ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області
1. Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради. 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42263559. 4. Місцезнаходження замовника: 68355, Одеська обл., Кілійський р-н, м. Вилкове, вул. Татарбунарського повстання, буд. 67. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ходова Д.О., телефон +380966916674, ел. пошта: osvitavilkovo@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню відповідно до Додатку 1 до оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68355, Одеська обл., Кілійський р-н, м. Вилкове, вул. Татарбунарського повстання, буд. 40. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 306 838,00 грн. (один мільйон триста шість тисяч вісімсот тридцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «18» серпня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «21» серпня 2020 року час 0000 год. 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Завершена
1 306 838.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 068.38 UAH
Період оскарження:12.08.2020 12:18 - 18.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність переможця вимогам закупівлі
Номер:53bf8eaf6617446eb22cdfb246c9358e
Пов'язана кваліфікація:ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд", UA-EDR 01035845
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-12-003661-a.b3
Назва:Невідповідність переможця вимогам закупівлі
Вимога:
Замовником протоколом №49 засідання тендерного комітету ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ ВИЛКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 28 серпня 2020 року Учасника ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайводбуд» було визнано переможцем спрощеної закупівлі « ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківский інклюзівно - ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.-ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м.Вилкове, Кілійського району, Одеської області» , незважаючи на невідповідність вимогам документації, а саме:
- Учасником була надана копія ліцензії строк дії якої закінчується 09 листопада 2020 року, а згідно пункту 12 «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року», тобто ліцензія не дійсна на весь строк дії договору.
- Згідно додатку 3 Учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, а також додати копії посвідчень працівників, задіяних до виконання договору, про проходження навчання з питань пожежної безпеки та копії посвідчень працівників про проходження навчання загального курсу з охорони праці. На виконання даної вимоги
ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайводбуд» надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, але копії посвідчень викладені лише на Ютліну Л.А., Проценко С.М., Бабенко О.В., проте на інших працівників були викладені протоколи №№ 1-4 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, що не відповідає вимогам оголошення.
- Учасник ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайводбуд» при складанні договірної ціни врахував такі витрати:
- - Кошти на покриття ризику – 18844,62 грн без ПДВ
- Кошти на покриття додаткових витрат, пов`язаних з інфляційними процесами – 95165,32 грн без ПДВ.
Ці витрати призводять до збільшення суми договірної ціни на 114009,94 грн без ПДВ + 22801,99 грн ПДВ, та можуть узгоджуватись між Підрядником та Замовником підчас укладання договору.
Вирішення:Відповідь на вимогу № 392 від 02.09.2020 року
1) Щодо вимог документації з приводу ліцензії Приватному акціонерному товариству «Пересувна механізована колона - 15» «Дунайводбуд», виданої Державним департаментом пожежної безпеки МНС України або Державною інспекцією техногенної безпеки України, або Державною службою України з надзвичайних ситуацій або іншим уповноваженим державним органом України на роботи, що були передбачені Додатком №3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-003661-a:
Відповідно до статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності, зокрема, надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню:
1) монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних);
2) монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень;
3) монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту;
4) спостерігання за системами протипожежного захисту;
5) технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопійні,порошкові, газові вогнегасники);
6) вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне
обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне
заповнення);
7) оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об'єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).Примітка. Ліцензуванню підлягають роботи з монтажу систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, систем протидимного захисту на об’єктах будівництва IV і V категорій складності у разі відсутності ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, виданої Держархбудінспекцією на такий вид робіт.
У наданій ліцензії від 09.11.2015р. реєстраційний запис 2013025954, у додатку до неї наведено перелік робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів ІV і V категорії складності (клас наслідків СС2 СС3) від 22.02.2016р., наказ 7-Л, а саме:
- 4.00.00 Будівельні та монтажні роботи
- 4.18.00 Клас наслідків (відповідальності ) об’єктів будівництва:
- клас СС3-значні наслідки (V категорія складності)
- клас СС2-середні наслідки (ІV категорія складності)
-5.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання;
-5.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів
вимірювання;
-5.02.08 Клас наслідків (відповідальності ) інженерних мереж, систем, споруд
- клас СС3-значні наслідки (V категорія складності)
- клас СС2-середні наслідки (ІV категорія складності)
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2016 № 256 затверджено
Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними
наслідками.
