-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будинку культури за адресою: вул.Незалежності, 1 в с.Великі Липняги, Семенівського району Полтавської області
Завершена
199 992.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2020 10:19 - 17.08.2020 15:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційний підхід
Номер:
047930f9088341c7a5684fd0db26da5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-000529-c.a2
Назва:
Дискримінаційний підхід
Вимога:
Маємо яскраво виражений дискримінаційний підхід до Учасників при розгляді пропозицій. Приймається пропозиція Учасника, з помилками, що для ТОВ «Альбатрос» є причиною для дискваліфікації, а саме надано не завірену копію технічного паспорту на РАФ 22038, кошторисна документація в якій дата формування 18.08.2020р, а дата поточних цін 16.07.2020р. Але так як (схоже на те), що переможець був визначений ще до проведення процедури спрощених торгів, то йому МОЖНА.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Порушення законодавства про публічні закупівлі тягне за собою відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб згідно ст. 164⁻¹⁴ Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур спрощених закупівель та забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури спрощеної закупівлі.
Таким чином, при використані електронної системи Уповноважена особа має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Вимагаємо скасувати незаконне рішення Уповноваженої особи Прохоренко В.В.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2020 15:23
Вирішення:
Учасником ТОВ «АЛЬБАТРОС» не дотримано вимог Оголошення про проведення спрощеної процедури:
1. Згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, предмет закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будинку культури за адресою: вул.Незалежності, 1 в с.Великі Липняги, Семенівського району Полтавської області» визначено зміст і спосіб подання пропозиції Учасника, в якому зазначено,що «Всі документи засвідчуються підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства/організації/ установи (у разі використання)». В той же час Учасником ТОВ «АЛЬБАТРОС» надано бухгалтерську довідку за підписом головного бухгалтера без засвідчення печаткою підприємства.
2. Пунктом 6. Форма “Цінова пропозиція” Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Учасник зобов’язується погодитись з тим, що з метою прирівнення цінових пропозицій всіх Учасників закупівлі, Учасники, які не є платниками ПДВ, подають свої цінові пропозиції із зазначенням “без ПДВ”, проте їх загальна цінова пропозиція в електронному полі під час закупівлі зазначається “з ПДВ”. Учасником в складі пропозиції вказаного погодження не надано.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника ТОВ «АЛЬБАТРОС» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню.
Відповідно до п.20 ст.14 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" №114-ІХ від 19.09.2019р. рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Безпідставна по формальним причинам дискваліфікація
Номер:
93f139b0f0da47c9a9512ba134f18fd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-12-000529-c.b1
Назва:
Безпідставна по формальним причинам дискваліфікація
Вимога:
ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020р. «Про затвердження Переліку формальних помилок» затверджує перелік формальних помилок, які не можуть бути причиною дискваліфікації Учасника в процедурі закупівлі.
Отже не може бути підставою для відхилення: відсутність напису «З оригіналом згідно», відсутність печатки, неспівпадання дати, відсутність якоїсь інформації, яку вимагав замовник, але вона є в інших документах, що є складовою тендерної пропозиції і інш.
Схеми в публічних закупівлях, не є таємницею чи ексклюзивом – вони здебільшого полягають в:
– зазначенні в ній надмірної кількості запитуваних документів (а правильний/повний перелік повідомляється учаснику, який "повинен" виграти),
– дискримінаційному підході при перевірці відповідності кваліфікаційним критеріям (зважаємо на дрібні недоліки одного учасника та закриваємо очі на подібні недоліки іншого учасника).
Таким чином, вдаючись до таких дій, замовник намагається "протягнути" учасника, який дає хабар, чи учасника, якого визначило заздалегідь відповідне лобі.
Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». Порушення законодавства про публічні закупівлі тягне за собою відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб згідно ст. 164⁻¹⁴ Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур спрощених закупівель та забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури спрощеної закупівлі.
Таким чином, при використані електронної системи Уповноважена особа має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаю дискваліфікацію ТОВ «Альбатрос» в спрощеній закупівлі «Капітальний ремонт будинку культури за адресою: вул.Незалежності, 1 в с.Великі Липняги, Семенівського району Полтавської області» ідентифікаційний номер UA-2020-08-12-000529-c безпідставною по формальним причинам.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаю скасувати Протокол №11 від 26.08.2020р. уповноваженої особи Прохоренко В.В., як такий що не має обґрунтованих, об’єктивних причин.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.jpg 27.08.2020 08:27
Дата подачі:
27.08.2020 08:27
Вирішення:
Виконавчим комітетом Семенівської селищної ради у відповідності доплану закупівель здійснено спрощену/допорогову закупівлю за предметом закупівлі: Капітальний ремонт будинку культури за адресою: вул.Незалежності, 1 в с.Великі Липняги, Семенівського району Полтавської області.
Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі визначено необхідну інформацію, що відповідає вимогам частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Включення до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі інформації стосовно опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено. Застосування даного критерію відноситься до процедури Відкриті торги.
Водночас Учасником не дотримано вимог Оголошення про проведення спрощеної процедури:
1. Згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, предмет закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт будинку культури за адресою: вул.Незалежності, 1 в с.Великі Липняги, Семенівського району Полтавської області» визначено зміст і спосіб подання пропозиції Учасника, в якому зазначено,що «Всі документи засвідчуються підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства/організації/ установи (у разі використання)». В той же час Учасником ТОВ «АЛЬБАТРОС» надано бухгалтерську довідку за підписом головного бухгалтера без засвідчення печаткою підприємства.
Крім того, умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що «у випадках, коли в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимагається надання копії документа, це означає, що Учасником має бути надана сканкопія, засвідчена складачем або розпорядником (власником) документа наступним чином: робиться напис “Згідно з оригіналом” та проставляється підпис, з вказанням посади та ПІП особи, що проставила підпис» в той же час Учасником надано копію диплома інженера-будівельника Зайченка В.М. належним чином не завірену.
2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника до предмету закупівлі, учасник у складі пропозиції повинен додатково надати кошторисну документація сформована в програмному комплексі АВК або іншому сумісному з АВК (підписана учасником) у складі:
- договірна ціна;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
* кошторисна документація складається у відповідності до Збірника «Ціноутворення в будівництві» із застосуванням цін і розцінок, що склалися в регіоні на дату складання кошторисної документації.
Водночас Учасником ТОВ «АЛЬБАТРОС» надано кошторисні документи сформовані 21.08.2020 року складені в поточних цінах на 09.08.2020 року.
3. Пунктом 6. Форма “Цінова пропозиція” Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що Учасник зобов’язується погодитись з тим, що з метою прирівнення цінових пропозицій всіх Учасників закупівлі, Учасники, які не є платниками ПДВ, подають свої цінові пропозиції із зазначенням “без ПДВ”, проте їх загальна цінова пропозиція в електронному полі під час закупівлі зазначається “з ПДВ”. Учасником в складі пропозиції вказаного погодження не надано.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до частини 1 пункту 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника ТОВ «АЛЬБАТРОС» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню.
Згідно пункту 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги:
Відхилено