• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дорожнього покриття перехрестя вулиць В.Великого, Шкільна, Д.Галицького, Грушевського в м.Бориславі Львівської області»

Торги відмінено

585 760.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 857.60 UAH
Період оскарження: 11.08.2020 14:33 - 17.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

в Оголошенні про проведення даної закупівлі існують розбіжності щодо гарантійного терміну виконаних робіт

Номер: 14ac4fd623e740b7ae7bcc93f22b90a4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-11-005409-a.a1
Назва: в Оголошенні про проведення даної закупівлі існують розбіжності щодо гарантійного терміну виконаних робіт
Вимога:
Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі», що полягають в виявлених розбіжностях в тендерній документації Шановний Замовнику! ТзОВ «Комунальник 1» звертається до Вас у зв’язку із порушеннями, що виникли під час проведення Вами спрощеної закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття перехрестя вулиць В.Великого, Шкільна, Д.Галицького, Грушевського в м.Бориславі Львівської області», ідентифікатор закупівлі UA-2020-08-11-005409-a. Так, відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. (ч. 4 статті) Незважаючи на це в Оголошенні про проведення даної закупівлі існують розбіжності щодо гарантійного терміну виконаних робіт, зокрема у технічних вимогах (додаток № 2) вказано наступне: «Гарантійний термін експлуатації - гарантійний термін експлуатації зданого об’єкта протягом 5-ьох років. Підрядник за власні кошти усуває недоліки, які виникають внаслідок експлуатації об’єкта впродовж гарантійного терміну експлуатації». Попри це п. 11.1 проєкту договору підряду (додаток № 3) передбачено: «11.1. Підрядник встановлює гарантійний строк на виконані роботи протягом 3-ьох років з моменту підписання Акту здачі-приймання робіт.» Таким чином в Оголошенні існує розбіжність щодо встановленого Замовником гарантійного строку на виконані роботи, оскільки в технічних вимогах він становить 3 роки, а в проекті договору – 5 років. І технічні вимоги і проект договору являються невід`ємними частинами Оголошення, не можуть іти в протиріч один одному та жоден документ не має вищої сили над іншим. Дана розбіжність в жодному разі не може бути формальною (технічною) помилкою Замовника, оскільки зі змісту тендерної документації залишається незрозумілим конкретний гарантійний термін експлуатації об`єкта. Враховуючи зазначене, єдиним варіантом є відміна закупівлі на підставі п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: «Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.» Повідомляємо, що у разі, якщо Вами не буде відмінено дану закупівлю, ми будемо вимушені звертатися до Вашого керівництва, Господарського суду та інших державних органів щодо усунення порушень, виявлених під час проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником прийнято рішення про відміну закупівлі згідно п2. ч.17 Ст.14
Статус вимоги: Задоволено