-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) поліклініки КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності, 51
Завершена
1 652 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 521.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 521.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2020 13:51 - 05.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
a59a378849a84429a2a51dd35ac3d229
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-002748-b.a4
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Скарга:
Скарга
на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
12 серпня 2020 року Комунальним некомерційним підприємством «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» (надалі - «Замовник») було оголошено відкриті торги на закупівлю товару/послуг за кодом ДК-021-2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» – «Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) поліклініки КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності, 51».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-12-002748-b
Очікувана вартість закупівлі: 1 652 100,00 грн.
12 жовтня 2020 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 4 учасника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПЕРТ112" (Код ЄДРПОУ: 42944209);
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" (Код ЄДРПОУ: 43141932);
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Вимпел-45" (код ЄДРПОУ: 34710779);
4. Приватне підприємство "Пожмастер".
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією виявилася пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКСПЕРТ112" (Код ЄДРПОУ: 42944209), яка 15 жовтня 2020 була відхилена замовником.
21 жовтня 2020 року Замовником було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" (Код ЄДРПОУ: 43141932).
27 жовтня 2020 року Замовником булови значено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Вимпел-45" (код ЄДРПОУ: 34710779).
Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" не погоджується з рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» в частині визначення:
- відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" (Код ЄДРПОУ: 43141932), оскільки останнє позбавлено права на усунення недоліків гарантованого ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Календарний графік.pdf 30.10.2020 15:26
- Кошторисна документація 09.pdf.zip 30.10.2020 15:26
- МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ.pdf 30.10.2020 15:26
- Скарга АМКУ.pdf 30.10.2020 15:26
- Рішення від 03.11.2020 № 20367 (+лист Замовнику).pdf 04.11.2020 00:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2020 № 21087.pdf 13.11.2020 22:12
- Рішення від 12.11.2020 № 21087.pdf 17.11.2020 23:21
- Пояснення по суті скарги 09.11.2020 15:58
- пояснення по суті скарги "doc" 09.11.2020 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.10.2020 15:32
Дата розгляду скарги:
12.11.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.11.2020 00:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.11.2020 23:21
Дата виконання рішення Замовником:
26.11.2020 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення № 21087-р/пк-пз від 12.11.2020 р. АМКУ тендерним комітетом вирішено анулювати переможця ТОВ «Вимпел-45» та відхилити його тендерну пропозицію, і ТОВ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" надіслати повідомлення про усунення невідповідності в документах що надані ним у своїй тендерній пропозиції, по закупівлі ДК-021-2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» («Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) поліклініки КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності, 51»)
Скарга
Скасована
Скарга про неправомірну дискваліфікацію учасника
Номер:
fc2be03223004e46a3320ef4a0cacbee
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-002748-b.a3
Назва:
Скарга про неправомірну дискваліфікацію учасника
Скарга:
Скарга
на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
12 серпня 2020 року Комунальним некомерційним підприємством «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» (надалі - «Замовник») було оголошено відкриті торги на закупівлю товару/послуг за кодом ДК-021-2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» – «Капітальний ремонт інженерних мереж (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі) поліклініки КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» за адресою: м. Боярка, вул. Соборності, 51».
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-08-12-002748-b
Очікувана вартість закупівлі: 1 652 100,00 грн.
12 жовтня 2020 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 4 учасника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКСПЕРТ112" (Код ЄДРПОУ: 42944209);
2. Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" (Код ЄДРПОУ: 43141932);
3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Вимпел-45" (код ЄДРПОУ: 34710779);
4. Приватне підприємство "Пожмастер".
За результатами проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією виявилася пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКСПЕРТ112" (Код ЄДРПОУ: 42944209), яка 15 жовтня 2020 була відхилена замовником.
21 жовтня 2020 року Замовником було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" (Код ЄДРПОУ: 43141932).
27 жовтня 2020 року Замовником булови значено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "Вимпел-45" (код ЄДРПОУ: 34710779).
Товариство з обмеженою відповідальністю "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" не погоджується з рішенням тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Пов'язані документи:
Учасник
- Календарний графік.pdf 30.10.2020 14:26
- Кошторисна документація 09.pdf.zip 30.10.2020 14:26
- МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ.pdf 30.10.2020 14:27
- Скарга АМКУ.pdf 30.10.2020 14:27
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.10.2020 15:24
Скарга
Виконана замовником
СКАРГИ на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Номер:
89c037a895de44dfba2eb4a82855bcc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-002748-b.b2
Назва:
СКАРГИ на неправомірні та дискримінаційні вимоги що містяться в тендерній документації
Скарга:
Ознайомившись з умовами тендерної документації Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез», (далі – Суб’єкт оскарження) виявило умови які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації серед учасників, що обмежує право ТОВ «Укртехнобез» на участь у цій закупівлі а саме:
І. В пунктті 1 Додатку 4 Тендерної документації вказано:
«Учасник перед проведенням торгів (на етапі уточнень) повинен оглянути об’ єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, походжений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника.»
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі.
Встановивши умову що огляд потрібно провести обов’язково в період уточнення, Замовник звузив коло потенційних учасників Процедури закупівлі. Так як в даній процедурі закупівлі зможуть всяти участь лише ті учасники котрі здійснили огляд в період уточнення.
Період уточнення по даній закупівлі завершився, 24.08.2020 року. Тому Суб’єкт оскарження, бажаючи взяти участь у даній процедурі закупівлі не може виконати умови тендерної документації, а саме здійснити огляд об’єкту в період уточнення.
