-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 30 000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Завершена
6 852 513.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 262.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 262.57 UAH
Період оскарження:
12.08.2020 14:58 - 23.08.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення Замовника,щодо безпідставної дискваліфікації пропозиції учасника ТОВ "Красиліврембуд" та необгрунтованого обрання переможця ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД"
Номер:
529ec59461b646059ba7e55333ff89c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-001887-c.c2
Назва:
Оскарження рішення Замовника,щодо безпідставної дискваліфікації пропозиції учасника ТОВ "Красиліврембуд" та необгрунтованого обрання переможця ТОВ "ВІНПРОЕКТБУД"
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАСИЛІВРЕМБУД", як учасник закупівлі не погоджується з рішенням тендерного комітету та надає скаргу з додатками.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Ліцей.pdf 11.09.2020 15:29
- aab2d42d-cb2a-451c-8ce1-5939fda7871e.pdf 11.09.2020 15:41
- рішення від 16.09.2020 № 17388 + лист Замовнику.pdf 16.09.2020 20:29
- Інформація про перенесення розгляду скарги №15055.pdf 25.09.2020 11:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2020 №18572 .pdf 05.10.2020 20:09
- рішення від 02.10.2020 №18572 .pdf 07.10.2020 23:31
- пояснення до скарги 21.09.2020 18:04
- пояснення до скарги 21.09.2020 18:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2020 15:40
Дата розгляду скарги:
24.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2020 20:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.10.2020 23:31
Дата виконання рішення Замовником:
13.10.2020 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішенням АМКУ Замовником прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з
обмеженою відповідальністю "КРАСИЛІВРЕМБУД" та рішення про визначення
товариства з обмеженою відповідальністю "ВІНПРОЕКТБУД" переможцем процедури
закупівлі "Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ "Красилівський
професійний ліцей" за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський
район, Хмельницька область", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-12-001887-c
Вимога
Є відповідь
про надання роз'яснень з приводу рішення замовника
Номер:
c38acfe4312444eb8e26049fc6723569
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-001887-c.c1
Назва:
про надання роз'яснень з приводу рішення замовника
Вимога:
Прошу роз’яснити (з посиланням на норми чинного законодавства) в порядку ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» причини відхилення пропозиції ТОВ «Красиліврембуд» з підстави ненадання гарантійного листа відповідно до п.п. 5.2.6 Розділу V ТД, а саме за ненадання гарантійного листа, про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції:
1. З урахуванням того, що ТОВ «Красиліврембуд» надав мінімальну можливу ціну та не знижував запропоновану ціну під час торгів? Яким чином ми мали надати такий гарантійний лист, якщо умовою було: «…з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції», якщо ми не знижували ціну?
Зниження ціни це є право учасника, а не обов’язок. Таким чином ця вимога стосується лише тих учасників, які знижують ціну на аукціоні
Якщо ми не збиралися знижувати ціну, а одразу надали мінімальну ціну? Яким чином відсутність такого гарантійного листа вплинула на зміст нашої пропозиції?
2. Прошу пояснити та обґрунтувати, яким чином учасник може передбачити, що його ціна «з урахування зниження» буде актуальною та відповідатиме реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції?
3. Прошу пояснити за якими критеріями Ви визначаєте актуальність та відповідність цінової пропозиції ринковим цінам?
В тендерній документації у п. 3.6.4 Вами ж зазначено, що : «Ціна пропозиції учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Для розрахунку вартості будівництва учасниками застосовуються ціни на матеріали, що склалися в регіоні на відповідну продукцію на момент подання своєї пропозиції».
Тобто, для розрахунку застосовуються ціни, що склалися в регіоні на відповідну продукцію та вартість підрядних робіт, а не «реальні ринкові ціни».
Чітку відповідь прошу надати по кожному пункту, інакше ми звернемося до відповідних органів для притягнення посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
ІІ.
Прошу роз’яснити в порядку ч. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» причини відхилення пропозиції ТОВ «Красиліврембуд» з підстави: Ненадання згоди (довідки в довільній формі) на оброблення персональних даних головного бухгалтера Левчук Л.
