• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбуки

Завершена

193 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 965.00 UAH
Період оскарження: 11.08.2020 17:10 - 14.08.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду

Прирівняння авторизаційного листа від вироника до листа від офіційного представника виробника

Номер: 6343c6b39a1d45ec896e7a7f9cb1b047
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-11-002087-c.a3
Назва: Прирівняння авторизаційного листа від вироника до листа від офіційного представника виробника
Вимога:
Шановний замовник! Ми розуміємо, що вимога авторизаційного листа від виробника є своєрідним варіантом захисту від ввезення на територію України і пропозиції Вам обладнання, що перетнуло кордон не легально. Оскільки офіційні дистриб’ютори працюють від імені виробників на території України і ввозять продукцію легальним шляхом, вимагаємо розширити дану вимогу до надання учасниками листа від офіційного представника виробника території України (на ноутбуки, а не лише на програмне забезпечення), щоб зберегти принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, прописаний у ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 5. В іншому випадку, враховуючи те, що технічні характеристики чітко прописані під серію моделей виробника Lenovo, змушені будемо повідомити про порушення в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3. ст.22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо авторизаційного листа виробника не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.08.2020 17:03
Вимога
Залишено без розгляду

модель ноутбуку

Номер: 0acad0d8a617400bb0f622a2b4e27c6c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-11-002087-c.b2
Назва: модель ноутбуку
Вимога:
Ви спеціально прописали модель Lenovo(20SMS0UQ00) чи так співпало? Інших варіантів не може бути.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник формує технічну специфікацію з врахуванням Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти затвердженого Наказом Міністерства Освіти і Науки України № 1440 від 02.11.2017.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.08.2020 11:15
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо надання автризаційного листа виробника

Номер: ccb10c3b66564adc9397d25e84527af1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-11-002087-c.b1
Назва: Щодо надання автризаційного листа виробника
Вимога:
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель. Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.3. ст.22 ЗУ «Про публічні Закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо авторизаційного листа виробника не є дискримінаційною. Кожна компанія, яка постачає комп’ютерне обладнання, чи купляє його офіційним шляхом у виробника чи офіційного імпортера може звернутись до виробника щоб підтвердити факт партнерських відносин та надати авторизаційний лист.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.08.2020 11:15