-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Завершена
460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 600.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2020 15:40 - 23.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію учасника ТОВ «Хімпромресурси-ЛД»
Номер:
f01e01335a4c47e288aa5c7405fd65e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-004007-b.a5
Назва:
Вимога про дискваліфікацію учасника ТОВ «Хімпромресурси-ЛД»
Вимога:
Шановний Замовник.
Звертаю Вашу увагу на те, що пропозиція Учасника ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» не відповідає вимогам ТД, а саме:
1. В складі пропозиції ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» не надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що потребувалося п.5 Загальних вимог Додатку 3;
2. Надана учасником ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» інструкція не відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754, а саме: не зазначена Дата набрання чинності інструкції, не містить перекладу на українську мову контактних даних Виробника, не містить перекладу на українську мову контактних даних Представника в ЄС;
3. Згідно Технічних вимог Замовника вимагався наступний вміст набору:
– тест-касета, індивідуально упаковані з осушувачем.
– піпетка одноразового використання
– розчинник
– інструкція з використання українською мовою
Учасник ТОВ «Хімпромресурси-ЛД», згідно з наданою в складі пропозиції інструкцією на товар, запропонували наступний вміст набору:
– Одну касету виробу
– Один висушувач
– Пластикову пипетку
– Буфер для виявлення (RED SB-R0180, 3 мл/флакон)
– Інструкція по застосуванню
В інструкції на запропонований товар учасником ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» не міститься інформація про кількість: чи тест-касети запаковані індивідуально з осушувачем, скільки піпеток в наборі, скільки розчинників в наборі та не відомо якою мовою буде надана інструкція з використання. Адже Замовником вимагався набір для діагностики коронавірусу (COVID-19) індивідуального призначення, тобто в наборі потребувалось одна тест-касета індивідуально упакована з осушувачем, одна піпетка, один розчинник та одна інструкція з використання українською мовою.
4. Згідно з реєстром на офіційному сайті Держлікслужби, що доступний за посиланням: https://www.dls.gov.ua/державні-реєстри/ . В описі товару зазначено, що товар має 30 тестів в наборі, а в інструкції дана інформація відсутня. Тому дана невідповідність є грубим порушенням вимог "Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754" та вводить в оману кінцевих користувачів даного товару. Тому учасник ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» запропонував еквівалент товару, який завідома не відповідає Технічним вимогам Замовника до закупівлі.
5. Наданий учасником ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» Сертифікат аналізу не містить мокрої печатки Виробника запропонованого товару, тому не несе ніякої юридичної сили. Містить лише печатку учасника ТОВ «Хімпромресурси-ЛД», який не має ліцензії та дозволів на видачу Сертифікату аналізу.
6. В знак того, що учасник ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» заздалегідь запропонував товар, який не відповідає умовам Тендерної документації, тому учасник ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» запропонував аномально низьку ціну у порівнянні з цінами на набори для індивідуального тестування на коронавірус (COVID-2019). Та надана аргументація Аномально низької ціни пропозиції не стосується наборів для індивідуального тестування пацієнтів.
Тому я вважаю, що відповідно до Розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» п.3 «Відхилення тендерних пропозицій» тендерна пропозиція учасника ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» не відповідає умовам технічної специфікації, іншим вимогам щодо предмета закупівлі та тендерній документації в цілому. Цим самим Замовник порушив ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника щодо акцептування учасника з порушенням вимог тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженної оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Пропоную переглянути Ваше рішення щодо визначенням переможцем ТОВ «Хімпромресурси-ЛД».
В іншому випадку я буду змушений звернутися зі скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2020 16:25
Вирішення:
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради розглянувши Вашу вимогу щодо перегляду рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «Хімпромресурси-ЛД», повідомляє.
1) Згідно з вимогами тендерної документації, а саме пункт 5 Додатку 3 від учасника вимагалося надання у складі тендерної пропозиції копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Декларації про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів, сертифікату якості виробника на товар та/або сертифікату відповідності на запропонований Учасником товар для підтвердження, що медичні вироби, запропоновані Учасником, повинні бути дозволені до застосування на території України.