Зокрема, прошу надати відповідь:
1. З якого документа або нормативно-правового акту Ви встановили, що Левчук Л. (головний бухгалтер) є саме ПОСАДОВОЮ особою на ТОВ «Красиліврембуд»?
2. За якими критеріями Ви віднесли Левчук Л. до посадових осіб ТОВ «Красиліврембуд»?
Вимогами ТД було чітко визначено надання такої згоди ПОСАДОВИМИ особами. Такою, посадовою особою є директор ТОВ «Красиліврембуд».
У зв’язку із викладеним, прошу скасувати Ваше протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Красиліврембуд».
Чітку відповідь прошу надати по кожному пункту, інакше ми звернемося до відповідних органів для притягнення посадових осіб до встановленої законом відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2020 09:38
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатом звернення можемо повідомити наступне.
По-перше, відповідно до вимог п.п. 5.2.6. п. 2 Розділу V ТД, Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано вищевказаного гарантійного листа, що не відповідає умовам ТД.
Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Отже, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, зокрема щодо положень тендерної документації.
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Однак, з моменту оприлюднення Замовником оголошення про проведення відкритих торгів на його адресу через електронну систему закупівель не було подано жодного звернення щодо внесення змін до тендерної документації, скарги до органу оскарження не заявлялися. Отже, ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" під час подачі своєї тендерної пропозиції було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Окрім того, у складі пропозиції ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" надано лист (про ознайомлення з тендерною документацією та погодження із викладеними у ній умовами про проведення закупівлі робіт) вих. №. Л-5 від 26.08.2020 року. Згідно даного листа ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД", як учасник процедури закупівлі – відкриті торги: на закупівлю робіт «Капітальний ремонт будівлі навчального корпусу №2 ДПТНЗ «Красилівський професійний ліцей» за адресою: вул. Центральна, буд. 38, м. Красилів, Красилівський район, Хмельницька область» (код ДК 021-2015 – 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт) повідомляє, що ознайомившись та вивчивши тендерну документацію, додатки до неї усвідомлює її зміст та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі та погоджується із викладеними у ній умовами проведення закупівлі робіт.
А також погоджується, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому законом порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, на момент подачі своєї тендерної пропозиції ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" було згідне із вимогами встановленими замовником в тендерній документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Окрім того, жодного звернення через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, зокрема й щодо обов’язку надання гарантійного листа про те, що ціна робіт запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції і обґрунтування та дання такого листа, та/або звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі не було.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
По-друге, відповідно до вимог п.п. 5.5.6. п. 5 Розділу V ТД, учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції довідку складену у довільній формі за підписами директора (уповноваженої особи) та головного бухгалтера/бухгалтера (якщо посада головного бухгалтера/бухгалтера не передбачена, надати окремо відповідну довідку у довільній формі про відсутність у штатному розкладі посади головного бухгалтера/бухгалтера), щодо наявності/відсутності ознак, за якими, у випадку визнання учасника переможцем та укладення з ним договору, ця угода може бути віднесена до контрольованих операцій у розумінні Податкового кодексу України.
Учасником надано у складі пропозиції довідку (про відсутність ознак контрольованої операції) вих. № Л-33 від 26.08.2020 року, яка підписана директором (Полятевич В.) та головним бухгалтером (Левчук Л.).
Разом з тим, відповідно до вимог п.п. 3.1.8. п. 1 Розділу ІІІ ТД, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Таким чином, на виконання вищевказаної вимоги ТД, Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних головного бухгалтера Левчук Л., оскільки даною особою підписано документ тендерної пропозиції, а саме Довідку (про відсутність ознак контрольованої операції) вих. № Л-33 від 26.08.2020 року однак, всупереч вимог ТД, Учасником у складі пропозиції не надано згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних головного бухгалтера Левчук Л., що не відповідає умовам ТД.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ "КРАСИЛІВРЕМБУД" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Принагідно повідомляємо Вас, що фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження.
Статус вимоги:
Не задоволено