• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж автоматичної пожежної сигналізації об’єкті: 4 поверховий учбовий корпус ДНЗ «Знам’янського професійного ліцею» по вул. Олени Теліги, 6 в м. Знам’янка, Кіровоградської області

Завершена

288 909.07 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 444.55 UAH
Період оскарження: 12.08.2020 14:16 - 24.08.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Оскарження дискримінаційних вимог

Номер: 29958af7747f44ec81062fdde44d4cc6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-005333-a.a8
Назва: Оскарження дискримінаційних вимог
Скарга:
СКАРГА Щодо порушення законодавства та встановлення замовником Дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів 12 серпня 2020 року тендерним комітетом Державним навчальним закладом «Знам'янський професійний ліцей» (надалі – Замовник) розміщене оголошення про проведення відкритих торгів по наданню послуг з Монтажу автоматичної пожежної сигналізації об’єкті : 4 поверховий учбовий корпус ДНЗ «Знам’янського професійного ліцею» по вул. Олени Теліги, 6 в м. Знам’янка, Кіровоградської області (ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-005333-a). Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами)(далі - Закон) визначає основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Товариство з обмеженою відповідальністю «Техногенна Безпека» вважає, що вимоги тендерної документації Замовника, порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням . Тендерна документація Замовника передбачає перелік документів, які повинні надати учасники, для участі у даній процедурі закупівлі, а саме: 1.Згідно Додатку 2 до тендерної документації п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» підпункт 2.3. Документи щодо застосування Учасником заходів із професійної безпеки та здоров’я: - оригінал сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); Підпункт 2.4. На підтвердження наявності системи контролю якості виконуваних робіт Учасник надає: - сертифікат, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи; підпункт 2.5. На підтвердження достовірності наданої інформації і документів Учасник надає: - сертифікат, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015; підпункт 2.6. На підтвердження виконання вимог щодо протидії корупції Учасник надає: - сертифікат, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018; 2. Згідно Додатку 4 до тендерної документації «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК» п.12 - а також оригінал сертифіката ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту». Звертаємо увагу на наступне: Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" від 02.03.2015 № 222-VIII, господарська діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтверджуючих документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також слід зазначити, що на сьогоднішній день Сертифікат «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) не є чинним. Даний сертифікат вступить в силу з 01 січня 2021 року, на зміну ДСТУ OHSAS 18001:2010. Просимо звернути увагу, що вищезазначені вимоги Замовника ніяким чином не впливають на якість виконання робіт, термін та кваліфікацю персоналу. Враховуючи вищевикладене та проаналізувавши тендерну документацію Замовника у закупівлі, було встановлено наявність надмірних і дискримінаційних вимог до учасників, що суперечить основним принципами здійснення публічних закупівель, які викладені в ст. 3 Закону, а саме недискримінація учасників та порушуть право усіх учасників брати участь у даних торгах. Товариство з обмеженою відповідальністю «Техногенна Безпека» підозрює, що можливо, Замовник ставить такі вимоги щоб лобіювати певного учасника. Відповідно до Тендерної документації Замовника кінцевий строк для подання пропозиції встановлено 28 серпня 2020 року. На підставі вищевикладеного та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.08.2020 23:47
Автор: ТОВ "ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА", ТОВ ТЕХНОГЕННА БЕЗПЕКА +380504943195 tehnogenna_bezpeka@ukr.net
Вимога
Вирішена