Відповідно до постанови КМУ від 31.01.2018 №44 «Про внесення змін до Постанов Кабінету Міністрів України від 05.10.2011 №1031 і від 25.05.2016 №364» медичні вироби, медичні вироби для діагностики in vitro та допоміжні засоби до них, що пройшли процедуру оцінки відповідності вимогам технічних регламентів, не потребують наявності висновків СЕС.
Окрім того, Учасник надав у складі тендерної пропозиції Довідку щодо надання Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № ХПР-ЛД-8/8 від 26 серпня 2020 року з повним обґрунтуванням.
Таким чином, Учасником ТОВ «Хімпромресурси-ЛД» подані всі необхідні документи для підтвердження, що медичні вироби дозволені до застосування на території України.
2) Учасник ТОВ «ХІМПРОМРЕСУРСИ-ЛД» надав оригінал та копію нотаріально завіреного перекладу з англійської на українську мову інструкції по застосуванню, таким чином переклад є офіційним. Крім того, вимога «дата набрання чинності інструкції, не містить перекладу на українську мову контактних даних Виробника, не містить перекладу на українську мову контактних даних Представника в ЄС» не впливає на зміст інструкції.
3) В інструкції по застосуванню, наданої учасником ТОВ «ХІМПРОМРЕСУРСИ-ЛД», в розділі МАТЕРІАЛИ І РЕАГЕНТИ, ЩО ВХОДЯТЬ ДО СКЛАДУ НАБОРУ чітко вказано:
Індивідуально запечатані пакети з фольги, що містять:
Одну касету виробу
Один осушувач,
тобто тест - касета індивідуально упаковані з осушувачем, що повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним в Додатку 3.
4) При перевірці на сайті Держлікслужби в Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в опису товару зазначено: Упаковка містить 30 шт., а не 30 тестів в наборі.
5) Учасником «ТОВ «ХІМПРОМРЕСУРСИ-ЛД» в складі тендерної пропозиції надана копія Сертифікату аналізу виробника з відміткою проходження митного контролю в Україні та его переклад з англійської мови на українську, що підтверджує факт ввезення товару в Україну. Крім того, обов'язковість печатки скасована у більшості країн світу, в тому числі і в Україні.
«ТОВ «ХІМПРОМРЕСУРСИ-ЛД», як уповноважений представник в Україні виробника CTK Biotech, Inc.,USA (CША), має право представляти його продукцію згідно з довіреністю.
6) Обґрунтування аномально низької ціни стосується запропонованого товару та рішення приймається Замовником.
Враховуючи викладене, вимогу залишаємо без задоволення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
475c5c92c25b4ffb89ccdec02de26645
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-004007-b.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до ЗУ «Про нотаріат», перекладати документи, які підлягають подальшому засвідченню, мають право фахівці з вищою лінгвістичною освітою. ТОВ «Окіра» було надано офіційний переклад сертифікату якості виробника на українську мову, який був завірений дипломованим фахівцем згідно чинного законодавства, про що вказано в документі, та завірений печаткою уповноваженої особи виробника згідно доручення виробника. Вказаний диплом фахівця виданий Кушнарьовій І.М. (дівоче призвище Семенцова І.М.), таким чином переклад підписаний дипломованим фахівцем.
Вимог до надання сертифікату якості виробника англійською мовою не було зазначено в тендерній документації, також Замовником не вимагалося надати нотаріально завірений переклад сертифікату аналіза. Таким чином, в тендерній документації Замовником не визначено чітких вимог до оформлення сертифікату аналіза (якості). Чинним законодавством не встановлена обов’язкова вимога до нотаріального завірення перекладу сертифікатів аналізу (якості).
У зв’язку з вище зазначеним, ТОВ "Окіра" вимагає скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ "Окіра".
З повагою, ТОВ "Окіра"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2020 13:00
Вирішення:
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «Окіра», повідомляє.
Наданий ТОВ «Окіра» сертифікат аналізу не є офіційним перекладом документу, який має визначальне значення для підтвердження відповідності якості предмету закупівлі.
Офіційний переклад – це переклад документів кваліфікованим перекладачем з подальшим засвідченням перекладу.
Офіційний переклад складається з тексту оригіналу документа, текст перекладу; посвідчувальний напис, обов’язково включає підпис спеціаліста, який виконав переклад, і нотаріуса, який підтверджує особу, кваліфікацію і справжність підпису такого перекладача; переклад також є офіційним, якщо перекладацька компанія або бюро поставить свій штамп на підписаний перекладачем переклад.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає порушень при проведенні процедури закупівлі та вирішив, що підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Звернення
Номер:
01561fb5147c4c2fb6f9d1a017e0f8dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-004007-b.c3
Назва:
Звернення
Вимога:
Шановний Замовнику!
ТОВ «Окіра» є юридичною особою, засновниками (учасниками) якої є виключно фізичні особи, тому кінцеві бенефіціарні власники (контролери) юридичної особи ТОВ «Окіра» збігаються з їх засновниками (учасниками). Згідно чинного законодавства, у такому разі засновники (учасники) – фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи. Таким чином, інформація про кінцевих бенефіціарів надана у Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в розділі «Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа»:
КУШНАРЬОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА, індекс 07401, Київська обл., місто
Бровари, ВУЛИЦЯ ЗАЗИМСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 22, розмір внеску до
статутного фонду - 500.00 грн.; КОЖОКАРУ ОКСАНА ІВАНІВНА, індекс 03061,
м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ НОВОПОЛЬОВА, будинок 34, квартира
69, розмір внеску до статутного фонду - 500.00 грн.
7) ТОВ «Окіра» було надано дипломований переклад сертифікату якості виробника на українську мову, який був завірений дипломованим фахівцем згідно чинного законодавства, про що вказано в документі, та завірений печаткою уповноваженої особи виробника згідно доручення виробника. Вимог до надання сертифікату якості виробника англійською мовою не було зазначено в тендерній документації. Згідно чинного законодавства, сертифікат якості (аналізу) не належить до типу документів, переклад яких повинно бути завірено нотаріусом.
Таким чином, ТОВ "Окіра" вимагає скасувати рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ "Окіра".
З повагою, ТОВ "Окіра"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2020 10:25
Вирішення:
Тендерний комітет комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Сумської міської ради розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «Окіра», повідомляє.
Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ (далі - Закон), в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у ТОВ «Окіра», відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Замовник погоджується з тим, що ТОВ «Окіра» є юридичною особою, засновниками (учасниками) якої є виключно фізичні особи, тому кінцеві бенефіціарні власники (контролери) юридичної особи ТОВ «Окіра» збігаються з їх засновниками (учасниками), засновники (учасники) – фізичні особи є бенефіціарними власниками (контролерами) такої юридичної особи, інформація про них надана у Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в розділі «Перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа. Проте, саме в цій графі і зазначається, що «ПІБ засновник» є кінцевим бенефіціарним власником даної юридичної особи.
Підставою прийняття рішення про відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «Окіра» є те, що долучений переклад сертифікату якості не можна визнати офіційним, адже відсутні підпис перекладача та належне засвідчення перекладу.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає порушень при проведенні процедури закупівлі та вирішив, що підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження Переможця
Номер:
64105e9a7009438ea1b007e91aa35fa3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-004007-b.b2
Назва:
Оскарження Переможця
Вимога:
Вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо визначення Переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКІРА"
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-оскарження Замовнику 02.09.2020 02.09.2020 16:05
Дата подачі:
02.09.2020 16:06
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця відкритих торгів закупівлі «Тест-набір імунохроматографічний для виявлення антитіл до коронавірусу COVID-19» (ДК 021:2015 - 33124131-2 «Індикаторні смужки» (НК 024:2019-50280 «Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз») за кодом ДК 021-2015:33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», ТОВ «Окіра» на підставі аб. 3 ч. 15 ст. 29 та аб. 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію учасника ТОВ ОКІРА
Номер:
0c2d72bc5d764609af1982c1aa3e4b3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-004007-b.c1
Назва:
Вимога про дискваліфікацію учасника ТОВ ОКІРА
Вимога:
Шановний Замовник, прошу розглянути вимогу про дискваліфікацію учасника ТОВ ОКІРА у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
02.09.2020 10:18
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця відкритих торгів закупівлі «Тест-набір імунохроматографічний для виявлення антитіл до коронавірусу COVID-19» (ДК 021:2015 - 33124131-2 «Індикаторні смужки» (НК 024:2019-50280 «Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз») за кодом ДК 021-2015:33120000-7 «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання», ТОВ «Окіра» на підставі аб. 3 ч. 15 ст. 29 та аб. 1 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, у редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ
Статус вимоги:
Задоволено