрібну торгівлю. Включаючи зобов’язання по виконанню гарантійного та сервісного обслуговування техніки STIHL, а також підтверджує право на використання логотипу компанії STIHL. Нажаль, на ринку України реалізується фальсифікат під брендом Stihl, з якими компанія Андреас Штіль, постійно бореться в рамках чинного законодавства, щоб убезпечити споживача від неякісної продукції. Ставимо Вас до відома, що ФОП ЗУБКОВ ВОЛОДИМИР ПРОКОПОВИЧ не є офіційним дилером ТОВ «Андреас Штіль», а отже походження товару невідоме, не має законного права використовувати логотип STIHL, також ФОП ЗУБКОВ не має будь-яких зобов’язань перед споживачем щодо гарантійного обслуговування інструменту STIHL та здійснення сервісу. Рекомендуємо перевірити серійні номери апаратів ТМ STIHL при поставці товару на оригінальність продукції, звернувшись до регіонального менеджеру ТОВ «Андреас Штіль» в м. Києві, за електронною адресою: mykhailo.lavrynovych@stihl.ua
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, Замовником не вимагалось: підтвердження права на використання логотипу компанії, двохсторонній контракт та сертифікат на право здійснювати роздрібну торгівлю. В проекті договору зазначені умови щодо гарантії та якості товару, Учасник підписуючи договір тим самим бере на себе зобов’язань перед Замовником щодо гарантійного обслуговування та здійснення сервісу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 92904df7c6ec405abb61fe9ed542bdd6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-004187-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Ваща тендерна документація містить помилки у зв'язку з наступним: Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Ваша технічна специфікація містить посилання на конкретну марку/виробника товару, що прямо заборонено ч. 4 ст. 23 Закону. Наведене є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону, Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації шляхом обґрунтування необхідності вказівки конкретної марки в технічній специфікації, та доповнити її зміст виразом "або еквівалент", що прямо передбачено Законом. Вказані дії необхідні задля усунення та недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. В нашому випадку застосована спрощена закупівля згідно статті 14 Закону. Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» дозволяється при проведенні спрощених закупівель у вимогах до предмета закупівлі вказувати конкретну торгову марку.Законом передбачено складання тендерної документації тільки при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 частини першої статті 1 та статті 13 Закону, а саме: відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Крім того, в Законі не вимагається обґрунтовувати посилання на торгову марку.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога виправити помилки

Номер: f42e47b87f894c4c90415951d2a3395a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-004187-b.a1
Назва: Вимога виправити помилки
Вимога:
Ваща тендерна документація містить помилки у зв'язку з наступним: Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Ваша технічна специфікація містить посилання на конкретну марку/виробника товару, що прямо заборонено ч. 4 ст. 23 Закону. Наведене є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону, Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рекомендуємо Вам внести зміни до тендерної документації шляхом обґрунтування необхідності вказівки конкретної марки в технічній специфікації, та доповнити її зміст виразом "або еквівалент", що прямо передбачено Законом. Вказані дії необхідні задля усунення та недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. В нашому випадку застосована спрощена закупівля згідно статті 14 Закону. Таким чином, Законом України «Про публічні закупівлі» дозволяється при проведенні спрощених закупівель у вимогах до предмета закупівлі вказувати конкретну торгову марку.Законом передбачено складання тендерної документації тільки при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 частини першої статті 1 та статті 13 Закону, а саме: відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Крім того, в Законі не вимагається обґрунтовувати посилання на торгову марку.
Статус вимоги: Відхилено