[У тексті Ліцензійних умов цифри і слова "IV і V категорій складності" і цифри і
слова "IV і V категорій складності," замінено словами ", що за класом наслідків
(відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками," згідно з Постановою КМ № 401 від 07.06.2017].
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2016 № 256 затверджено перелік
видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом
наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які
підлягають ліцензуванню, зокрема:
1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення;
2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання;
2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання.
Враховуючи викладене, роботи з вогнезахисту (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) підлягають ліцензуванню у разі відсутності ліцензії на будівництво об’єктів, що за класом наслідків(відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками. Таким чином, наведені роботи у додатку №3 до тендерної документації буде виконувати Приватне акціонерне товариство «Пересувна механізована колона - 15» «Дунайводбуд». Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі чітко визначено, що учасником у складі своєї пропозиції має надаватись копія діючої ліцензії або діючого дозволу. Вимога дотримана повністю.
З урахуванням вищенаведеного у тендерного комітету відсутні нормативні підстави для відхилення пропозиції в цій частині. Додатково: аналогічного висновку доходить постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 11469-р/пк-пз від 19.08.2019 року.
2) Основним нормативним актом, що регламентує порядок та види навчання, а також форми перевірки знань з охорони праці є НПАОП 0.00-4.12-05 “Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці” (надалі – Типове положення). Даний нормативний документ спрямований на реалізацію в Україні системи безперервного навчання з питань охорони праці, яке проводиться з працівниками в процесі трудової діяльності.
Відповідно до вимог статті 18 Закону України "Про охорону праці" з метою встановлення вимог щодо організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників, працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Посадові особи, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці. Працівники, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці, до роботи не допускаються.
Пунктом 5.1. Типового положення визначено перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Відповідно до п. 3.2 Типового положення на підприємствах на основі Типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та вимог нормативно-правових актів з охорони праці, розробляються і затверджуються відповідні положення підприємств про навчання з питань охорони праці, а також формуються плани-графіки проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, які повинні бути оприлюднені роботодавцем.
Відповідно до п. 3.14 Типового положення результат перевірки знань з питань охорони праці по роботах, з підвищеною небезпекою, а також там, де є потреба у професійному доборі, до виконання яких допускається працівник, оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Форма протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці приведена в додатку 1 Типового положення.
Пункт 3.14. Типового положення передбачає, що працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки.
Пунктом 3.2. Типового положення визначено, що на підприємствах на основі Типового положення, з урахуванням специфіки виробництва та вимог нормативно-правових актів з охорони праці, розробляються і затверджуються відповідні положення підприємств про навчання з питань охорони праці, а також формуються плани-графіки проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці, які мають бути оприлюднені роботодавцем.
Відповідно до вищевикладеного, Приватним акціонерним товариством «Пересувна механізована колона - 15» «Дунайводбуд», було надано копії посвідчень, що були видані за результатами перевірки знань Ютліній Л.А., Проценко С.М., Бабенко О.В., так як дані працівники, відповідно до інформації з Довідки № 594 від 18 серпня 2020 року (надана в складі пропозиції), є посадовими особами, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, а також копії протоколів засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Вищезазаченими копіями посвідчень також підтверджено проходження відповідного навчання з питань пожежної безпеки.
3) Приватним акціонерним товариством «Пересувна механізована колона - 15» «Дунайводбуд» при поданні пропозиції відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт у своїй кошторисній документації передбачено кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризику, що в свою чергу не було передбачено Учасником. Ваше зауваження не є лояльним, так як зазначені розрахунки передбачено надавати відповідно до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, викликаного інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів (6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються.
Керуючись вищевикладеним, рішення Замовника є правомірним, прийнято з дотриманням усіх вимог оголошення про проведення закупівлі та Закону.
Відповідно до вищевикладеного, тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради, не задовольняє вашу вимогу.
Повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайвобуд» залишається в силі.
Відповідь на вимогу сформовано на підставі протоколу №51 від 03 вересня 2020 року.
З повагою, тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:06.09.2020 16:39
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Не згода з рішенням комісії
Номер:c8e34028b5584f56b369221c486e073a
Пов'язана кваліфікація:ТДВ "Агробуд", UA-EDR 00416410
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-12-003661-a.b2
Назва:Не згода з рішенням комісії
Вимога:
Державна аудиторська служба України
04070, м. Київ,вул. Сагайдачного, 4
(Повна назва отримувача: повна адреса отримувача)
Департамент захисту економіки України
01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
(Повна назва отримувача: повна адреса отримувача)
Національне антикорупційне бюро України
03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3
(Повна назва отримувача: повна адреса отримувача)
Рахункова палата України
01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
(Повна назва отримувача: повна адреса отримувача)
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму
Вилківської міської ради
68355 Україна Одеська область місто Вилкове
вулиця Татарбунарського Повстання 67
код ЄДРПОУ: 42263559
(Повна назва Замовника адреса)
Виконавчий директор Морозан Владіслав Іванович
Товариство з додатковою відповідальністю «Агробуд»
68300 Україна Одеська область місто Кілія
вулиця Челюскіна 10
код ЄДРПОУ: 00416410
0484343491
agrostroi@gmail.com
(ПІБ заявника повністю адреса: повна адреса з індексом, телефон, e-mail)
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради
було проведено закупівлю ID UA-2020-08-12-003661-a на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТДВ «Агробуд»
2. ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
Ціна учасника ТДВ «Агробуд» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника згідно протоколу № 49 засідання тендерного комітету Відділу Освіти, Молоді Та Спорту, Культури, Туризму Вилківської Міської Ради щодо розгляду та прийняття рішення про найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам документації на закупівлю за предметом: ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІП ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») від «28» серпня 2020 року, через (далі частина протоколу):
«Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТДВ «АГРОБУД» було виявлено невідповідність застосованих розрахунків в частині розцінок, а саме:
1.Кошторис на загально будівельні роботи. Розбирання. П.14 Розбирання бетонних стін ґанку
- ЕН27-67-5 - розбирання дорожніх покриттів та основ цементно-бетонних - версія учасника
- ЕН6-13-1 К дем.= 0,8 - улаштування бетонних підпірних стін підвалів - технічне завдання замовника.
Найменування робіт, тобто назва розцінки в Додаток 1до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» п.14 Розбирання бетонних стін ганку (змінена та без шифру, тому застосовується розцінка з подібними видами робіт).
2. Кошторис на Загально будівельні роботи. Облаштування. П45
- РН11-2-3 Ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм - версія учасника
- РН11-2-9 Ремонт штукатурки внутрішніх стін по каменю та бетону цементно-вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм (30% площі стін ) - технічне завдання замовника.
(Технічна помилка)
Крім того, що розцінку застосовано не вірно, застосування розцінки РН11-2-3 призводить до подорожчання реконструкції.; П 135 Додаткові роботи по облаштуванню східців
- ЕН6-1-23 Улаштування стрічкових фундаментів залізобетонних, при ширині по верху понад 1000 мм 347785,84 -100м3 - версія учасника
- ЕН6-3-8 Додаткові роботи на улаштування складних фундаментів 25597,42 грн. -100м3 - технічне завдання замовника.
Найменування робіт, тобто назва розцінки в Додаток 1до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» п.135 Додаткові роботи по облаштуванню східців (змінена та без шифру, тому застосовується розцінка з подібними видами робіт).
3. Кошторис на водопровід.
ПІ, П2 при застосуванні коефіцієнту на демонтаж не застосовано коефіцієнт = 0 до матеріалів, що призводить до збільшення розцінки у 6 раз.
(Технічна помилка)
4. Кошторис на вентиляцію.
П.1
- РН15-120-1 Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм з листової сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,5 мм - версія учасника
- РН15-121-1 Прокладання повітроводів діаметром до 200 мм з оцинкованої сталі класу Н [нормальна] товщиною 0,5 мм - технічне завдання замовника.
(Технічна помилка) »
Розглянувши протокол № 49 засідання тендерного комітету Відділу Освіти, Молоді Та Спорту, Культури, Туризму Вилківської Міської Ради щодо розгляду та прийняття рішення про найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам документації на закупівлю за предметом: ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІП ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») від «28» серпня 2020 року, ТДВ "Агробуд" вважає що:
0. в технічному завданні зазначено змінені найменування будівельних норм без вказівки їх шифру. Таким чином застосовані норми можуть відрізнятися від тих, що є у Замовника. Тому кошторисник застосував норму подібну за складом робот з вказаними в технічному завданні.
1. Зазначені в протоколі неточності є технічними, які корегуються на рівні укладення договору або вже в актах виконаних робіт.
2. Також наполягаємо, що основним критерієм для визначення переможця є ціна.
3. ТДВ «Агробуд» надав найнижчу ціну тендерної пропозиції.
4. ТДВ «Агробуд» не згодна з відповіддю Замовника на вимогу.
Тендерна пропозиція визнаного Замовником переможцем ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд", також містить невідповідність вимогам документації на закупівлю за предметом: ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІП ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»):
1. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами - 95,16532грн. без ПДВ
2. Кошти на покриття ризику – 18,84462грн. без ПДВ
Ці витрати узгоджуються між Підрядником та Замовником під час укладання договору, та суттєво збільшують вартість виконання робіт по даному об’єкту.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Прозорро” № 10 від 19.03.2019р і №11 від 20.03.2019року, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Отже, пропозиція учасника ТДВ «Агробуд» відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Прозорро” № 10 від 19.03.2019р і №11 від 20.03.2019року.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТДВ «Агробуд» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Прозорро” № 10 від 19.03.2019р і №11 від 20.03.2019року та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додатки:
• Протокол тендерної комісії №49
• Вимога ТДВ «Агробуд» до Замовника.
• Скриншот Відповідь Замовника на вимогу ТДВ «Агробуд»
З повагою,
Виконавчий директор ТДВ «Агробуд»
Морозан Владіслав Іванович _________________ 01.09.2020р.
Вирішення:Відповідь на вимогу № 390 від 01.09.2020 року
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від
25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) «12» серпня 2020 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення та документацію до нього про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-003661-a.
Відповідно до результатів розгляду пропозиції учасника ТДВ «АГРОБУД» (надалі – Учасник) було виявлено невідповідність застосованих розрахунків в частині розцінок, а саме:
1.Кошторис на загальнобудівельні роботи.Розбирання.
П.14 Розбирання бетонних стiн ганку
- ЕН27-67-5 – розбирання дорожних покриттів та основ цементнобетонних - версія учасника
- ЕН6-13-1 К дем.= 0,8 – улаштування бетонних підпірних стін підвалів – технічне завдання замовника.
Технічним завданням передбачено «улаштування бетонних підпірних стін підвалів» за яким у Замовника наявний позитивний експертний звіт, тобто Учасником не доведено та документально не підтверджено яким чином він не зміг виконати зазначені розрахунки за технічним завданням. Технічне завдання чітко визначає перелік об’єму робіт, що мають бути виконані у майбутньому переможцем закупівлі.
2. Кошторис на Загальнобудівельні роботи. Облаштування.
П 45
- РН11-2-3 Ремонт штукатурки внутрiшнiх стiн по каменю та бетону вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм - версія учасника
- РН11-2-9 Ремонт штукатурки внутрiшнiх стiн по каменю та бетону цементно-вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм (30% площi стiн ) – технічне завдання замовника.
Розцінку застосовано не вірно, застосування розцінки РН11-2-3 призводить до подорожчання реконструкції.
Таке цілеспрямоване застосування іншого шифру, який не враховує застосування саме цементно-вапняного розчину, не може бути розцінено як технічну помилку.
П 135 Додатковi роботи по облаштуванню східців
- ЕН6-1-23 Улаштування стрiчкових фундаментiв залiзобетонних, при ширинi по верху понад 1000 мм 347785,84 -100м3 - версія учасника
- ЕН6-3-8 Додатковi роботи на улаштування складних фундаментiв 25597,42 грн-100м3 ) – технічне завдання замовника.
Учасником ТДВ «Агробуд» надано у складі пропозиції «Гарантійний лист» № 339 від 20.08.2020 року у котрому Учасник погодився з технічним завданням, цитуємо:
«Товариство з додатковою відповідальністю «Агробуд» (код за ЄДРПОУ 00416410), яке є учасником торгів на закупівлю робіт по обєкту «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області, підтверджуємо відповідність тендерної пропозиції ТДВ «Агробуд», технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі з відповідною специфікацією (відповідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі)».
Цим «Гарантійним листом» Учасник повністю погодився із об’ємом робіт по технічному завданню закупівлі. При цьому самостійно трактуючи та недотримуючись зазначених вимог встановлює самостійно технічне завдання до предмету закупівлі Замовника. Технічна помилка – це описка, друкарська, граматична, арифметична помилка. Невідповідність пропозиції технічному завданню не може розцінюватись як технічна помилка.
3. Кошторис на водопровід.
П1, П2 при застосуванні коефіцієнту на демонтаж не застосовано коефіцієнт = 0 до матеріалів, що призводить до збільшення розцінки у 6 раз.
