-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
31440000-2 Акумуляторні батареї
Торги відмінено
60 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 301.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 301.50 UAH
Період оскарження:
11.08.2020 15:02 - 17.08.2020 14:54
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні дії уповноваженої особи
Номер:
1b36c449786245fab1be8bdf2f638551
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-005915-a.b6
Назва:
Дискримінаційні дії уповноваженої особи
Вимога:
1. У випадку відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "Вибір корпорейшн" уповноважена особа вказала на відсутність документу "Гарантійний лист". У пропозиції ТОВ "Вибір корпорейшн" такий лист містився (№ 2Л-1808/20 від 18.08.2020). Він гарантував, все що вимагав Замовник, та був належним чином оформлений.
2. У випадку визнання переможцем пропозиції ТОВ "Т ТРЕЙД" уповноважена особа проігнорувала той, факт що пропозиція не оформлена належним чином з вимогами Оголошення. Проект договору учасника ТОВ "Т ТРЕЙД" не містила власноручного підпису, як вимагалось в Оголошенні (пункт 4.4).
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними, порушують принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Просимо замовника роз'яснити таке "вільне" трактування вимог Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 13:16
Вирішення:
Оголошенням передбачено подання документів, зокрема додатку 2.
Додатоком №2 «Технічні кількісні та якісні характеристики» що є додотком до оголошення передбачалось подання учасниками «Гарантійного листа», яким учасник повинен підтвердити «2. Доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника.(гарантійний –лист).
В пропозиції ТОВ "Вибір корпорейшн" представлено лист № 2Л-1808/20 від 18.08.2020 Додаток №2 «Технічні кількісні та якісні характеристики».
Гарантійний лист, яким підтверджено, доставку товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника в пропозиції відсутній.
Також нагадую відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Жодних запитань щодо «гарантійного листа» від ТОВ "Вибір корпорейшн" не поступало.
В пропозиції учасника ТОВ "Т ТРЕЙД" представлений проект договору, який містить підпис та печатку учасника.
Аналізуючи документи пропозицій учасників в електронній системі закупівель, Замовник не може стверджувати, що на друкованій формі документу, скан якої завантажено в електронну систему закупівель, відтворений факсимільний підпис.
Крім цього, учасником ТОВ «Т ТРЕЙД» подано пропозицію з накладеним електронним підписом.
Згідно ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Статтею 6 України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Щодо пояснень про електронний цифровий підпис
Номер:
58803e261de348d89cf5671d921efc7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-005915-a.b5
Назва:
Щодо пояснень про електронний цифровий підпис
Вимога:
1. Роз'яснення повинен давати Замовник, а не Учасник.
2. Пункт 4.4. місить чітку вимогу - "скріплений ВЛАСНОРУЧНИМ підписом".
3. Пункт 4.3. містить чіткі вимоги до копій документів - з приміткою «Копія» , «Згідно з оригіналом» за підписом уповноваженої особи та печатки підприємства.
Прошу Замовника дати роз'яснення:
1. Чи вважається факсиміле ВЛАСНОРУЧНИМ підписом?
2. Чи згідно вимог Оголошення в даній закупівлі трактує Замовник документ підписаний ЕЦП рівнозначним документу за підписом уповноваженої особи та печатки підприємства?
3. Чи згідно вимог Оголошення в даній закупівлі трактує Замовник документ підписаний ЕЦП рівнозначним документу скріпленим ВЛАСНОРУЧНИМ підписом?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2020 12:32
Вирішення:
Згідно ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Статтею 6 України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису.
Учасником ТОВ «Т ТРЕЙД» подано пропозицію з накладеним електронним підписом.
Крім цього, аналізуючи документи в електронній системі закупівель Замовник не може стверджувати, що на друковані формі документу відтворений факсимільний підпис.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Інформаційний лист для ТОВ "ВИБІР КОРПОРЕЙШН"
Номер:
6ef4c1001c834fab81eee4820c6208a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-005915-a.b4
Назва:
Інформаційний лист для ТОВ "ВИБІР КОРПОРЕЙШН"
Вимога:
Шановний скаржнику, усю документацію, мною як директором ТОВ "Т ТРЕЙД" було підписано електронним цифровим підписом. Тому, Ваша вимога, щодо відхилення пропозиції мого підприємтсва - є надуманою та необгрунтованою.
Директор ТОВ Т Трейд, Олександр Лагода
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2020 18:24
Вирішення:
Відповідь учаснику було надано.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи №82 від 31.08.2020 про визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів ТОВ «Т ТРЕЙД». Пропозиція учасника ТОВ «Т ТРЕЙД» не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.
Номер:
c51691feb0514392a6e3e8cfe07956a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-005915-a.b3
Назва:
Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи №82 від 31.08.2020 про визначення переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів ТОВ «Т ТРЕЙД». Пропозиція учасника ТОВ «Т ТРЕЙД» не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.
Вимога:
Оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних торгів встановлено вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, а саме пункт 4.4. встановлює наступне:
Проект договору (що був доданий до тендерної документації) скріплений власноручним підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору;
Отже, проект договору повинен бути скріплений ВЛАСНОРУЧНИМ підписом. Тоді як до інших документів кваліфікації не було висунуто таких вимог.
ТОВ «Т ТРЕЙД» подав у складі своєї пропозиції документи, які скріплені факсиміле, в тому числі Проект договору, що не відповідає вимогам до кваліфікації встановленим в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів
Згідно п.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, уповноважена особа повинна була прийняти рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Т ТРЕЙД». З невідомих причин цього не зроблено.
Звертаємось до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі, а саме скасувати незаконне рішення про визнання учасника ТОВ «Т ТРЕЙД» переможцем торгів та намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.08.2020 16:43
Вирішення:
Згідно ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Статтею 6 України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що створення електронного документа завершується накладанням електронного підпису.
Учасником ТОВ «Т ТРЕЙД» подано пропозицію з накладеним електронним підписом.
Крім цього, аналізуючи документи в електронній системі закупівель Замовник не може стверджувати, що на друковані формі документу відтворений факсимільний підпис.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимагаємо від Замовника невідкладно усунути порушення при визначенні переможця, скасувати безпідставне рішення уповноваженої особи за здійснення спрощених закупівель Касприк М.П. викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №52 від 26.08.2020.
Номер:
bd35faf1e9de4629bc9e54adca3df936
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-005915-a.a2
Назва:
Вимагаємо від Замовника невідкладно усунути порушення при визначенні переможця, скасувати безпідставне рішення уповноваженої особи за здійснення спрощених закупівель Касприк М.П. викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №52 від 26.08.2020.
Вимога:
У своїй відповіді від 26.08.20, 15:33 на нашу Вимогу через електронну систему закупівель Ви надали роз'яснення, а саме "в оголошенні на проведення закупівлі в Додатку 2 є вимога п. 2 «Доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника.(гарантійний –лист)». Гарантійний лист має бути належно оформлений ( на фірмовому бланку з вихідним номером та датою, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою за наявності). ". Прошу звернути увагу що ТОВ "Вибір корпорейшн" у складі своєї пропозиції подало лист № 2Л-1808/20 від 18.08.2020. Даний лист є належно оформлений: він на фірмовому бланку, має вихідний номер, дату, підпис уповноваженої особи, скріплений печаткою. В даному листі зазначена інформація про те, що "Доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника". У Вас немає підстав стверджувати, що "такого документу не було у в переліку наданих документів". Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Вибір корпорейшн", як безпідтавне.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2020 16:17
Вирішення:
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Аналізом наданих документів учасника ТОВ "ВИБІР КОРПОРЕЙШН" було встановлено відсутність "Гарантійного-листа" згідно Додатку №2 оголошення. Оскільки такий документ був відсутній пропозиція була відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимагаємо від Замовника невідкладно усунути порушення при визначенні переможця, скасувати безпідставне рішення уповноваженої особи за здійснення спрощених закупівель Касприк М.П. викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №52 від 26.08.2020.
Номер:
318ca864e71148868bfaab0718cb705d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-005915-a.a1
Назва:
Вимагаємо від Замовника невідкладно усунути порушення при визначенні переможця, скасувати безпідставне рішення уповноваженої особи за здійснення спрощених закупівель Касприк М.П. викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №52 від 26.08.2020.
Вимога:
Уповноважена особа у своєму рішення посилається на документ, який не вимагався в переліку документів в Оголошенні, та в документації відсутня форма такого документу. Таким чином, даний документ Учасник складав на власний розсуд у довільній формі. Лист № 2Л-1808/20 від 18.08.2020 повністю відповідає вимогам Оголошення та гарантує доставку товару та завантажувальні, розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИБІР КОРПОРЕЙШН» не погоджується з рішенням про відхилення нашої пропозиції з наступних причин:
1. Учасник надав повний перелік документів, які вимагав Замовник згідно з переліком вказаним в пункті 4 Оголошення.
2. Учасник у складі пропозиції надав лист № 2Л-1808/20 від 18.08.2020 в якому зазначив наступне: Доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника.
Таким чином, Учасник у складі своєї пропозиції надав лист в якому гарантував, що Доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника.
Вважаємо, що при проведенні даної спрощеної закупівлі були грубо порушені принципи об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, принципи ефективності при здійсненні закупівель, принципи добросовісної конкуренції та ефективного використання коштів.
Вимагаємо від Замовника невідкладно усунути порушення при визначенні переможця, скасувати безпідставне рішення уповноваженої особи за здійснення спрощених закупівель Касприк М.П. викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №52 від 26.08.2020.
В разі незадоволення наших вимог будемо звертатись до Державної аудиторської служби для проведення перевірки неправомірної діяльності уповноваженої особи за здійснення спрощених закупівель Касприк М.П. та використати інші способи захисту наших інтересів передбачених законодавством України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога скасувати рішення про відхилення ТОВ Вибір Корпорейшн.pdf 26.08.2020 14:53
Дата подачі:
26.08.2020 14:53
Вирішення:
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Львівський національний університет ім. Івана Франка від 04.05.2020р. №20.
Відповідно до абз. 5 ч. 7 ст. 14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА):
1. Надати роз’яснення на вимогу учасників спрощеної закупівлі до предмета закупівлі Акумуляторні батареї, що оприлюднено в електронній системі закупівель від 26 серпня 2020 р. за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 31440000-2 Акумуляторні батареї, а саме в оголошенні на проведення закупівлі в Додатку 2 є вимога п. 2 «Доставка товару, завантажувальні та розвантажувальні роботи проводяться за рахунок Постачальника.(гарантійний –лист)». Гарантійний лист має бути належно оформлений ( на фірмовому бланку з вихідним номером та датою, підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою за наявності). Оскільки такого документу не було у в переліку наданих документів Ваша пропозиція була відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні