• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), система централізованого спостерігання в Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Миколаївка, вул. Дністровська, 46» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)

1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240. 4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +3804851(3-14-74). 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), система централізованого спостерігання в Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ступенів, що знаходиться за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Миколаївка, вул. Дністровська, 46» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи). 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67813, Одеська область, Овідіопольський район, с. Миколаївка, вул. Дністровська, 46. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2020 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 830 546,00 грн. (вісімсот тридцять тисяч п’ятсот сорок шість гривень 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» серпня 2020 року час 0000 год. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

830 546.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 305.46 UAH
Період оскарження: 11.08.2020 14:22 - 23.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

не погоджуємося з рішенням тендерного комітету

Номер: bfaa6a9a69814f82a340227af4a75947
Ідентифікатор запиту: UA-2020-08-11-005232-a.b1
Назва: не погоджуємося з рішенням тендерного комітету
Вимога:
не погоджуємося з рішенням тендерного комітету та надаємо аргументи
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: За результатами розгляду вимоги ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" від 02 вересня 2020 року № 602/09/20, тендерний комітет відділу освіти Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області повідомляє наступне. Вимога ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" від 02 вересня 2020 року № 602/09/20 не відповідає частині третій статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Даною вимогою ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції, так як тендерна пропозиція ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ" не розглядалася тендерним комітетом. Розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена тендерним комітетом як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення. Та додатково необхідно зазначити, що подання документів без формування частини з переліком документів (реєстром) (поділ на кваліфікаційну та технічну частину) та якщо окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) або подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис вважаються формальними помилками. Повідомляємо, що МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ наказом від 15.04.2020 № 710, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998 затвердило перелік формальних помилок. Також зазначаємо, що відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області є органом державної влади в розрізі Закону України «Про місцеві державні адміністрації». Крім цього, відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області діє у відповідності до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. До функцій і повноважень відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області не входить повноваження щодо експертизи підпису (тобто «Чи виконано рукописний текст (рукописні записи) у документі (назва документа та його реквізити, графа, рядок) певною особою?»), які віднесені до повноважень судової експертизи в Україні. Крім цього, ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІЯ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ рішенням від «27» лютого 2018 року № 1792-р/пк-пз зазначила, що питання щодо наявності ознак підробки документів тощо, не може бути предметом розгляду органу оскарження. Додатково, статтею 32 Господарського кодексу України встановлено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Недобросовісною конкуренцією є неправомірне використання ділової репутації суб'єкта господарювання, створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції, неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці, а також інші дії, що кваліфікуються відповідно до частини першої цієї статті. Згідно зі статтею 3 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» (надалі – Закон) відносини, пов’язані із захистом від недобросовісної конкуренції, регулюються цим Законом, Законом України «Про захист економічної конкуренції», Законом України «Про Антимонопольний комітет України», Паризькою конвенцією про охорону промислової власності від 20 березня 1883 року, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, іншими актами законодавства, виданими на підставі законів чи постанов Верховної Ради України. Згідно зі статтею 10 Паризької конвенції про охорону промислової власності від 20.03.1883, яка набула чинності для України 25.12.1991 року, актом недобросовісної конкуренції вважається будь-який акт конкуренції, що суперечить чесним звичаям у промислових і торговельних справах, зокрема, підлягають забороні неправильні ствердження при існуванні комерційної діяльності, що здатні дискредитувати підприємство, продукти чи промислову або торговельну діяльність конкурента. Отже, недобросовісна конкуренція пов’язана із здійсненням дій, нечесних стосовно конкурентів. При цьому, такі дії завдають або можуть завдати шкоди іншому суб’єкту господарювання. Таким чином, дії ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", які полягають у безпідставних вимогах, є порушенням, що передбачене частиною першою статті 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді недобросовісної конкуренції, що суперечить торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності. Враховуючи викладене, дану вимогу тендерним комітетом відхилено.
Статус вимоги: Відхилено