Невідповідність пропозиції технічному завданню не може розцінюватись як технічна помилка. В свою чергу Учасник погоджувався з технічним завданням відповідно до вищевикладеного.
4. Кошторис на вентиляцію.
П.1
- РН15-120-1 Прокладання повiтроводiв дiаметром до 200 мм з листової сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,5 мм - версія учасника
- РН15-121-1 Прокладання повiтроводiв дiаметром до 200 мм з оцинкованої сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,5 мм - технічне завдання замовника.
Технічна помилка – це описка, друкарська, граматична, арифметична помилка. Невідповідність пропозиції технічному завданню не може розцінюватись як технічна помилка. В свою чергу Учасник погоджувався з технічним завданням відповідно до вищевикладеного. Також зазначаємо, що заміна матеріалу на менш якісний впливатиме в подальшому на міцність, надійність та довгостроковість експлуатації об’єкта.
За потрібне також вважаємо зазначити, що:
1. Виправдання Учасника щодо застосування подібних норм при розрахуванні кошторисних документів є недоречним, так як «подібне» не передбачено технічним завданням Замовника, є чітко визначені об’єми робіт.
2. Невідповідність технічному завданню Замовника (відповідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) не може являтись технічною помилкою та не корегується під час укладення договору, так як, Договір укладається на підставі вже наданих кошторисних розрахунків, що включають в себе суму та витрати, які є істотними умовами договору та не можуть корегуватись або змінюватись відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам документації, яка визначена найбільш економічно вигідною. Визначення ціни найнижчою є лише перевагою першочерговості розгляду пропозиції Учасника торгів.
Ціна є критерієм оцінки пропозиції, але оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому.
На закупівлю: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-003661-a виявили намір надати свої пропозиції два учасники, а саме:ТДВ "Агробуд" остаточна пропозиція 1 210 825,67 UAH з ПДВ та ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" остаточна пропозиція 1 303 604,59 UAH з ПДВ.
Учасником ТДВ «АГРОБУД» було завантажено у електронну систему файли (документи) пропозиції до процедури закупівлі роботи: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-003661-a. Пропозицію учасника (завантажені файли) було вивчено та встановлено, що пропозиція не відповідає вимогам документації за процедурою закупівлі роботи: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-003661-a, а саме відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам предмета закупівлі.
4. Експертним звітом № 22/01-06/20/А від 22.06.2020 року «Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області» встановлено, що зазначена документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довгостроковості об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, санітарного та епідемічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці, кошторисної вартості. Технічне завдання Замовника, що було опубліковано до оголошення про проведення спрощеної закупівлі враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом та складено відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
На ваші зауваження щодо визнання переможцем торгів ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайвобуд» (надалі – Переможець):
1. Переможцем при поданні пропозиції відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі робіт у своїй кошторисній документації передбачено кошти на покриття витрат пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризику, що в свою чергу не було передбачено Учасником. Ваше зауваження не є лояльним, так як зазначені розрахунки передбачено надавати відповідно до п.6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, викликаного інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріальнотехнічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у 6.2.10, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів (6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013).
6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 у ціні своєї пропозиції підрядник може враховувати кошти на покриття ризиків, пов'язаних з виконанням робіт, що пропонуються.
Керуючись вищевикладеним, рішення Замовника є правомірним, прийнято з дотриманням усіх вимог оголошення про проведення закупівлі та Закону.
Процес закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІІІ ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-12-003661-a є гласним, інформація є доступною, торги публічними, всі рішення реєструвались та висвітлені у електронній системі закупівель відповідно до статті 12 Закону «Про публічні закупівлі». Жодних дискримінаційних вимог Замовником не встановлювалось.
Користуючись електронною системою закупівель Замовник мав на меті придбати необхідний предмет закупівлі з найкращим для вирішення конкретного завдання зі співвідношенням ціни та якості. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі було опубліковано з дотриманням усіх до Закону.
Також, при розгляді пропозицій учасників та їх повного дослідження було прийнято рішення про намір укласти договір з ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайвобуд», пропозиція котрого відповідає усім вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного, тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради, відхиляє вашу вимогу щодо скасування рішення щодо невідповідності пропозиції учасника ТДВ «АГРОБУД».
Повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «Пересувна механізована колона-15» «Дунайвобуд» залишається в силі.
Відповідь на вимогу сформовано на підставі протоколу № 51 від 03 вересня 2020 року.
