-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Неттопи у зборі (код за ДК 021:2015 – (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина))
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: не застосовується
Завершена
486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 916.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 916.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2020 14:32 - 24.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЩОДО ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
Номер:
b1c126313d884616a368d37db6fe55c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-003239-b.c3
Назва:
ВИМОГА ЩОДО ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА"
Вимога:
Шановний Замовнику!
Детально вивчивши документи тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна», який визнаний переможцем процедури закупівлі, не згодні з таким рішенням Замовника, вважаємо дане рішення прийнятим з порушенням норм/принципів чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідала умовам тендерної документації, та повинна була бути відхилена на підставі частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, відповідно до вимог, що встановлені Замовником торгів у додатку № 3 до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні були обов’язково надати:
• Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці.
Тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» не відповідає умовам тендерної документації Замовника у цій частині, оскільки даний лист відсутній у складі тендерної пропозиції. Замість нього учасником наданий лист з поясненнями в довільній формі, який не був передбачений умовами тендерної документації. Крім того, учасник не є виробником товару, та не наділений відповідними повноваженнями щодо гарантування ліцензійності запропонованої продукції.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію даного учасника, з метою недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель, встановлених в статті 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2020-08-12-003239-b.PDF 11.09.2020 10:39
Дата подачі:
11.09.2020 12:37
Вирішення:
Дуже дякуємо за Вашу уважність. Переможець закупівлі ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" відмовився від підписання договору та поставки товару за даною закупівлею, а тому його сперемогу скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
Скарга щодо призначення переможцем ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-Україна"
Номер:
c00202a9364c45b1b6d1fac37dc1c7f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-003239-b.c2
Назва:
Скарга щодо призначення переможцем ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-Україна"
Скарга:
Шановний Замовнику!
Детально вивчивши документи тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна», який визнаний переможцем процедури закупівлі, не згодні з таким рішенням Замовника, вважаємо дане рішення прийнятим з порушенням норм/принципів чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що тендерна пропозиція даного учасника не відповідала умовам тендерної документації, та повинна була бути відхилена на підставі частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, відповідно до вимог, що встановлені Замовником торгів у додатку № 3 до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні були обов’язково надати:
• Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці.
Тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» не відповідає умовам тендерної документації Замовника у цій частині, оскільки даний лист відсутній у складі тендерної пропозиції. Замість нього учасником наданий лист з поясненнями в довільній формі, який не був передбачений умовами тендерної документації. Крім того, учасник не є виробником товару, та не наділений відповідними повноваженнями щодо гарантування ліцензійності запропонованої продукції.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію даного учасника, з метою недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель, встановлених в статті 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист скарга UA-2020-08-12-003239-b.PDF 11.09.2020 09:17
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
11.09.2020 10:36
Вимога
Відхилено
Щодо надання автризаційного листа виробника
Номер:
efa8c7f2e19e4fe3a4a7a8e88b29cc8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-003239-b.a1
Назва:
Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2020 11:06
Вирішення:
У технічному завданні чітко зазначено типи ліцензій програмного забезпечення, а саме Windows 10 Pro Ukr OEM версія для збирачів (з Сертифікатом автентичності (COA)) або операційна система, що постачається виробником обладнання (з етикеткою GML), та вимоги до того, у якому вигляді воно має постачатися разом з комп'ютерною технікою.
Згідно з вимогами до постачання операційної системи OEM Windows 10 Professional, операційна система повинна мати Сертифікат автентичності (Certificate of Authenticity) Microsoft - спеціальну наклейку, яка кріпиться на поверхню або задню панель системного блоку комп’ютера, має глибокий друк, приховане зображення та знак несанкціонованого видалення (зміна кольору при видаленні), містить позначку “OEM”, а також 25-ти значний ключ продукту, що має співпадати з ключем, який зазначається при активації програми. , повинна комплектуватися оригінальним носієм – лазерним диском з голографічним захистом та чотиризначним СІД-кодом (призначений виключно для відновлення операційної системи). Оригінальний носій є обов’язковим компонентом ліцензійного програмного забезпечення ОЕМ версій, що постачається локальними виробниками комп’ютерної техніки. Також, інформація щодо справжності ліцензій Windows 10 OEM Учасника торгів буде перевірена Замовником в представництві компанії Майкрософт.
Згідно з вимогами до постачання операційної системи Windows 10 Professional, що постачається виробником обладнання (з заводу виробника), обладнання повинне мати етикетку справжнього програмного забезпечення Microsoft (Genuine Microsoft Label (GML) – наклейка, розміщена на нових комп’ютерах міжнародних виробників та локальних прямих ОЕМ партнерів, які містять попередньо інстальовану копію операційної системи Windows. Така етикетка замість Сертифікату автентичності Microsoft розміщується зазвичай на задній або нижній панелі пристрою, вона не містить ключ продукту, але захищена фарбою, що змінює колір залежно від куту зору. Учасник закупівлі повинен обов’язково надати авторизаційний лист виробника комп’ютерної техніки в якому виробник гарантує ліцензійність операційної системи на запропонованій техніці (зазвичай подібна інформація надається виробником обладнання під час сертифікації обладнання, у більшості випадків є у відкритому доступі на офіційному сайті виробника, а також, якщо Учасник співпрацює з виробником обладнання та має можливість отримати авторизаційний лист). Учасник закупівлі має надати носій (диск або флеш-накопичувач) для відновлення операційної системи (якщо виробником обладнання це не передбачено, то достатньо надати інформаційний лист на бланку Учасника про неможливість постачання носія).
Всі вищевказані вимоги ні в якому разі не дискримінують права Учасників закупівлі, дають право вибору продукту для продажу з наданих Замовником варіантів та забезпечують закупівлю дійсно ліцензійного програмного забезпечення.
Статус вимоги:
Відхилено