-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
деззасоби
Завершена
49 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 499.00 UAH
мін. крок: 1% або 499.00 UAH
Період оскарження:
11.08.2020 15:01 - 14.08.2020 15:05
Вимога
Вирішена
Вимога щодо внесення змін в Оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель
Номер:
f02d9a3620a1450eb6482f26ebc4da70
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-11-003616-b.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення для проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Технічних вимогах до товару Оголошення «Дезинфекційні засоби» (Ідентифікатор
закупівлі UA-2020-08-11-003616-b), зазначено конкретної назви товару замовником з їх технічними характеристиками, тобто Замовник допускає подачу еквівалентів, а от аналоги вказаної продукції не пропонувати зазначає Замовник.
Отже, еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Технічних вимогах
до товару Оголошення, якими передбачали можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів дезінфекційних засобів, що зазначені в Оголошенні за предметом закупівлі «Дезинфекційні засоби» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-11-003616-b).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2020 18:04
Вирішення:
ШановнийУчасник! Відповіднодо пункту 28 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», спрощена закупівля – це придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисячгривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першоїстатті 3 цього Закону, тобто для закупівлі товарівнижче 200 тисяч гривень.
Спрощена закупівля проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник посилаючись на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник можевказати, які аналоги та/абоеквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто, вказання аналогу або еквіваленту під час проведення спрощеної закупівлі є правом Замовника, а не обов’язком.
З урахуванням викладеного, Замовник під час проведення спрощеної закупівлі відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може посилатись на конкретну торговельну марку та не зобов’язаний вказувати аналоги та/абоеквіваленти. В такому випадку, якщо учасник пропонує товар, який не відповідає умовам спрощеної закупівлі, замовник має право відхилити пропозицію такого учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні