• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина (паливна деревина)

Завершена

463 605.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 636.05 UAH
Період оскарження: 12.08.2020 10:57 - 24.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Просимо змінити дискриминаційний пункт тендерної документації

Номер: 6fb9da021ad0431cad439be160e6e3d7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-001247-b.b2
Назва: Просимо змінити дискриминаційний пункт тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас змінити дискриминіційний пункт тендерної документації, а самє: 1. • Під аналогічним договором розуміється договір, укладений протягом 2019-2020 років з бюджетною установою, яка фінансується за рахунок Державного або місцевого бюджетів на суму не менше 400 тис. грн. (сума одного договору) за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7. Вказана інформація буде перевірена замовником шляхом направлення відповідних запитів, у тому числі до органів Державної казначейської служби України. Просимо Вас розширити часовий інтервал та змінити вищевказаний дискриминіційний пункт на "договір, укладений протягом 2017-2020 років з бюджетною установою, яка фінансується за рахунок Державного або місцевого бюджетів на суму не менше 400 тис. грн. (сума одного договору) за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7 або щоб учасник надав сумарно аналогічних договорів за 2019-2020 років на сумму не меньш 400 тис грн." Або взагалі видалити цей пункт і замість нього надати вимогу щоб учасник надав в складі своєї тендерної документіції документи щодо легальне походження потрібного об'єму деревини (договір поставки, лісорубний квиток, договір купівлі-продажу). Просимо внести відповідні зміни. Шановний Замовнику, нагадуємо Вам, що після 3 оскаржень умов закупівлі, автоматично спрацює індикатор ризику та дана закупівля автоматично перейде під перевірку Державної аудиторскої служби України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої вимоги остання не підлягає задоволенню з наступних підстав. Вимога щодо надання аналогічних договорів на суму не менше 400 000 грн. (сума одного договору) зумовлена досвідом Замовника, коли потенційні учасники виявлялися не готові до постачання такої кількості деревини, враховуючи строки постачання, мали матеріально-технічну базу, заготівлю деревини на складських майданчиках в значно менших розмірах, їхній досвід виконання аналогічних договорів був набагато меншим як за кількістю товару, так і за сумою. Встановлюючи таку вимогу до потенційних учасників, Замовник визначає можливості учасника щодо постачання такої кількості товару у встановлений строк одному покупцю (замовнику), щоб замовник виявився повністю готовим до опалювального сезону. Замовник вважає недоцільним розширення часового інтервалу, оскільки три роки є достатньо великим проміжком часу. Встановлення у тендерній документацій вимоги щодо легального походження деревини не має жодного відношення до наявності досвіду у потенційного учасника щодо постачання товару у певній кількості та у визначені строки.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога до усунення дискримінаційних вимог.

Номер: 944c7517198e4868b6defa38c28059de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-001247-b.b1
Назва: Вимога до усунення дискримінаційних вимог.
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас змінити декілька пунктів дискримінаційних вимог тендерної документації, а самє: 1. • Під аналогічним договором розуміється договір, укладений протягом 2019-2020 років з бюджетною установою, яка фінансується за рахунок Державного або місцевого бюджетів на суму не менше 400 тис. грн. (сума одного договору) за кодом ДК 021:2015 – 03410000-7. Вказана інформація буде перевірена замовником шляхом направлення відповідних запитів, у тому числі до органів Державної казначейської служби України. Ми повністю з Вами згодні, щодо вимог до договорів укладених з бюджетними установами і повністю незгодні, щодо вимоги до договору на суму не меньш 400 тис. грн. Це дискримінаційна вимога, яка грубо порушує Закон "Про публічні закупівлі", Замовник не має повноважень, щодо встановлення ним таких вимог. 2.ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ: п.10. Якість товару має відповідати вимогам санітарного, екологічного законодавства, про що учасником повинно бути надано у складі пропозиції гарантійний лист, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Учаснику, датований не раніше червня-місяця 2020 року. Згідно з Наказом Міністерства Охорони Здоров’я України N 247 від 09.10.2000 Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи { Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я N 120 ( z0362-06 ) від 14.03.2006 N 525 ( z0755-09 ) від 20.07.2009 } Відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого Указом Президента України від 24.07.2000 N 918 ( 918/2000 ), і Положення про державний санітарно-епідеміологічний нагляд в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.06.99 N 1109 ( 1109-99-п ). ПОРЯДОК проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи: 7. Організація державної санітарно-епідеміологічної експертизи: 7.16. Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Висновок видається на п'ять років. З 16.01.2019 року дрова паливні поставляються згідно з: Технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018 а самє "Дрова для опалення твердих порід, виготовлені у відповідності із ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT) «Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання". Ми вважаємо вимогу, щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видану Учаснику, датовану не раніше червня-місяця 2020 року, дискримінаційну. Просимо її відмінити, бо згідно чинного законодавства висновок видається на 5 років і є дійсний з 16.01.2019 року. Просимо внести відповідні зміни до тендрної документіції. Крім того, наголошуємо, що статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що порушення законодавства про закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації. За результатами розгляду вимога не підлягає задоволенню з наступних підстав. 1. Вимога щодо надання аналогічних договорів на суму не менше 400 000 грн. (сума одного договору) зумовлена досвідом Замовника, коли потенційні учасники виявлялися не готові до постачання такої кількості деревини, враховуючи строки постачання, мали матеріально-технічну базу, заготовлю деревини на складських майданчиках в значно менших розмірах, їхній досвід виконання аналогічних договорів був набагато меншим як за кількістю товару, так і за сумою. Встановлюючи таку вимогу до потенційних учасників, Замовник визначає можливості учасника щодо постачання такої кількості товару у встановлений строк одному покупцю (замовнику). 2. Стосовно висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який має бути виданий не раніше червня-місяця 2020 року повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною, оскільки кожен потенційний учасник має право в установленому порядку отримати такий документ в акредитованих лабораторіях.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні