• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лічильник газу, ДК 021:2015 - 38550000-5 Лічильники

Завершена

78 996.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 11.08.2020 15:37 - 17.08.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо протокольного рішення б/н від 26.08.2020

Номер: c54dbe20a33c4a9f83967df3c15f38d3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-11-006569-a.b1
Назва: щодо протокольного рішення б/н від 26.08.2020
Вимога:
За результатами розгляду пропозиції нашого Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиціїї (протокольне рішення № б/н від 26.08.2020 ). Підставою для відхилення зазначено наступне: «У складі пропозиціїї ТОВ «ТД «Іскер» відсутня згода субєкта персональних даних уповноваженої особи часника закупівлі на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині. 1. Хочемо відзначити, що вимога щодо надання згоди на обробку персональних даних не прописана в Законі України «Про публічні закупівлі» і не є обов'язковою умовою. 2. Тендерною документацією (п. 2 Розділ: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ ТА ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) вимагається від учасника надати згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Проте, замовник, висуваючи таку вимогу, сам ГРУБО ПОРУШИВ норми Закону України "Про захист персональних даних" стосовно своїх обов'язків щодо збору та обробки персональних даних учасників. Зокрема, відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ. Мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних (частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних"). Проте, тендерна документація НЕ МІСТИТЬ відомостей щодо сформульованої замовником торгів відповідно до законодавства МЕТИ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ учасників торгів, що є законодавчою підставою учасникам торгів не надавати згоду на обробку персональних даних. Крім того, замовник всупереч вимог абзацу третього статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" НЕ ЗАЗНАЧИВ в тендерній документації СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ ЙОМУ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ учасником, та ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ замовником. Також замовник, порушуючи вимоги частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних", НЕ ПОВІДОМИВ в тендерній документації учасників "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Отже, відсутність в тендерній документації обов’язкових відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" умов отримання замовником торгів згоди від учасників на оброблення їх персональних даних, а саме: мети збору персональних даних; склад персональних даних; визначеної процедури оброблення персональних даних, є законодавчою підставою для учасників торгів не надавати згоди на обробку персональних даних. Крім того, наявність в тендерній документації такої вимоги до учасників щодо надання згоди на обробку персональних даних є дискримінаційною, оскільки створило передумови для відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції того з учасників, який відповідно до зазначених вище законодавчих підстав не надав згоди на обробку персональних даних. 3. Наголошуємо що, згідно тендерної документаціїї на Закупівлю, єдиним критерієм оцінки пропозиції є – ЦІНА. Відповідно до електроного аукціону найбільш економічно вигідної є пропозиція саме нашого підприємства з остаточною ціною 55 620,00 грн з ПДВ, що на 30% менша від бюджету закупівлі, а пропозиція настуного участника перевищує нашу пропозицію на 20% (ТОВ Інженерно-виробничий центр "Європрилад" – 66 864,00 грн з ПДВ). Враховуючи вищевикладене вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - обєктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Вимагаємо від замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТД «Іскер» зазначене у протоколі, або скасувати загалом закупівлю, для приведення вимог тендерної документації які не порушують норми Закону України. ТОВ «ТД «Іскер» залишає за собою право, звернутися до виищестоящих органів з вимогою усунути незаконне рішення, або звернутися до Господарського суду України
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу "Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім "Іскер".
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2020 11:04