• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями (Код НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук (Антесептичні засоби для рук (АХД «2000 Експрес»)

Місцезнаходження: 71702, Запорізька область, м. Токмак, вул. Серьогіна,4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин другої та шостої статті 3 цього Закону.

Завершена

6 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60.00 UAH
Період оскарження: 12.08.2020 09:25 - 17.08.2020 09:30
Вимога
Відхилено

Скасування рішення Замовника від 21.08.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІМЕКС МАКС"

Номер: 814d758265044422810829d55e2b3b52
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-12-000255-c.a1
Назва: Скасування рішення Замовника від 21.08.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ІМЕКС МАКС"
Вимога:
Замовником рішенням від 21.08.2020 було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ІМЕКС МАКС" з зазначенням підстави "учасник у складі своєї пропозиції вказав товар "Антисептик для шкіри рук ІМЕКС МАКС" який не зазначено в оголошені, тим самим пропозиція Учасника не відповідає умовам закупівлі, оскільки аналоги не приймаються" Так у оголошені про проведення допорогової закупівлі було зазначено Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015: 33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями (Код НК 024:2019 - 41550 Дезінфікуючі засоби для рук (Антесептичні засоби для рук (АХД «2000 Експрес») Між тим оголошеня про проведення допорогової закупівлі не містило відомостей що - "АНАЛОГИ НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ"! Згідно ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Згідно ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), стаття 22 розділ 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, Згідно статті 23 розділ 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дезінфекційний засіб "Антисептик для шкіри рук ІМЕКС МАКС" є еквівалентом дезінфекційного засобу АХД «2000 Експрес». На підтвердження еквівалентності ТОВ "ІМЕКС МАКС" подало замовнику у складі тендерної пропозиції: - лист Міністерства охорони здоров'я України про внесення дезінфекційного засобу "Антисептик для шкіри рук ІМЕКС МАКС" до Державного реєстру дезінфекційних засобів України. - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.04.2020 №12.2-18-1/8561 про відповідність вимогам санітарного законодавства (дезінфекційний засіб) - звіт Наукового центру превентивної токсикології, харчової та хімічної безпеки ім. академіка Л.І. Медведя Міністерства охорони здоров’я України від 14.04.2020 року №3/28-А-1008-20 про виконання робіт з дослідження дезінфекційного засобу «Антисептик для рук ІМЕКС МАКС» щодо доказаної ефективності знащення бактерій, вірусів та ін. За таких обставин з урахуванням вищевказаних приписів норм Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може вимогати у тендерної пропозиції виключно конкретну торгову марку, а такі вимоги мають розглядатися "як евівалент". Вимоги замовника щодо надання тендерних пропозицій щодо конкретної торговохї марки, Є НЕ ЗАКОННИМИ ТА МІСТЯТЬ КОРУПЦІЙНУ СКЛАДОВУ. З урахуванням того, що ТОВ "ІМЕКС МАКС" надала найкращу цінову пропозиції, яка більш ніж 3 три рази дешевше найближчих конкуретів, відхилення цієї пропозиції в супереч Закону, тільки на підставі того, що вона не містила продукції конкретної торгової марки, свідчить про те, що посадові особи замовника вчиняють крмінальне правопорушення, а саме зловживання службовим становищем не користь третіх осіб та/або службова недбалість. З урахуванням вищевикладеного, прошу Замовника скасувати своє рішення від 21.08.2020, яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ІМЕКС МАКС" з зазначенням підстави "учасник у складі своєї пропозиції вказав товар "Антисептик для шкіри рук ІМЕКС МАКС" який не зазначено в оголошені, тим самим пропозиція Учасника не відповідає умовам закупівлі, оскільки аналоги не приймаються", як таке, що не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ "ІМЕКС МАКС": Звертаємо Вашу увагу, на те, що Ви приймаєте участь у допороговій закупівлі ID: UA-2020-08-12-000255-c, яка регулюється Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (зі змінами). Замовник має право одноосібно визначати доцільність використання аналогів. Факт надання аналогів вже обговорювався в даній закупівлі в період уточнення: «12.08.2020, 11:00 Эквівалент Загальне запитання щодо оголошення Шановний Замовнику! Чи будуть розглядатися еквіваленти зазначених торгових марок з такими ж чи кращими показниками? Дякуємо ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 12.08.2020, 12:12) Доброго дня! Еквіваленти не розглядаються.» Статті Закону, які Ви посилаєтесь, стосуються спрощеної закупівлі та відкритих торгів (ч.4 ст.14 («замовник може вказати…» - рекомендаційний характер) та ч.5 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються спрощеної закупівлі, вимоги згідно ст.22 та ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» стосуються процедури відкриті торги). Відповідно до вищевказаного вважаємо ваші вимоги неправомірними. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Відхилено