Також Замовник зазначає, що огляд обов’язково проводиться кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом). На даний момент електротехнічний персонал Суб’єкта оскарження виконує роботи на інших об’єктах в інших областях України, тому його електротехнічний персонал не зможе здійснити огляд на даному об’єкті. Від суб’єкта оскарження огляд може здійснити лише керівник робіт. Тому і вимога що огляд обов’язково проводиться кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) є дискримінаційною по відношенню до суб’єкта оскарження.
Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обсьеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
ІІ. В пункті 6 Додатку 3 Тендерної документації вказано що учасник в складі пропопозиції повинен надати:
«Лист в довільній формі за підписом постачальника виробника/товарів та завірений печаткою постачальника/виробника, щодо резервування матеріалів/монтажного обладнання на складі постачальників/виробників та готовності поставити ці матеріали в триденний термін»
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Суб’єкта оскарження, так як Суб’єкт оскарження звертався до виробників обладнання та матеріалів, і жоден виробник не погодився взяти на себе зобов’язання надати лист про готовності поставити ці матеріали в триденний термін. Так як вигодячи зі складності виробничого процесу, необхідний більший термін для поставки виготовлення та поставки даного обладнання та матеріалі. Але виробники готові надати гарантійний лист про можливість поставки товарів, у належні терміни, для якісного виконання робіт у строк передбачений для виконання робіт згідно даної закупівлі.
Вимога, щодо готовності поставити ці матеріали в триденний термін, є повністю необгрунтованою та абсурдною, так як кінцевий термін виконання робіт встановлено 31.12.2020 року. Тому незрозуміло навіщо учаснику закуповувати і отримувати усе обладнання та матеріали у триденний термін. Так як роботи проводяться по етапно (спочатку монтується кабельно провідникова продукція, далі встановлюються сповіщувачі, гучномовці, в кінцемому етапі встановлюються контрольно приймальні прилади та проводяться пусконалагоджувальні роботи). Тому і обладнання та матеріали учасник котрий буде проводити роботи може закуповувати поетапно, відповідно до здійснених робіт.
Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкта оскарження не може прийняти участь у закупівлі.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси ТОВ «Укртехнобез» як учасника відповідної процедури закупівлі. ТОВ «Укртехнобез» є реальним учасником на ринку протипожежних послуг. Проте, через порушенням замовником частини 2 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «Укртехнобез» не може прийняти участь у закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на вимоги Замовника 28.08.2020 14:28
- рішення від 01.09.2020 № 16487+ лист Замовнику.pdf 02.09.2020 10:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2020 №17024 .pdf 11.09.2020 19:22
- рішення від 10.09.2020 №17024 .pdf 15.09.2020 21:47
- Відповідь на вимогу 07.09.2020 09:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2020 15:53
Дата розгляду скарги:
10.09.2020 12:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2020 10:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.09.2020 21:47
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2020 11:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В додатку 3 «Технічні вимоги (завдання) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.1 видалити де вимагається: «Учасник перед проведенням торгів (на етапі уточнення) повинен оглянути об‘єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об`єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, погоджений уповноваженим представником та завірений печаткою Змовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до початку торгів будуть відхилені».
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 09.10.2020 р.
Зміни в тендерну документацію внесені рішенням тендерного комітету.
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до ТД. (Огляд об'єкта)
Номер:
5cd0cfaffc4244048d45e26fc3ab5d51
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-002748-b.a1
Назва:
Внесення змін до ТД. (Огляд об'єкта)
Вимога:
Технічними вимогами тендерної документації передбачається: Учасник перед проведенням торгів (на етапі уточнення) повинен оглянути об’єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, погоджений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об’єкт до початку торгів будуть відхилені. Зважаючи на епідемічну ситуацію в Україні та той факт що кожного дня кількість інфікованих стрімко зростає вважаємо дану вимогу такою, що ставить під загрозу здоров'я працівників Учасника та працівників Замовника. Вважаємо за доцільне внести зміни Замовнику до Технічних вимог та викласти їх в редакції: «Учасник перед проведенням торгів повинен оглянути об’єкт за місцем проведення робіт. За результатами якого надати акт огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) учасника, погоджений уповноваженим представником та завірений печаткою Замовника. Пропозиції Учасників, які не оглянули об’єкт до початку торгів будуть відхилені.». Дані зміни у терміні огляду об’єкта нададуть Учасникам можливість скоригувати власні дії для не бажаного додаткового контакту з іншими людьми і в свою чергу, бажання Замовника про всебічний огляд об’єкта буде дотримано! Сподіваємось на розуміння зі сторони Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 21.08.2020 11:47
Дата подачі:
18.08.2020 17:29
Вирішення:
КНП «ЦРЛ Києво-Святошинської райради» не вбачає підстав щодо внесення змін Технічних вимог тендерної документації, оскільки відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» не забороняється проведення ремонтно-будівельних робіт, перебування на території лікувальної установи, проведення огляду об’єкта за місцем проведення робіт на етапі уточнення та надання акта огляду об’єкта кваліфікованими фахівцями (електротехнічним персоналом) Учасника або Замовника чи експертної організації.
Крім того, нормативно правовими актами України визначено порядок захисту роботодавцем своїх працівників засобами індивідуального захисту з метою запобігання професійним захворюванням та небезпечним фактором впливу оточуючого середовища.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.10.2020 14:01