Погодження змін

Номер: 27f2d58fe3934faf82a37abd862a2725
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-005333-a.a7
Назва: Погодження змін
Вимога:
Шановний Замовник! Прохання погодити зміни до ТД, а саме: викласти п. 13 Додатку 4 в редакції:т Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) обладнання Системи пожежної сигналізації, що буде монтуватися, в якому Виробник (Постачальник) гарантуватиме Учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Сподіваємось на ваше розуміння даної ситуації!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена, відповідні зміни внесено до Додатку 4 тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: d2ae9ed4d43149be97c2f67f1a00bfcb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-005333-a.a6
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Згідно вимог тендерної документації до цієї закупівлі Вами вимагаються наступні документи: - оригінал сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); - сертифікат, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи. - сертифікат, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015. - сертифікат, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018. сертифіката ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту». Відповідно до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", та Кодексу цивільного захисту України, господарська діяльність з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення здійснюється на підставі отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робі протипожежного призначення. Отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином Замовник не має права вимагати документи, які не є обов'язковими під час здійснення діяльності. Вичерпний та законний перед к вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, для одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення визначають Ліцензійні умови, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення"; Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001:2015, ISO 23932:2018 , ISO/ISE 27001:2015, ISO 37001:2018 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, як мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Дані стандарти, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи зміненім правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Також у розділі 2 «Нормативні посилання» зазначених ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов'язкова наявність сертифікатів ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування, ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки, ISO/ISE 27001:2015 відповідність системи менеджменту інформаційної безпеки: ДСТУ ISO 37001:2018 відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції. Також слід зазначити, що на сьогоднішній день Сертифікат «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) не є чинним. Даний сертифікат вступить в силу з 01 січня 2021 року, на зміну ДСТУ OHSAS 18001:2010. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю та АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У тендерній документації Замовник має право вимагати наявність у Учасника системи контролю якості виконуваних робіт. Одним з доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Наявність у підприємства сертифікатів «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); сертифікат, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, ІDT) Інжиніринг пожежної безпеки, сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки України вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ 27001:2015, сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018, сертифіката ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту» - свідчить про спроможність підприємства проводити контроль якості виконуваних робіт. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимого щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5956d1873d784cdab3d9b94dd3e878f3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-005333-a.a5
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Зазначте посилання, яким законодавчим документом(ми) передбачено надання виробником та виконавцем вимагаємих Вами у ТД документів, ще і з зазначенням термінів: Гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання Системи пожежної сигналізації, що буде монтуватися, в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме Учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Прохання внести зміни до ТД, видаливши дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, що тендерна документація може містити вимоги, які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умова про надання Гарантійного листа від виробника (Імпортера) обладнання Системи пожежної сигналізації, що буде монтуватися встановлена з метою упевненості щодо поставки обладнання у повному обсязі та у відповідні строки, для уникнення розірвання договору про закупівлю. У випадку, якщо в Учасника не має можливості отримати Гарантійний лист на поставку необхідного обладнання, виникають правомірні сумніви щодо можливості такого Учасника отримати необхідне обладнання, що ставить під сумнів, в подальшому виконання самого договору, тому вважаємо, що умова про надання Гарантійного листа від виробника (Імпортера) не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД та видалення дискримінаційних вимог

Номер: 035ff3ac103f4128b52a6c7dd5d6ff02
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-005333-a.a4
Назва: Внесення змін до ТД та видалення дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня. Згідно вимог ТД Вами вимагається надати: Гарантійний лист від Учасника на обладнання належної якості відповідно до умов Технічного завдання відповідно тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Системи за рахунок Учасника. Гарантія на обладнання має бути не менше 12 місяців та/або відповідною до гарантії виробника. Системи, запропоновані Учасником. 1. Жодним нормативним документом України не передбачається надання подібних документів. Тобто жоден виробник не зобов’язаний надавати подібні документи. По факту виконаних робіт, на все змонтоване обладнання, що підлягає згідно законодавства сертифікації, виконавцем буде надано відповідні документи. 2. Згідно законодавства заводом виробником передбачається гарантійний термін в 12 міс. на відповідне обладнання. Зазначену гарантію виробник надає за умов експлуатації згідно передбачених ним вимог та обслуговування обладнання згідно затвердженого регламенту ТО. 3. Закупівлею передбачається проведення переможцем аукціону монтажних робіт і не передбачає сервісного обслуговування Системи за рахунок Учасника. Вимагання від учасників закупівлі зазначених документів, свідчить про дискримінаційні вимоги та наявність у Вас, заздалегідь визначеного переможця, який вже має узгоджені з Вами зазначені документи. Враховуючи зазначене вимагаємо внести зміни до ТД щодо надання послуг із сервісного обслуговування Системи за рахунок Учасника (такі послуги повинна надавати компанія з якою ви в подальшому (після монтажу) укладете окремий договір на ТО СПС) та видалити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» (далі – Закон) Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію, на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Закон зобов’язує виробника (виконавця) забезпечити використання продукції за призначенням протягом строку її служби, передбаченого нормативним документом або встановленого ним за домовленістю із споживачем, а в разі відсутності такого строку - протягом десяти років. Виробник (виконавець) зобов'язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва - протягом строку служби, в разі відсутності такого строку - протягом десяти років. Виробник (виконавець) забезпечує належну роботу (застосування, використання) продукції, в тому числі комплектуючих виробів, протягом гарантійного строку, встановленого нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійний строк на комплектуючі вироби повинен бути не менший, ніж гарантійний строк на основний виріб, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами, нормативними документами чи договором. Гарантійні зобов'язання у будь-якому випадку включають також будь-які зобов'язання виробника (виконавця) або продавця, таким чином, у відповідності до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником обґрунтована вимога про надання Гарантійного листа. Вимогу про «сервісне обслуговування» з вимог тендерної документації прибрано.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: c0f39aec5f974c3abbe2b89f47fca9e3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-005333-a.a3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Згідно вимог ТД Вами вимагається надати: Гарантійний лист від Виробника (Імпортера) обладнання Системи пожежної сигналізації, що буде монтуватися, в якому Виробник (Імпортер) гарантуватиме Учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно з даною закупівлею. Жодним нормативним документом України не передбачається надання подібних документів. Тобто жоден виробник не зобов’язаний надавати подібні документи. Також зазначаємо, що виконавець може купувати необхідне обладнання у різних постачальників, які також не зобов’язані такі документи надавати. Вами вимагається надання гарантійних листів від виробника, фактично до придбання майбутнім виконавцем необхідного для монтажу на Вашому об’єкті обладнання, що є протизаконним. Між виробником і виконавцем не існує ще договірних відносин на придбання товару. Вимагання від учасників закупівлі зазначених документів, свідчить про дискримінаційні вимоги та наявність у Вас, заздалегідь визначеного переможця, який вже отримав такі документи. Враховуючи зазначене вимагаємо розмістити чинний нормативний документ, який регламентує і зобов’язує отримання подібних документів або скасувати дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник формує умови тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі», в тому числі п. 3 ст. 22 передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Умова встановлена з метою упевненості щодо поставки обладнання у повному обсязі та у відповідні строки, для уникнення розірвання договору про закупівлю. У випадку, якщо в Учасника не має можливості отримати Гарантійний лист на поставку необхідного обладнання, виникають правомірні сумніви щодо можливості такого Учасника отримати необхідне обладнання, що ставить під сумнів, в подальшому виконання самого договору, тому вважаємо, що умова про надання Гарантійного листа від виробника (Імпортера) не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 38afa93f1e444aabb21f2a63f332c933
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-005333-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Доброго дня. Згідно вимог ТД Вами вимагається надати: - завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19) на кожного працівника, зазначеного у довідці; З метою дотримання чинного законодавства України, зазначте посилання на нормативні документи, якими вимагається отримання зазначених документів виконавцем та законно визначену процедуру їх отримання. Вимагання від учасників закупівлі зазначених документів, свідчить про дискримінаційні вимоги та наявність у Вас, заздалегідь визначеного переможця, який вже отримав такі документи. Враховуючи зазначене вимагаємо розмістити чинний нормативний документ, який регламентує і зобов’язує отримання подібних документів або скасувати дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до Закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності, дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Абз. 2 ст. 5 та ст. 13 Закону України «Про охорону праці» передбачені обов’язки роботодавця: «… роботодавець повинен проінформувати працівника під розписку про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслідки їх впливу на здоров'я та про права працівника на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законодавства і колективного договору» та «…роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог». Та згідно абз.1 ст. 11 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено: «…організація та проведення профілактичних і протиепідемічних заходів, зокрема щодо санітарної охорони території України, обмежувальних заходів стосовно хворих на інфекційні хвороби та бактеріоносіїв, виробничого контролю, у тому числі лабораторних досліджень і випробувань при виробництві, зберіганні, транспортуванні та реалізації харчових продуктів і продовольчої сировини та іншої продукції, при виконанні робіт і наданні послуг, а також організація та проведення медичних оглядів і обстежень, профілактичних щеплень, гігієнічного виховання та навчання громадян, інших заходів, передбачених санітарно-гігієнічними та санітарно-протиепідемічними правилами і нормами, у межах встановлених законом повноважень покладаються на органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, органи державної санітарно-епідеміологічної служби, заклади охорони здоров'я, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, а також на громадян».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до ТД

Номер: 6e9e52d08ac34ef8acdcf3c470de9052
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-005333-a.a1
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що отримання особових медичних книжок в першу чергу регламентується постановою Кабінету міністрів України від 23.01.2001 p., №559. На основі цієї постанови наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21 лютого 2013 № 150 затверджена сама форма первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка». Зазначеною постановою не передбачено отримання таких медичних книжок робітниками професії електромонтер, відповідно до затвердженого переліку професій та працівників, що необхідно мати дану особову медичну книжку затвердженого зразку. Враховуючи зазначене, з метою усунення дискваліфікаційних вимог, пропонуємо Вам внести зміни до ТД, виклавши цю вимогу в наступній редакції. Виконавець повинен надати: Копії чинних документів про результати проходження медичного огляду працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору відповідно до вимог нормативних документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи, що послуги згідно предмету закупівлі мають надаватися в приміщеннях де одночасно перебуває велика кількість здобувачів освіти (учнів) та учасників освітнього процесу, працівники Учасника-переможця, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг з монтажу автоматичної пожежної сигналізації не повинні мати небезпечних захворювань та протипоказань до виконання професійних обов’язків. Замовник, висуваючи таку вимогу до Учасників керується Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 №280 (у редакції Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150) «Правила проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», відповідно до яких, ці Правила визначають механізм проведення обов’язкових попередніх та періодичних профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, та видачі їм особистих медичних книжок встановленого зразка.
Статус вимоги: Задоволено