З повагою, тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту, культури, туризму Вилківської міської ради
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:06.09.2020 16:37
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Щодо рішення тендерного комітету.
Номер:3dd6b13e1cd6455ea29915a56e7586b4
Пов'язана кваліфікація:ТДВ "Агробуд", UA-EDR 00416410
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-12-003661-a.b1
Назва:Щодо рішення тендерного комітету.
Вимога:
Розглянувши протокол № 49 засідання тендерного комітету Відділу Освіти, Молоді Та Спорту, Культури, Туризму Вилківської Міської Ради щодо розгляду та прийняття рішення про найбільш економічно вигідну пропозицію на відповідність вимогам документації на закупівлю за предметом: ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція приміщень під КУ «Вилківський інклюзівно-ресурсний центр» Вилківської міської ради в будівлі Вилківського НВК «ЗЗСО І-ІП ст.- ліцей» по вул. Т.Повстання, 40 в м. Вилкове, Кілійського району, Одеської області (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») від «28» серпня 2020 року, ТДВ "Агробуд" просить взяти до відома комісію що:
• в технічному завданні зазначено змінені найменування будівельних норм без вказівки їх шифру. Таким чином застосовані норми можуть відрізнятися від тих що є у Замовника. Тому кошторисник застосував норму подібну за складом робот з вказаними в технічному завданні.
• Ми погоджуємося, що присутні технічні помилки, які корегуються на рівні укладення договору або вже в актах виконаних робіт.
• Також нагадуємо що основним критерієм для визначення переможця є ціна, яка при коригування розцінок на рівні актів виконаних робіт буде ще більш економічно вигідною.
• ТДВ «Агробуд» надав найнижчу ціну тендерної пропозиції.
У зв'язку з вищевикладеним ТДВ "Агробуд" не згодне з рішенням тендерної комісії, і залишає за собою право подати скаргу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:28.08.2020 16:48
Вирішення:Шановний учаснику, на вашу вимогу повідомляємо наступне:
• Шифри, котрі були застосовані вами для розрахунку суттєво відрізнялись від заявленого нами завдання.
Відповідно до кошторису на загальнобудівельні роботи. Розбирання. до пункту 14 розбирання бетонних стiн ганку було зазначено вами як «розбирання дорожних покриттів та основ цементнобетонних». Звідси виникає питання, яким чином шифр для автомобільних кошторисних норм, що застосовується до робіт з дорожнім покриттям має відношення до стін.
Також зважаючи увагу на кошторис на Загальнобудівельні роботи.Облаштування. пункт 45 ремонт штукатурки внутрiшнiх стiн по каменю та бетону цементно-вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм (30% площi стiн ) було змінено вами на «Ремонт штукатурки внутрiшнiх стiн по каменю та бетону вапняним розчином, площа до 5 м2, товщина шару 20 мм». У тендерного комітету в свою чергу виникло питання, яким чином заявлений вами вапняний розчин може відповідати цементно-вапняному за своїми технічними та якісними характеристиками. Застосування гіршого матеріалу за своїми властивостями значно погіршує якість робіт, які необхідно буде виконати.
Звернемо увагу на локальний кошторис на водопровід: пункт 1 та пункт 2 при застосуванні коефіцієнту на демонтаж не застосовано коефіцієнт = 0 до матеріалів, що таким чином призводить до збільшення розцінки у 6 раз.
Кошторис на вентиляцію. Пункт 1 Прокладання повiтроводiв дiаметром до 200 мм з оцинкованої сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,5 мм було замінено вами на «Прокладання повiтроводiв дiаметром до 200 мм з листової сталi класу Н [нормальна] товщиною 0,5 мм», з цього видно, що учасник замінив оцинковану сталь на листову.
Така недбалість при розрахунках відповідно технічного завдання замовника наштовхнула тендерний комітет зробити висновок, що учасник при розрахунках намагався зменшити ціну пропозиції шляхом використання більш дешевих матеріалів та застосовуючи невірно коефіцієнти національних стандартів України.
• Ваш акцент на такий критерій, як ціна не є єдиним для замовника при визначенні найбільш вигідної пропозиції. Замовник при розгляді пропозиції учасників досліджує кожний документ щодо відповідних вимог оголошення про спрощену закупівлю.
• Надання вами найнижчої ціни пропозиції не може бути для тендерного комітету єдиною причиною для визначення вас, як переможця.