-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рентгенівська плівка
Завершена
374 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 870.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 870.00 UAH
Період оскарження:
16.01.2017 18:37 - 30.01.2017 00:00
Вимога
Відхилено
просимо надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації
Номер:
36d9334b738f4b7ebce42a15090cfa2b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-01-16-000360-c.c1
Назва:
просимо надати роз’яснення та внести зміни до тендерної документації
Вимога:
1. Згідно пп. 3.5.6 п. 5 Розділу 3 Тендерної документації (далі - ТД) учасник – переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику, серед іншого, довідку, видану уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою). Довідка має бути чинною на дату подання Учасником.
Зазначимо, що згідно Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, затвердженого наказом Міндоходів України № 567 від 10.10.2013р. (далі – Порядок), з одного боку, така довідка видається впродовж 5 робочих днів з дня отримання відповідної заяви органом доходів і зборів, а з іншого боку, строк дії згаданої довідки досить обмежений та складає 10 календарних днів.
В той же час дата розкриття пропозицій та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір можуть значно розбігатися в часі для процедури відкритих торгів, враховуючи, що згідно ст. 28 Закону «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції може бути продовжено замовником до 20 робочих днів
Отже, враховуючи передбачений вищезазначеним Порядком (п. 4) строк розгляду заяви та видачі згаданої довідки в 5 робочих днів, в залежності від конкретної дати оприлюднення (дня робочого тижня) на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, може скластися ситуація, коли отримати та подати таку довідку після оприлюднення на веб-порталі такого повідомлення об’єктивно буде неможливо. Замовляти ж таку довідку заздалегідь є також недоцільним, враховуючи зазначений можливий строк розгляду пропозицій в 20 робочих днів, в межах якого в будь-який день може бути здійснено оприлюднення, а строк дії довідки, як зазначалось складає лише 10 календарних днів.
Таким чином виконання умови про надання довідки, дійсної саме на дату її подання після оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір, становиться у залежність від ситуативної вірогідності, що аж ніяк не узгоджується з такими принципами здійснення закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи, вищевикладене, задля запобігання виникнення суперечностей та непорозумінь щодо виконання зазначеної умови, вважаємо за доцільне внести зміни до зазначеного положення пп. 3.5.6 п. 5 Розділу 3, визначивши, що довідка про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів) перед бюджетами всіх рівнів, має бути дійсною станом на дату розкриття тендерних пропозицій.
2. Тендерною документацією передбачено надання учасниками - юридичними особами такого документу як копія статуту або іншого установчого документу в останній редакції для цілей виконання різних вимог (за пп. 3.1.6 п. 1 Розділу 3 – як окрема складова самої тендерної пропозиції, а за пп. 3.5.5 п. 5 Розділу 3 - для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі).
З огляду на зазначене, враховуючи вимоги п. 1 Розділу 3, просимо роз’яснити, чи достатньо надання копії статуту шляхом його сканування та завантаження лише один раз до відповідного файлу, а якщо достатньо – до якого саме файлу слід завантажити скан-копію статуту («3.1.2.Кваліфікаційні критерії», «3.1.6. Статут», «3.1.11. Інші документи» тощо), якщо групування інформації та документів у відповідні файли має істотне значення для цілей подання тендерної пропозиції?
3. Враховуючи положення пп. 5.2.5 п. 2 розділу 5 ТД, вбачається, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 Цивільного кодексу України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів в сумі не більше 3500,00 грн. наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Враховуючи, що зазначене положення містить досить різноманітні посилання на норми Цивільного кодексу України, з одного боку, в той час як ст. 511 ЦК чітко передбачено, що зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи просимо роз’яснити, чи є зазначене положення саме пропозицією Замовника учаснику-переможцю укласти угоду, за якою такий учасник-переможець буде зобов’язаний здійснити оплату у визначеній сумі на користь Консультанта, та чи зобов’язаний учасник-переможець акцептувати таку пропозицію; якщо так – то в якій формі повинно це відбутися і чи є така обставина (укладання угоди) обов’язковою передумовою для укладання договору про закупівлю між Замовником та учасником-переможцем та його реалізації?
Пов'язані документи:
Учасник
- Обговорення_МКЛ-№1_23.01.2017.doc 23.01.2017 23:19
- видповидь на вимогу.docx 24.01.2017 16:05
Дата подачі:
23.01.2017 23:19
Вирішення:
Надано роз'яснення по суті вимоги. Відповідь додається.
Статус вимоги:
Відхилено