-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво критої стоянки автомобіля та комори для зберігання інвентарю за адресою: пл. Паркова, буд. № 60А, м. Кремінна, Кремінський район, Луганська область
Торги не відбулися
647 508.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 237.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 237.54 UAH
Період оскарження:
12.08.2020 11:25 - 18.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо порушеннянорм Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
635ad23d26764c8f8f97ebd1afedb771
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-002690-a.b1
Назва:
Вимога щодо порушеннянорм Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Вимога щодо порушення КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ КРЕМІНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ» норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) в частині відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"
Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 1443 від 27.08.2020р. пропозиція ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" відхилена згідно ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі.
Аналіз прийнятого тендерним комітетом рішення свідчить про неупереджену, необ’єктивну оцінку найбільш економічно вигідної пропозиції, і наявність порушених прав та охоронюваних інтересів ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ"
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи підтверджуються наступним.
1. Замовником неправомірно встановлені кваліфікаційні критерії
Ч. 5 ст. 14 Закону установлено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Всупереч зазначеній нормі, Замовником в п. 5 Розділу 3 ТА ВИМОГ Додатку 2 до оголошення (технічна документація) встановлені кваліфікаційні критерії до учасників згідно ст. 14 ТА документи, які повинні надати Учасники для підтвердження відповідності КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ. Наголошуємо, ЩО СТАТТЯ 14 ЗАКОНУ НЕ МІСТИТЬ ПЕРЕЛІКУ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ.
Частиною 1 Статті 5 Закону встановлені принципи здійснення закупівель : добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 ст. 5 визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно протоколу відхилення ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" слідує, що Замовник прямо порушив основний принцип закупівель: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі. Згідно пункту 6 протоколу засідання тендерного комітету № 1443 слідує, що пропозиція ТОВ "КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі оскільки чітко НЕ ЗАЗНАЧЕНО КУЗОВ ШАСІ та не підтверджено наявність бортової платформи. Звертаємо увагу Замовника та перевіряючих ОРГАНІВ, які будуть знайомитись з даною вимогою, що, по-перше, умовами оголошення НЕ ВСТАНОВЛЕНО жодних вимог щодо надання тих чи інших документів (договорів оренди, чи інших документів), які б підтверджували наявність у власності або користуванні обладнання, автотранспорту, будівельних машин тощо, по-друге, згідно Додатку № 2 Учасники повинні надати довідку, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, АБО типів, АБО моделей, кількість одиниць(вказати перелік - власна чи інше право користування). Замовником не встановлено жодних вимог щодо надання довідки за певною формою! Та не встановлено жодних вимог щодо зазначення КУЗОВУ ШАСІ вантажного автомобіля КАМАЗ. Окрім того, Замовником зазначено наступний Приклад: «вказати чітку марку та модель, наприклад: КРАЗ 5133 В2(бортовий)» Також, в порушення положень п.8 ч. 3 ст.14 та п. 10 ч. 3 ст. 14 Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі НЕ ЗАЗНАЧЕНО (П.8 ПЕРІОДУ УТОЧНЕНЬ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА П. 10 – ПИТОМА ВАГА КРИТЕРІЮ ОЦІНКИ)
2. Щодо другого Учасника спрощеної закупівлі: ТОВ СХІДЕКОБУД #41471274:
2.1. Згідно вимог пункту 2 Додатку № 2 до оголошення «Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю:» Замовник вимагає надання документів, які підтверджують обрання/призначення керівника ТА ПРАВО ПІДПИСУ відповідно ДО ВИМОГ за УСТАНОВЧИМИ документами підприємства-Учасника (копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо) та особи (якщо така визначена Учасником), яка має право підпису документів: довіреність (оригінал або нотаріально завірена копія) або інший документ (оригінал або нотаріально завірена копія) із зазначенням повноважень, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та інше з наданням копії паспорту уповноваженої особи (якщо повноваження надаються у відповідності до паспортних даних).
ТОВ «СХІДЕКОБУД» в складі пропозиції надало Статут, в п. 12.1. якого зазначено, що значним правочином вважається правочин на суму, що перевищує 100 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб на початок року. Отже, очікувана вартість закупівлі 647 508,80 UAH в будь-якому разі перевищує вказані межі (на 01.01.2020р. прож. Мінімум становить 2027 грн.) Пункт 12.4 встановлює, що з питання надання згоди на значний правочин може бути вирішене ТІЛЬКИ за наявності згоди загальних зборів товариства.
ТОВ «СХІДЕКОБУД» на підтвердження ПРАВОМОЧНОСТІ на укладення ДОГОВОРУ про закупівлю в складі пропозиції надало наступні документи:
А)Наказ № 2 від 01.01.2020р. про надання права підпису фінансових та організаційно- розпорядчих документів Філярському О.В. на період тимчасової непрацездатності директора
Б)Протокол загальних зборів № 3 від 03.05.2019р. про надання згоди директору Ведернікову Ігорю Владиславовичу протягом 2019р. на вчинення будь-яких правочинів (у тому числі значних)
В)Протокол загальних зборів № 1 від 19.07.2017р. про заснування товариства і призначення директора товариства Ведернікова Ігоря Владиславовича
Г) Рішення Учасника товариства № 2 від 20.02.2019р. про зміну місцезнаходження товариства.
Таким чином, Учасник не надав документ (рішення одноособового учасника товариства), який би підтверджував ПРАВОМОЧНІСТЬ т.в.о. Філярського О.В. підписувати договір про закупівлю, який згідно вимог статуту товариства та очікуваній вартості закупівлі є значним! Окрім того, КЕП (sign.p7s) накладено Ведерніковим Ігорем Владиславовичем, який згідно Наказу № 2 від 01.01.2020р. тимчасового не має права підпису. Довідки пропозиції підписані власноруч т.в.о. О.В. Філярським
Згідно п. 1 розділу 3 оголошення «… тендерна пропозиція/пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі» пропозиція ТОВ «СХІДЕКОБУД» має КЕП особи, чиї повноваження тимчасово не діють. Отже, пропозиція не відповідає умовам оголошення.
Враховую викладене, пропозиція ТОВ «СХІДЕКОБУД» підлягає відхиленню згідно ч. п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, а закупівля згідно п. 2 ч. 17 ст. 14 відміні у зв’язку з неможливістю усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства. У разі відсутності відповідного рішення з боку Замовника, будемо змушені звернутись до вищого органу з відповідною заявою.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 28.08.2020 11:44
- Лист №886 від 31.08.2020.PDF 31.08.2020 15:43
Дата подачі:
28.08.2020 11:44
Вирішення:
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником - КНП «Центр ПМСД Кремінської райради» не порушено Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, тобто до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (UA-2020-08-12-002690-а) та технічної документації - додатку до нього.
На підставі ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до ст. 10 цього Закону замовником зазначено період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів), а саме: Період уточнень 5 днів – від 12.08.2020 11:25 до 18.08.2020 00:00. На електронному майданчику «ZAKUPKI. PROM. UA» чітко зазначені важливі дати: подача пропозицій, період уточнень, початок аукціону.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Учасник ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» у зазначений період до замовника не звертався.
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію передбачені Розділ III (Інструкція з підготовки пропозиції спрощеної закупівлі) та Розділ IV (Оцінка пропозиції учасника) – додаток до оголошення – Технічна документація.
Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Таким чином, Замовнику не заборонено встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв на здійснення конкурентного відбору виконавця робіт (Додаток №2 до оголошення – технічна документація), які зазначені у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно визначає необхідні кваліфікаційні критерії та вимоги до технічної характеристики предмета закупівлі з дотриманням чинного законодавства України.
На підставі ст.14, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію та вимогам до предмета закупівлі, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Відповідно до ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол №1443 від 27.08.2020 року) пропозиція учасника ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» відхилена, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі:
- У наданій замовнику учасником ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» Довідці про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми (вих..№25-08/20 від 20.08.2020) та у Договорі про надання послуг №23 від 19.08.2020 чітко не зазначено кузов шасі вантажного автомобіля КАМАЗ 53229 тобто не підтверджено наявність бортової платформи. На шасі КАМАЗ 53229, які випускаються Камським автомобільним заводом (КамАЗ) збирають самоскиди, великовантажні крани та бетонозмішувачі. Бортові автомобільні тягачі відносяться до моделей КАМАЗ -53212, КАМАЗ - 65117 та ін. вантажопідйомністю понад 8 тонн. (п.5 розділу III Інструкція з підготовки пропозиції спрощеної закупівлі Додаток №2 Кваліфікаційні критерії до учасників порушено вимоги до оголошення спрощеної закупівлі та технічної документації).
- Учасником ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» у наданих підтверджуючих документах - 2 (два) аналогічні договори підряду мають вартість кожного договору менше 100 % суми очікуваної вартості предмету закупівлі – 647 508,80 грн. (п.5 розділу III Інструкція з підготовки пропозиції спрощеної закупівлі Додаток №2 Кваліфікаційні критерії до учасників порушено вимоги до оголошення спрощеної закупівлі та технічної документації):
1) Договір на виконання робіт №132 від 13.07.2018 року «Капітальний ремонт КЗ Новодружевська ДШМ за адресою: вул.. Мира, 39, м. Новодружеськ на загальну суму 552 697, 15 грн.
2) Договір підряду №190 від 01.01.2019 року «Капітальний ремонт покрівлі будівлі КДНЗ (ясла-садок) №9 Рубіжанської міської ради Луганської області, вул.. Володимирська, 45,г м. Рубіжне на загальну суму 636 482,16 грн.
Замовником згідно додатку №2 до оголошення спрощеної закупівлі п.1 наявність обладнання та матеріально-технічної бази встановлено перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасникам кваліфікаційних критерій, зазначена чітка форма у вигляді таблиці: Автомобіль бортовий, марка, модель, вантажопідйомність автомобіля, власна чи інше право користування. Але, учасником ТОВ «КАПСТРОЙ-ІНВЕСТ» документально не підтверджено, що вантажний автомобіль КАМАЗ 53229 відноситься до бортового.
Що стосується другого учасника спрощеної закупівлі ТОВ «СХІДЕКОБУД», замовником на даний час розглядається його пропозиція. Зауваження зазначені у Вашій вимозі щодо ТОВ «СХІДЕКОБУД» прийняті до уваги.
Якщо Вас не задовольнила наша відповідь, то Ви маєте право звернутися до органу оскарження за захистом своїх прав - на підставі ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено